Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö kaikista vieraista lapsista? Itse näen PUNAISTA kn näen naapurin lapsen.

Vierailija
29.04.2006 |

On niin ilkikurinen/vahingoniloinen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on se ongelma miten toimit? Mitä keinoja käytät hallitaksesi tilanteen? Olisiko sinulla mahdollisuutta oppia pitämään heistä jollakin tasolla? Ymmärtämään mikä heissä sinua ärsyttää ja miksi? Pystytkö erottamaan ihmisen ja teon?

" Inhottavat" lapset eivät tietenkään voi muuttua sellaisiksi että sinä pitäisit heistä ja ongelmasi häviäisi. Se olisi liian suuri ja itsekäs vaatimus sinulta. Sillä he eivät olisi omana itsenään vaan olisivat teeskentelijöitä. Teeskenteletkö sinä ihmisten edessä olevasi mukava ja pitäväsi ihmisitä vaikka ajatuksesi eivät aina olisikaan puhtaan valkoisia heistä.

Eräs pieni 4-vuotias poika sanoi minua hulluksi tädiksi ja käski mennä pois. Pidän erittäin paljon tuosta vieraasta lapsesta. Lapsi oli vain rehellinen ja arvostan rehellisiä ihmisiä. Tietenkään hän ei ymmärtänytä sanan merkitystä joka on aikuisilta opittu. Lapsi on viaton. Minä olen aikuinen ja minulla on vastuu pitää kaikenlaisista lapsista, myöskin sinun.

Vierailija
22/26 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että se on ihan ok!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta teen työni hyvin.

Vierailija
24/26 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se menee

Vierailija
25/26 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ihmisillä on muillakin osa-alueilla ongelmia. Pääasiassa sosiaalisia. Ikävintä on tietysti että nämä ihmiset eivät tunnista omaa ongelmaansa. Ne jotka lopulta oivaltavat että ongelma on heissä on se heille suuri järkytys ja usein tarvitaan terapiaa.

Sinä joka työskentelet lasten kanssa älä aliarvioi lapsia he kyllä vaistoavat asenteesi. Tee heille palvelus ja vaihda ammattia. Et voi hoitaa työtäsi missään tapauksessa hyvin.

Vierailija
26/26 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nauraa spontaanisti asioille jotka ovat hänelle naurettavia. Jopa pieni vauva saadaan kikattamaan hillittömösti pienillä eleillä. Lapsia on helppo viihdyttää ja saada heidät nauramaan.

Nejä vuotias ei osaa esim. selittää miksi hän nauraa jos toinen kaatuu tai horjahtaa. Selitys voi vain olla, että en minä tiedä minun keho vain tekee niin.

Vierailija:

On niin ilkikurinen/vahingoniloinen.