Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko juotte vettä näillä helteillä?

Vierailija
25.07.2018 |

Mulla meni tänään töissä 4x0,5 litran pullo eli kaksi litraa pelkästään siellä kotona join jo aamulla muistaakseni 4x2dl ja tähän mennessä töiden jälkeen kotona olen juonut 3x2dl ja 2,5dl teetä eli tässä kohtaa päivää olen juonut jo yli kolme litraa ja kaikki ihan oikeaan janon tunteeseen eikä väkisin litkien. Illan aikana menee vielä varmasti vähintään toiset 3x2dl.

Mites muut?

Niin ja en ole edes mitenkään erityisesti rehkinyt, työmatkan pyöräilin rentoa vauhtia 5km yhteen suuntaan ja työ on kevyttä seisomatyötä ilmastoidussa tilassa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 litraa.

Vierailija
22/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain janoon. Ehkä joku 1/2 litraa päivässä, lisäksi 3 dl smoothieta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin veden juomisen vesilaitoksen kehotuksesta

Vierailija
24/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimukin aamulla, 0,4l vettä ja kulaus kokista. Nyt taidan keittää vielä sumpit. Ehkä siis litran.

Vierailija
25/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ei hyvä helteellä, poistaa nestettä. Juokaa vettä ellette halua kuivua.

Vierailija
26/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti juon n 3 litraa päivässä, jos hikitreeniä tekee niin sitten enemmän.

Tänään meni töissä (ulkoremppaa) neljässä tunnissa pari 1,5 litran pulloa, hiki valui ihan norona ja puski joka paikasta. Kotona on mennyt yksi pullo ja smoothie (enimmäkseen vettä) myös 1,5 litraa. Noiden lisäksi aina kahvin päälle lasillinen hanasta.

Mitäköhän toi nyt tekis, 7 litraa ainakin?

Kyllä, muistan myös hivenaineiden tarpeen ja otan suola- ja magnesiumlisää.

Vierailija
27/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti juon n 3 litraa päivässä, jos hikitreeniä tekee niin sitten enemmän.

Tänään meni töissä (ulkoremppaa) neljässä tunnissa pari 1,5 litran pulloa, hiki valui ihan norona ja puski joka paikasta. Kotona on mennyt yksi pullo ja smoothie (enimmäkseen vettä) myös 1,5 litraa. Noiden lisäksi aina kahvin päälle lasillinen hanasta.

Mitäköhän toi nyt tekis, 7 litraa ainakin?

Kyllä, muistan myös hivenaineiden tarpeen ja otan suola- ja magnesiumlisää.

Musta tää helle on yhtä tuskaa. Hiki valuu norona vaikka en tekisi muuta kuin vain makaan jiljaa paikallani tekemättä mitään. Helposti tulee juotua 6-8 litraa pelkästään janoon.

Vierailija
28/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 5-6 litraa menee myös mulla kun urheilee lämpimässä pari tuntia päivässä.

Vierailija
29/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt kirjaa, mutta vettä juon 0,5l pullosta, ja päivän aikana on kyllä mennyt pullokaupalla. Jääkaapista/pakkasesta kun ottaa jääkylmän vesipullon niin monesti tyhjenee yhdeltä istumalta.

Veden lisäksi olen juonut varmaan sen puolisen litraa jääteetä.

... Tuntuu kyllä hassulta oma nykyisenlainen (varsinkin näiden hellesäiden) vedenjuonti, kun muutama vuosi sitten join varmaan yhden lasin vettä viikossa, jos sitäkään.

Vierailija
30/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveen paljon kun en hikoile vaikka kuuma, korkeintaan kainaloista. Tai selästä ja jaloista jos muovituoli yms.

Surauttakaa muutama mansikka tai hedelmäpalasia, ja sitten vettä, laimea makuvesi voi mennä paremmin alas. Itse joisin vaikka kuinka paljon pelkkää vettä, mutta karmee kusihätä iskee aina puolen tunnin päästä, neste ei pysy sisällä.

Vierailija
31/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi ei hyvä helteellä, poistaa nestettä. Juokaa vettä ellette halua kuivua.

Vanhentunutta tietoa.

Vierailija
32/34 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-1.5 litraa virallisten suositusten mukaan. Silti janottaa, mutta liika vedenjuonti turvottaa ja hukuttaa soluja.

En oo vähään aikaan lukenut mitään näin typerää mistään.

Vierailija
33/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-1.5 litraa virallisten suositusten mukaan. Silti janottaa, mutta liika vedenjuonti turvottaa ja hukuttaa soluja.

Janossa ei pidä olla! Mistä olet tällaista puppua lukenut? :o

Vierailija
34/34 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä vain janoon tulee juotua. Ei sitä juotua vesi määrää tarvitse mitata ja silti virtsaamistarve pysyy myös samana kuin viileämmälläkin säällä.

Liikun paljon ja hikoilen runsaasti myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi