Anni Törn
Eikö tästä saa keskustella? Taisi selvitä jo tekijäkin kun muita palstoja lukee. Karmea tapaus 😔
Kommentit (87)
Siis tappaja on jo tunnustanut ja joku täällä parjaa uhrin veljeä. Uskomatonta. Entä sitten jos veli on ollut vaikka mafioso tai mussolini, sillä tiedolla ei tee nyt mitään.
Ulkonäkö ei tietenkään mitään kerro, mutta poikaystävä ei näyttänyt lainkaan tyypilliseltä tappajalta.
Surullinen tapaus.
Eikö ole aika poikkeuksellista, että epäillyn nimi julkaistiin jo nyt? Yleensähän vasta tuomion saaneiden nimet paljastetaan.
Voisko uhrista todeta, että on ollut myös seksuaalista hyväksikäyttöä tai sitten kyseessä murha? Ja näin tuomio kovenee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen veljen tekemiset tähän liittyy. Veli vain yritti löytää siskonsa.
Miesystävä tunnustanut myötävaikuttaneensa Annin menehtymiseen ja piilottanut ruumiin. Eli myöntää mahdollisimman vähän. Vangitsemisoikeudenkäynti huomenna. Mahtaako mennä tappona vai muuttuuko murhaksi?
Tuomio selviää vasta uhrin löydyttyä. Jollain foorumilla puhuttiin raskaudestakin.
Valitettavasti itse epäilin heti henkirikosta, kotiäiti harvoin vaan katoaa....
Järkyttävä tapaus kuten aina kun kaunis ja elämänmyönteinen nuori nainen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti itse epäilin heti henkirikosta, kotiäiti harvoin vaan katoaa....
Mikä kotiäiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä veljensä on tehnyt? Ei se liity sisaren tekemisiin ja elämään. Omakin veljeni on sotkeutunut ties mihin, vaikka itse olen aivan nuhteeton kansalainen kuten myös vanhempani olivat.
Poikaystävän valinta ei sattunut aivan nappiin tässä tapauksessa.
Ai nyt syytät jo uhria? Ei kukaan tieten tahtoen ala suhteeseen väkivaltaisen, mustasukkaisen tai potentiaalisen tappajan kanssa. Tuollainen ihminen osaa vetää uskottavasti luotettavan ja lämpimän ihmisen roolia jopa vuosikymmeniä ennen kun se todellinen luonne tulee esiin.
Tapahtuiko juhlissa jotain vai miksi Jukka veti kilarit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä kiinnostaa?
Ehkä siksi että tyttö oli kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustalla mustasukkaisuus?
Sehän oli jo eilen tiedossa. Lue toinen ketju aiheesta.
Mustasukkaisuus.
Kotiäiti? Juu ei...tällä nuorella naisella ei ollut lasta. Oli töissä ja opiskeli.
Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä on vankilat pullollaan eli ei sitä naamasta näe onko murhaaja tai raiskaaja ym rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kotiäiti? Juu ei...tällä nuorella naisella ei ollut lasta. Oli töissä ja opiskeli.
Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä on vankilat pullollaan eli ei sitä naamasta näe onko murhaaja tai raiskaaja ym rikollinen.
Ennen erotti tatskoista. Nykyään niitä on lähes kaikilla.
En ymmärrä miksi joka paikassa puhutaan seurustelukumppanista _poika_ystävänä. Kadonnut itse oli jo melkein 30, joten eiköhän _mies_ystävä olisi sopivampi nimitys.
Nyt saa käsityksen, että puhutaan ihan parikymppisistä nuorista aikuisista. Eivät toki vanhoja ole, mutta ihan aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joka paikassa puhutaan seurustelukumppanista _poika_ystävänä. Kadonnut itse oli jo melkein 30, joten eiköhän _mies_ystävä olisi sopivampi nimitys.
Nyt saa käsityksen, että puhutaan ihan parikymppisistä nuorista aikuisista. Eivät toki vanhoja ole, mutta ihan aikuisia ihmisiä.
Ihminen on tapettu, ja sinusta olennaisinta on se, mitä nimitystä tappajasta käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on tapettu, ja sinusta olennaisinta on se, mitä nimitystä tappajasta käytetään?
Ei poista tilanteen vakavuutta, mutta ihmettelen yleisesti vain. Monista kadonneista teineistäkin käytetään nainen/mies -nimitystä, vaikka ikää olisi se 15-18. Harmillinen tapaus ehdottomasti ja toivon, että kadonnut löytyy. Tuohon nyt vain kiinnitin huomion, kun puhutaan kumppanista.
Poikaystävän valinta ei sattunut aivan nappiin tässä tapauksessa.