Miehet ei kiinnostuneet minusta koskaan kunnes tein ulkonäköremontin.....
Miehet ei siis aikaisemmin (kun olin 21-28 vuotias) kiinnittäneet minuun mitään huomiota ja jouduin aina itse "saalistamaan" miehiltä huomiota. No nyt 29-vuotiaana tein eräänlaisen ulkonäköremontin kaverin kehottamana eli värjäsin hiukseni, aloin meikkaamaan ja pukeuduin värikkäämmin ja nyt kiinnostuneita miehiä on ollut jo 4 klp!! Yksikin lähettelee minulle viestejä, on kai siis ihastunut? En voi uskoa että paremmalla ulkonäöllä oli niin suuri merkity!s
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin et voi uskoa? Jokainen tietää, että miehet ovat todella visuaalisia ja ulkonäköön panostaminen on naisella tärkeintä, jos haluaa miehiltä huomiota.
Joo jos tykkää ulkonäkökeskeisistä "visuaalisista" miehistä. Ap:nkin tapauksessa kiinnostuneita miehiä on varmasti ollut, mutta he ovat syystä tai toisesta jättäneet lähestymisen ap:n vastuulle. Tästä tulee helposti harhaluulo, että kukaan mies ei olisi kiinnostunut
Kaikki miehet ovat visuaalisia.
Jopa sokeatkin miehet?
Minulle ei ole mitään väliä miten laittaudun. Olen 15 kg alipainoinen. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Olen kyllä ihan "hedelmällinen" oikeasti, jos sillä on jotakin merkitystä. Tuntuu olevan, ainakin alitajuisesti. Lisäksi en ole kovin flirtti luonne.
Että kyllä sitä huomiota "oikealla asenteella" saa, vaikka olisi tukevampikin tyttö tai vanhaan batmanpaitaan pukeutunut. Mutta jos sex appeal puuttuu niin turha olla edes mikään ruusunen.
Oho, yksi 90-luvun levyä junnaamaan jäänyt henkilö eksyi tänne antamaan alapeukun.
Vinkki 2018: heikko menestykseksi miesrintamalla ei johdu sinun makkaroistasi eikä minun laihuudestani. Meillä on vain huono "asenne" molemmilla.
-edell.
Miehet eivät ole sen visuaalisempia kuin naisetkaan. Tämä yleistys ärsyttää. Montaako miestä kiinnostaa sisustaa kämppäänsä? Tai pukeutua nätisti? Ei kovin montaa. Naiset ne yleisemmin pukeutuvat nätisti, laittautuvat, sisustavat kotia tai yleensäkään kaunistavat ympäristöään. Joten sanoisin että helpommin nainen huomaa kauneutta ympärillään kuin mies.
Sen sijaan seksissä mies kaipaa useammin visuaalista ärsykettä kiihottuaakseen kuin nainen. Tämän ärsykkeen ei tarvitse olla lumoavan kaunis nainen, vaan pelkkä kuva "vehkeestä reikään" riittää. Uskon että nämä asiat sekoitetaan keskenään usein ja luullaan että naisen kauneus olisi kovinkaan tärkeää miehelle. Toki, monet miehet eivät ehkä osaa niin hyvin kiinnittää huomiota parinvalinnassa henkisiin seikkoihin jolloin helpoin kriteeri valita nainen on katsoa ulkonäköä. Ja sitten kuitenkin jälkikäteen nurisevat lahnoista sängyssä...