Loiston kunniasi saa-nuttura vai miehen teistä teen-nuttura, kumpi mukavampi helteessä?
Itse tykkään enemmän miehen teistä teen-nutturasta (tai mies ulos sinusta-nuttura, miten sitä nyt haluaakaan kutsua) koska pysyy paremmin kasassa, eikä roiku niskassa. Pitäisi vaan löytää samanlainen hiuslenkki kuin sotilailla :D
Inhottaa kun hiukset kuumentaa niskan, kun ovat vielä mustat niin lämpöhalvaus ei ole kaukana.
Mitä kampausta te pidätte näin kesäkuumalla?
Kommentit (25)
Mitä? Mies ulos teen sinusta nuttura, täh?!?
Toimiiko suomalaisessa hiuslaadussa vai pitääkö olla aasialainen?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin valitsisin noista miehen teistä teen-nutturan, mutta kun tykkään pitkistä hiuksista niin pidän useimmiten rakastaa en saa- ponnaria. Hiukset ei ole kiinni niskassa mutta pituus tulee esiin.
Mullakin käytössä toi rakastaa en saa, mutta uimarannalla rento aalloissa siis-tukka.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko suomalaisessa hiuslaadussa vai pitääkö olla aasialainen?
Mulla toimii ainakin miehen teistä teen-nuttura ja olen suomalainen.
Loiston kunniasi saa jää aina jotenkin tyhmästi roikkumaan, ettei ainakaan liitonsolmijalle tai töihin kehtaisi sen näköisenä mennä. Kotikampauksena toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin valitsisin noista miehen teistä teen-nutturan, mutta kun tykkään pitkistä hiuksista niin pidän useimmiten rakastaa en saa- ponnaria. Hiukset ei ole kiinni niskassa mutta pituus tulee esiin.
Mullakin käytössä toi rakastaa en saa, mutta uimarannalla rento aalloissa siis-tukka.
Aalloissa siis on ihana 🐠🐚🌊💙
Mä käytän yleensä nimesi kalliolla kuulutan -nutturaa, sopii mun tyyliin parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te puhutte?
Älä välitä, sen kun osallistut vaan.
Tykkääkö kukaan muu pitää onneni sydämeeni suljen -nutturaa?
Pidän useimmiten mäejjaksamitään -nutturaa.
Vierailija kirjoitti:
Aaa, tarkoitat siis silmäsi edessäni sulje -nutturaa?
ihana ketju x) itselläni bonjour! ponnari :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, tarkoitat siis silmäsi edessäni sulje -nutturaa?
Mä oon kuullu vaan vituttaa, pysy kaukana musta -nutturasta mutta ehkä se on joku eri. On niin monia erilaisia nutturoita
Mulla on auta, oi luoja-kampaus joka päivänä ja vuodenaikana...
Toimisi jos hiukset ei olisi maantienharmaat ja ohuet.
Pitäis opetella tekemään toi miehen teistä teen, vaikka huonona hiuspäivänä tekisi mieli vetää täysin Chien Poksi :(
Minulla on usein tyttö sekä hän-nuttura. Ei tarkoituksella mutta tuppaa tuolta takaa usein valahtamaan irti.
Meillä on teinipojalla kuontalo alkanut muistuttaa aikamies, mies on aikanaan-kampausta, kun sitä ei pestä eikä harjata. Parturiinkaan ei suostu. Mies jo uhkasi leikata pojan Chien Poksi mutta josko me vielä katsellaan.
Mulla yleensä herätys puoli viideltä, en jaksa selvitellä latvojen takkuja -nuttura, eli poissa silmistä, poissa mielestä -nuttura.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on auta, oi luoja-kampaus joka päivänä ja vuodenaikana...
Hei mullakin on tää aina välillä! :D
Mulla käytössä taakse jää-letin yritelmä. Ei tule niin hieno kun en osaa :/
Lapselle olen koittanut yöksi vääntää lumiukko tehtäisiinkös-lettejä ettei hiukset takkuuntuisi niin pahasti hankautuessaan tyynyyn.
Itse suosin yleensä "Olisi hyvä laittaa välilyönti ennen viivaa" -nutturaa.