On nuo raksamiehet vaan niin ihania
Äsken katsoin bussin ikkunasta kun nuorempi sälli lapioi asfaltin alla olevaa maaperää ja vanhempi työmies siirsi työkoneellaan betoniaidan niin nätisti kuopan reunalle.
Olette ihania, työukkelit! Vaikka ei kai työukkelit tätä palstaa selaa 😆
Kommentit (32)
Unelmieni mies on raamikas raksamies. Vahva ja osaava, oikea mies. Turvallinen. Ei mikään neitimies eikä laiha tietokonetta hakkaava rimpula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksamiehiä on monenlaisia. Ei varmaan tarvitse eritellä :) .
Mutta nyt itse väännän muutaman raksamiehen kanssa rakennusvirheestä, jota eivät myönnä. Epäasiallista kommentointia, raivoamista ja sitä rataa. Että se siitä hehkusta :D
T: rakennusinsinöörinainenJäätävää itsensä korostamista.
Aha :) . Mä olen heidän esimiehensä, joten ehkä mulla on siihen lupa.
Tuliko naistenhuoneen seinään vääränsävyistä pinkkiä maalia?
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti yks raksamies.
Niin mullekin. Kun puheenaiheet oli pelkkää kakkosnelosen kantamista ja kuran raijaamista ja valun aloittamista ja mestari sitä ja timpuri tätä jne. Ei MITÄÄN muuta. Tuota samaa korvat täyteen. Ei auttanut vaikka yritit vaihtaa puheenaihetta. Muuttui mykäksi.
Ei tuntunut raksamiehen päässä olevan muuta kuin sahajauhoja.
Ilman raskaantyönraatajia tätä maata ei edes olisi. Suuri arvostus duunareille; niin miehille ja naisille ja voimia kuumiin työpäiviinne ulkona ja halleissa jne.! Raskaat kamppeet päällä ja pitäisi vaan jaksaa tehdä ja tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen seksisti ja miesten esineellistäjä sitten taas kerran siellä. #mentoo
Haha, ja nuo työmiehetkö eivät ole naisten esineellistäjiä? Tiesitkö että arvostelevat päivät pitkät ohi kulkevia naisia? Vain isot perseet ja isot tissit kiinnostaa ja niitä kommentoidaan kovaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Unelmieni mies on raamikas raksamies. Vahva ja osaava, oikea mies. Turvallinen. Ei mikään neitimies eikä laiha tietokonetta hakkaava rimpula.
Omaan tällaisen miehen; tosin on betonimies.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käytöstapoja noilla raksamiehillä. Ahtaassa kioskissa nämä gorillat seisovat aina vierekkäin muodostamassa seinän tukkien tien muilta asiakkailta. Kahvia kaataessa huitelevat kyynärpäitään takana olevien kasvoihin eivätkä edes pyydä anteeksi! Kerran eläkeläiseltä tippui kolikko, joka kieri raksamiesten jalkoihin, eivät sitten viitsineet nostaa sitä kolikkoa tai edes siirtää niitä paskaisia kenkiään kun vanhus joutui ryömimään heidän jalkojensa juuressa! Että ärsytti tuo tilanne. Moukkamaista!! Kioskin ulkopuolella räkivät maahan samalla kun polttavat ja höhöttävät.
Hienoa että ovat töissä ja osaan arvostaa heidän tekemää työtä, mutta kun ovat jossain muiden ihmisten ilmoilla tauolla, en voi olla inhoamatta näitä sikoja.
En kuitenkaan väitä että he kaikki ovat juntteja. On niitä hyviäkin tapauksia!
Jaa. Mun lähikaupassa käy viereisiltä rakennustyömailta työmiehiä usein samaan aikaan, kun itse käyn kaupassa. Ihan samalla tavalla käyttäytyvät kuin kaikki muutkin; hakevat tuotteensa, jonottavat ja maksavat. Enpä ole mitään epäkohteliasta huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan kun ei työmies kelpaa naisille.
Kyllä kelpaa. Paremmin kelpaisi kuin joku konttorirotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, ja nuo työmiehetkö eivät ole naisten esineellistäjiä? Tiesitkö että arvostelevat päivät pitkät ohi kulkevia naisia? Vain isot perseet ja isot tissit kiinnostaa ja niitä kommentoidaan kovaan ääneen.
On se jännää kun en ole ikinä tähän ilmiöön törmännyt. Taitaa olla asioita jotka tapahtuvat vain av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännää kun en ole ikinä tähän ilmiöön törmännyt. Taitaa olla asioita jotka tapahtuvat vain av-palstalla.
Varmaan sä sitten pyörit jossain muualla kun raksalla jos et ole ilmiöön törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sä sitten pyörit jossain muualla kun raksalla jos et ole ilmiöön törmännyt.
Rakennustyömaat ovat suljettuja alueita, mitäs sinä siellä teet?
Ja edelleenkin, näen rakennusmiehiä vain autoissaan tai ruokaa hakemassa, enkä ole koskaan nähnyt että rakennusmiehet istuisivat kadun varrella päivät pitkät kommentoimassa ohikulkevia naisia. Ikinä.
Aha :) . Mä olen heidän esimiehensä, joten ehkä mulla on siihen lupa.