Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mitään sen parempaa kuin työntyä liukkarista kiiltelevällä kullilla naisen peräaukkoon ja laueta sinne.

Vierailija
25.07.2018 |

Hyvin moni on varmaan samaa mieltä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän parempaakin, nimittäin työntyä kiihottuneen naisen märkään ihanaan vaginaan ilman mitään liukkaria.

Vierailija
2/25 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän parempaakin, nimittäin työntyä kiihottuneen naisen märkään ihanaan vaginaan ilman mitään liukkaria.

Minä tiedän parhaimman; tehdä tuo, sitten aloittajan tekonen ja lopuksi työntää kalu naisen suuhun ja laueta sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Ei ole mun juttuni - mun anukseeni ei kukaan työnnä mitään.

Vierailija
4/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muuten kyllä mutta en halua käyttää mitään tahmaavia liukuvoiteiteita vaan haluan liukastaa ja rentouttaa pyllyn luonnollisella tavalla eli nuolemalla sitä pitkään ja hartaasti

Vierailija
5/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muuten kyllä mutta en halua käyttää mitään tahmaavia liukuvoiteiteita vaan haluan liukastaa ja rentouttaa pyllyn luonnollisella tavalla eli nuolemalla sitä pitkään ja hartaasti

minä en kyllä työnnä kulliani kenenkään perseenreikään ja olen kyllä myös varmaa ettei moni muukaan

Vierailija
6/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla jos joku nainen haluis mun melkoisen paksun ja kovan sinne. Ei taida haluta??????

Vierailija
7/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän paremman: työntyä liukkarista kiiltelevällä kullilla nuoren komean miehen peräaukkoon ja laueta sinne!

Vierailija
8/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. t: nainen

Vierailija
9/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen armoton persehyyppä.  

Asiasta on minulla paha fetissi. Siis ylipäätään perseistä.  Anyway: Olen päässyt useasti yhtymään naisen anaaliin. 

Oma kokemukseni on, että itse asiassa suuaukon/anuksen kireyden jälkeen siellä ei paljoa tuntoa ole. Ts. vaginaansa taitavasti käyttävään naisen vaginaan yhdyntä on mielestäni selvästi nautinnollisempaa. Usein synnyttäneet naiset osaavat sitä käyttää. 

Mielikuvapuolella anaaliyhdyntä on kyllä sellaista pikkutuhmaa. Käytännössä ykkönen on ykkönen.

Vierailija
10/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti yli 40v näiset jotka on synnyttänyt on sellasia löysäpilluja joita mahtuu 13 tusinaan, harvalla on pillu vielä siinä kunnossa että puristelee munan vartta istuen päällä niin että itse saa orkun ja mies samalla liikutamatta munaa ollenkaan pillussa

oman kokemukseni mukaan vain 1 tusinasta yltää siihen kategoriaan että vieläpystyy puristelemaan munaa

Vierailija
11/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siitä puristelusta, mulle kyllä kelpaa pillu kun pillu, kun se vaan on sopivalla naisella.

Vierailija
12/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

qrerer kirjoitti:

yleisesti yli 40v näiset jotka on synnyttänyt on sellasia löysäpilluja joita mahtuu 13 tusinaan, harvalla on pillu vielä siinä kunnossa että puristelee munan vartta istuen päällä niin että itse saa orkun ja mies samalla liikutamatta munaa ollenkaan pillussa

oman kokemukseni mukaan vain 1 tusinasta yltää siihen kategoriaan että vieläpystyy puristelemaan munaa

Taitaa tusina kyllä olla tuhat

Vierailija
13/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäkin iltana taidan työntää liukkarilla voidellun kullin tyttöystäväni anaaliin. Voittaa pillun ihan heittämällä, tuollaisen lutuisen blondin peräaukko.

Vierailija
14/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain alle puolet heteroita noin kolmannes bissejä ja viidennes homppeleit. nopea analysointi vastauksista. noudattelee palstalaisten jakoa

Vierailija
15/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät siis? Asteikolla 9-10, mikä arvosana?

Aaapee

Vierailija
16/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukko on tarkoitettu johonkin ihan muuhun kuin sinne työntymiseen. Jos nainen antaa tuon tapahtua useinkin, saattaa vanhempana peräaukko falskata, kun sen pitisi pitää se varsinainen tavara sisällä. En ymmärrä, kuka haluaa ehdontahdoin ottaa riskiä. Ja se yksi kommentti löysäpilluisista naisista: sinulla on vaan liian pieni muna.

Vierailija
17/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaapee

Asteikolla 9-10? 10.

Vierailija
18/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloittajan kuvailema toiminta on mahtavaa! Varsinkin kun rouva tykkää pyllyreikänsä venyttelystä, niin kädellä kuin kullillakin. Miinuspuolena on se että tulen melkein heti pepun puristuksessa kortsusta huolimatta.

Vierailija
19/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työntyä peppureikään session loppuvaiheilla kun olen hetkenaikaa jo jyystänyt pimpsaa. Käännän naisen mahalleen makaamaan ja käyn itse naisen päälle makaamaan siten, että puristan jaloillani naisen jalkoja yhteen.

Pusken kovan elimeni puoliväkisin tiukkaan peppureikään ja alan pumppaamaan edestakaisin kuin viimeistä päivää. Yleensä tässä aiheessa nainen alkaa voihkimaan kovaa, koska tuntee epämiellyttävän paineen pepussaan.

Voihkiminen vain lisää himoami ja työntelen elintäni peppuun yhä syvemmälle ja nopeammin kunnes laukean syvälle anaaliin karjunnan saattelemana.

Vierailija
20/25 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaapee

Asteikolla 9-10? 10.

Niin, asteikko ei voi olla muuta kuin: tykkää paljon (9) tai tykkää helv*tin paljon (10)

Olisit ainakin tuon mieltymyksesi puolesta ihannenainen mulle :)