Ex-Miehellä kävi nopea hymy kasvoilla kun kerroin, ettämeni poikki miesystävän kanssa. Oliko tää sellainen mikroilme?
Kommentit (27)
Eli ex oli hyvillään siitä että mulla menee huonosti?
Mistä se voi kertoa?
Hänellä itsellä on jo uusi nainen ja lapsi tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vahingoniloa
En ymmärrä minkä ihmeen takia hän toivoo lapsensa äidille huonoa. Tätä olen aavistellutkin mutta mitään konkreettista todistetta ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingoniloa
En ymmärrä minkä ihmeen takia hän toivoo lapsensa äidille huonoa. Tätä olen aavistellutkin mutta mitään konkreettista todistetta ei ole
Ehk`ei toivo huonoa, mutta ilahtui, kun joku muu teki saman johtopäätöksen kuin hän.
Mitä tämä asia muka exälle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingoniloa
Ehk`ei toivo huonoa, mutta ilahtui, kun joku muu teki saman johtopäätöksen kuin hän.
Paitsi että minä jätin molemmat
Jätitkö miehen ap. vai jättikö mies sinut? Tämä miksoilmeinen siis?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä asia muka exälle kuuluu?
No ei jatkossa kuulukaan. Ajattelin oikeasti tyhmänä, että voisimme olla väleissä ja tsempata toisiamme, koska meillä on kuitenkin yhteinen lapsi
Mutta minkä takia ihminen on vahingoniloinen?
Vierailija kirjoitti:
AP jätti molemmat. Antaa hyvän kiertää, siitä tuo mikroilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP jätti molemmat. Antaa hyvän kiertää, siitä tuo mikroilme.
Heh, mitä tahansa vastaankaan, kännät sen aina niin, että vika on minussa.
Itse uskon kuitenkin enemmän siihen, että eksäni ei toivo minulle hyvää. Kuten sanoin, olen jo aavistellutkin jotain sen kaltaista.
Miksi sinä kerroit ex-miehellesi mitään nykyisestä elämästäsi? Yritätkö kerjätä sitä takaisin, vai oletko oikeasti tyhmä?
Tuskin oli vahingoniloa. Olipahan vaan hymy, että ap:n tuntien jättäminen ei ollut yllätys ja olipa onnenpekka se uusi mies, kun poikki meni ennen yhteistä lasta, ikuista sidettä ja pakkoa.
Exäsi muisti miten jätit hänet, ja silti hänelle kääntyi kaikki hyvin päin. Ehkä hänelle tuli mieleen, että samalla tavalla käynee sinun uudelle exällesikin?
Oliko halveksuva hymy vai iloinen hymy?
Tuossa tilanteessa saattaisi olla mahdollista että ex on iloinen koska sinä olet taas vapailla markkinoilla, etenkin jos olisi itse halunnut jatkaa suhdetta.
Mutta sinä olit itse paikalla ja tietänet tilanteen siten paremmin.
Mulla exällä näkyi joskus sellainen halveksunnan juonne kasvoilla, muuten oli hyvin ilmeetön ja pidättyväinen. Itse haluaisin palata yhteen hänen kanssaan mutta tiedän mahdottomaksi koska tuskinpa se halveksunta on hävinnyt mihinkään.
Olen joskus nähnyt hymyn vaikka olen kertonut ikävän asian eikä toisella ole ollut syytä olla vahingoniloinen. Tulkitsin sen hämmennykseksi, tai sellaiseksi "ikävä asia mutta minkä sille voi", tilannetta seuranneen keskustelun perusteella. Vahingoniloisen ja ylimielisen tai pilkallisen hymyn kyllä tunnistaa heti. Hyväntahtoinen hymy voi tarkoittaa sympatiaa.
Oli.
Aika harvoin niitä onnistuu bongaamaan. Itse muistan nähneeni vain muutamia tapauksia.