Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Moni 30-vuotias ei ole edes pitänyt vauvaa sylissä. Siksi median antamalla lapsikuvalla on merkitystä.

Vierailija
25.07.2018 |

Niin. Lapsen ilo onni ja auvo ei vaan välity jos ei lasta pidä sylissä.

Huoh miksi pitää tuputtaa sitä omaa lapsifiilistelyä. En mäkään kulje ympäriinsä lykkäämässä mun käärmettä vastaantulijoiden syliin sillä, että sitten ne ymmärtäis itekin sellasen haluta D:

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käärme ei ole sellainen?

Vierailija
122/133 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin miesten on helppo syyttää naisia tästäkin asiasta, vaikka heille löytyy ratkaisu Aasian maista. Tämä valitettavasti maksaa, vaan mikäpä tänä päivänä enää olisikaan ilmaista?

Olen huomannut niiden jättävän lisääntymisen kokonaan jotka ovat seuranneet työpaikkojen määrää, maapallon kehitystä tai kavereidensa taistelua päivästä toiseen ilman säntillisiä tuloja. Voisin EHKÄ tehdä yhden jonka luovuttaisin suoraan adoptioon. Saattaa kuitenkin jäädä liiallisen tietomäärän vuoksi. Uutta kärsijää ei kannata tänne enää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten mä kyllä pidän stripparia sylissä

Vierailija
124/133 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen elämässäni pitänyt vauvaa sylissä, t. 46-vuotias.

Vierailija
125/133 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten mä kyllä pidän stripparia sylissä

Katsoin päiväyksestä, kuka dorkkelssoni tämmöisiä vanhoja ketjuja nostaa. Nyt en ihmettele enää..

Vierailija
126/133 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät ymmärrä tehdä juuri sitä mitä minä teen, koska siitä tulee onnelliseksi? Minä olen. Miksi ette kaikki tee samoin?

Onnelliseksi voi tulla muuttamalla ulkomaille, vaikka se vaikuttaa stressaavalta ja hankalalta! Miksi ette muuta, miksi pitkitätte muualle muuttoa? Miksi haluatte vaan bilettää ja tehdä töitä kun voisitte investoida ulkomaille muuttoon?

Saatte mediasta ja muualta ihan vääristyneen kuvan siitä, miten ihanaa se oikeasti on! Eikä sitä voi ymmärtää jos ei itse kokeile, uskokaa pois tiedän minkälaista on olla ihminen joka ei ole vielä muuttanut ulkomaille.

Moninkertainen onnellisuustilastojen voittajamaa. 0n varmaan ek:laisia ollut vaikuttamassa raadissa.

Tai raati tietää vain  Kalasatamasta tai ltiksestä.

Vierailija
127/133 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
128/133 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein sylettää nuo nelikymppiset naiset jotka elää kuin teinit, mikä meni pieleen? Ovat ulkoisesti kosketeltavan katkeroituneita muille, vaikka syy löytyy peilistä.

Minä taas säälin näitä alle 30v 2-3 lapsen köyhiä  yksinhuoltajia, jotka ovat joutuneet eron yhteydessä muuttamaan johonkin kammottavaan häiriö-lähiöön ja koulutkin käymättä ja työkokemus nolla, nuoruus menetetty ja samalla koko loppuelämä.

Vierailija
129/133 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi usein tuo:

eron ja muuton huonolle asuinalueelle

taloudelliset ongelmat

painoa nousee

paljon haitallisia terveysvaikutuksia, loppuelämäksi

yleensä takuu sinkkuuden, eli siinä mielessä yksinäisyyden loppuelämäksi

menetetyt kokemukset: matkailu, parisuhteet, juhliminen, eri kulttuureihin tutustuminen, jne jne jne

Vierailija
130/133 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin joskus 8-vuotiaana pikkusiskoani sylissä liikkuvassa autossa koska turvaistuin oli rikki, mutta sitten äitini teki äkkijarrutuksen ja otteeni kirposi jolloin siskoni lensi sylistä lattialle. Silloin äitini antoi korville puustia siitä että pudotin  vahingossa siskoni enkä pitänyt kiinni ja istuin loppupäivän kotona tuijottamassa huoneen nurkkaan ja olisi pitänyt miettiä tekojani ja katua sitä että olin pudottanut siskoni. Silloin päätin että en koskaan halua lapsia ja katkaisen sukulinjan ihan vain kostaakseni äidilleni.

Vierailija
131/133 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL suurimmalla osalla se kuva perhe-elämästä tulee ihan omasta elämästä.

-Äitini hoki koko lapsuuteni ajan miten kun sinulle tulee lapsia miehestäsi tulee vielä yksi lapsi siihen päälle, oli myös todella stressaantunut ja vittuuntunut suurimman osan ajasta

-Tuntemattomat sukulaistantat tulevat teini-ikäiselle tytölle pyytämään oman tyttärensä usean pienen lapsen lapsenvahdiksi, kun kieltäytyy niin tuhahdetaan miten sinunkin pitäisi oppia olemaan lasten kanssa!

-KAIKISSA tuntemissani perheissä äidillä on lopulta vetovastuu eikä kukaan arvosta sitä kuitenkaan paskan vertaa

Ja silti nimenomaan naisia painostetaan lisääntymään isänmaan puolesta :D Ajatellaan varmaan että naiset taipuvat tässä asiassa helpommin kuin miehet.

Vierailija
132/133 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vauvan sylissäpitely auttaa tai muuttaa? En tajua?

En minäkään tajua. Vieraiden vauvat ja lapset lähinnä ällöttävät, sylissä pitely ei todellakaan vaikuta siihen että alkaisin haluta lapsia. Siskontyttö on kiva lapsi ja häntä olen pidellytkin. Mutta siitäkään ei tule viboja että haluaisin oman lapsen. En vaan halua omaa lasta ja siinä se. Kai sitä lasta pitäisi oikeasti haluta, ei kait niitä muuten kannata tehdä. 

Vierailija
133/133 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän