Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 vuoden kokemus eri kiinteistönvälittäjistä,kaikki surkeita!!!

Vierailija
26.07.2018 |

Ollaan etsitty taloa 2 v ja käyty monissa näytöissä. Kertaakaan ei välittäjä ole tiennyt talosta mitään. Apaattisia, eivät edes tervehdi kaikkia. Kävijoita ei ole monia koska hintaluokka kalliimpi, luulisi siis ehtivän.
Ottavat 15000-20 000€ itselleen ja perusasioita ei tiedetä.
En todellakaan ota välittäjää kun myyn omani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinunlaiselta tarkkajäärältä ei kukaan halua ostaa.

Vierailija
2/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Rva välittäjäkö siellä otti itseensä?

Kenen mielestä on kannattavaa maksaa noinpaljon siitä että täysin tietämätön sekä myyntikohteesta että yleensäkin taloista, tulee vaain avaamaan oven?

Vai keljuttiko asunnon hintaluokka? Tuskin tietävät mitään silloinkaan kun myyvät yksiötä,mutta luulisi ison liksan tuovan motivaatioita,mutta ei.

Eivät perehdy myyntikohteeseensa juuri lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ketä käyttää välittäjää. Voisiko joku kertoa minulle mitä lisäarvoa välittäjä tuo? Ei varmasti tiedä asunnosta omistajaa enempää, eikä ota vastuuta mistään. Ottaa useamman tonnin muutaman tunnin työstä.

Itse myynyt usemman asunnon, helppoa. Välittäjä on täysin turha ammatti.

Vierailija
4/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on se väluitystoimisto joka hoitaa paperit ja juridiikan ja omistaja hoitaa näytöt. Erittäin hyvä idea ja halpa!

Vierailija
5/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä on kannattavaa maksaa noinpaljon siitä että täysin tietämätön sekä myyntikohteesta että yleensäkin taloista, tulee vaain avaamaan oven?

Vai keljuttiko asunnon hintaluokka? Tuskin tietävät mitään silloinkaan kun myyvät yksiötä,mutta luulisi ison liksan tuovan motivaatioita,mutta ei.

No siis välittäjien palkkioista voidaan narista, mutta en jaa näkemystäsi, etteivät tiedä mitään ja ovat apaattisia.

Vierailija
6/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ketä käyttää välittäjää. Voisiko joku kertoa minulle mitä lisäarvoa välittäjä tuo? Ei varmasti tiedä asunnosta omistajaa enempää, eikä ota vastuuta mistään. Ottaa useamman tonnin muutaman tunnin työstä.

Itse myynyt usemman asunnon, helppoa. Välittäjä on täysin turha ammatti.

Outoa tosiaan.

Vierailija
7/7 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis välittäjien palkkioista voidaan narista, mutta en jaa näkemystäsi, etteivät tiedä mitään ja ovat apaattisia.

No minulla on tämä henk.kohta kokemus, sinulla voi olla toisenlainen, varsinkin jos itse olet välittäjä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi