Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei kiinnostuneet minusta koskaan kunnes tein ulkonäköremontin.....

Vierailija
25.07.2018 |

Miehet ei siis aikaisemmin (kun olin 21-28 vuotias) kiinnittäneet minuun mitään huomiota ja jouduin aina itse "saalistamaan" miehiltä huomiota. No nyt 29-vuotiaana tein eräänlaisen ulkonäköremontin kaverin kehottamana eli värjäsin hiukseni, aloin meikkaamaan ja pukeuduin värikkäämmin ja nyt kiinnostuneita miehiä on ollut jo 4 klp!! Yksikin lähettelee minulle viestejä, on kai siis ihastunut? En voi uskoa että paremmalla ulkonäöllä oli niin suuri merkity!s

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole. Nyt susta kiinnostuneet miehet ovat vain näitä aloitteellisempia, ehkä pelimiehiä

Vierailija
2/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et voi uskoa? Jokainen tietää, että miehet ovat todella visuaalisia ja ulkonäköön panostaminen on naisella tärkeintä, jos haluaa miehiltä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä oon aina ollut ylipainoinen toki olen aina pukeutunut siististi, meikannut ja pitänyt hygieniasta huolen. Miehistä ei koskaan ole ollut pulaa..

Vierailija
4/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on varmaan myös tosi innoissaan tilanteessa, kun meikit pestään pois?

Siinä tilanteessa on moni mies pettynyt.

Vierailija
5/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin et voi uskoa? Jokainen tietää, että miehet ovat todella visuaalisia ja ulkonäköön panostaminen on naisella tärkeintä, jos haluaa miehiltä huomiota.

Joo jos tykkää ulkonäkökeskeisistä "visuaalisista" miehistä. Ap:nkin tapauksessa kiinnostuneita miehiä on varmasti ollut, mutta he ovat syystä tai toisesta jättäneet lähestymisen ap:n vastuulle. Tästä tulee helposti harhaluulo, että kukaan mies ei olisi kiinnostunut

Vierailija
6/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä oon aina ollut ylipainoinen toki olen aina pukeutunut siististi, meikannut ja pitänyt hygieniasta huolen. Miehistä ei koskaan ole ollut pulaa..

Ei AP maininnut painoa ollenkaan. On ennen ollut ns harmaa hiirulainen ja nyt alkanut panostamaan ulkonäköönsä, siinä ero. 

Olen itsekin ylipainoinen, mutta olen aina satsannut ulkonäkööni. Miehet tykkää vähän laitetun näköisistä naisista (siis silleen laitetun että omat hyvät puolet korostuu); tyylikkäistä, naisellisista vaatteista, korkokengistä, tyylikkäästä ehostuksesta ja hyväkuntoisista ja laitetuista hiuksista. Tämmöinen nainen saa satavarmasti enemmän huomiota ylipainoisenakin, kuin vieressä istuva farkkuihin ja t-paitaan pukeutunut hiirulainen itseleikatulla otsatukalla ja kalpealla naamalla, jonka ylläpitoon käytetään vaan vettä ja saippuaa. (Tietysti on poikkeuksiakin mutta näin se yleisesti ottaen menee. Ellei nainen ole ihan tajuttoman kaunis jo au naturel.) 

Vierailija
7/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se olis miehilläkin. Miten tämä voi yllättää ketjusta toiseen: paremman näköisenä saan enemmän huomiota vastakkaisen sukupuolen edustajilta. No shit?!

Vierailija
8/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin hupaisaa kun naiset aina 'tietää' millaisista naisista miehet pitävät. Meitä miehiä kun on muutamaakin eri tyyppiä, eikä edes niiden keskenkään voi yleistää. Toki joitakin aika yleisiä juttuja on; Ulkonäkökeskeiset ja pinnalliset miehet kaipaa isorintaisia, meikattuja bimboja. Menestyvä liikemies kaipaa edustavan ja tyylikkään naisen seuraa. Ja wt-mies hakee ihan kivaa hellan ääreen komennettavaa wt-muijaa.

Tavallinen mukava mies voi tykätä pitkistä ta lyhyistä, laihoista tai pyöreistä. Joku inhoaa meikkejä, toinen tykkää kun nainen on viimeisen päälle paklattu. Joku haluaa urheilullisen pimatsun, toinen kammoaa treenattuja kireitä vartaloita. Voi voi, meitä on niin monenlaisia, että eiköhän kaikille naisille joku tykkääjä löydy.

Vierailija
9/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Mun tapauksessa olisi vaikutus ollut päinvastainen. En tykkää tällätyistä naisista. Ehkä viestit tuolla miehille, että haluat miellyttää miehiä tai näkevät että olet haku päällä.

Vierailija
10/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 10kg painonpudotus vaikutti huomioon ihan merkittävästi. Olen perusnätti ja aina meikannut hillitysti, sellainen luonnollisen näköinen. Mutta tuolloin jonkin verran ylipainoisena kukaan ei minua kuitenkaan huomannut. Nyt 10kg hoikempana on huomiota tullut enemmän kuin koskaan. Olen nyt 36v. Mukavalta tuntuu.

Vierailija
11/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jos tykkää ulkonäkökeskeisistä "visuaalisista" miehistä. Ap:nkin tapauksessa kiinnostuneita miehiä on varmasti ollut, mutta he ovat syystä tai toisesta jättäneet lähestymisen ap:n vastuulle. Tästä tulee helposti harhaluulo, että kukaan mies ei olisi kiinnostunut

Kaikki miehet ovat visuaalisia.

Vierailija
12/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrew kirjoitti:

Tämä on kyllä niin hupaisaa kun naiset aina 'tietää' millaisista naisista miehet pitävät. Meitä miehiä kun on muutamaakin eri tyyppiä, eikä edes niiden keskenkään voi yleistää. Toki joitakin aika yleisiä juttuja on; Ulkonäkökeskeiset ja pinnalliset miehet kaipaa isorintaisia, meikattuja bimboja. Menestyvä liikemies kaipaa edustavan ja tyylikkään naisen seuraa. Ja wt-mies hakee ihan kivaa hellan ääreen komennettavaa wt-muijaa.

Tavallinen mukava mies voi tykätä pitkistä ta lyhyistä, laihoista tai pyöreistä. Joku inhoaa meikkejä, toinen tykkää kun nainen on viimeisen päälle paklattu. Joku haluaa urheilullisen pimatsun, toinen kammoaa treenattuja kireitä vartaloita. Voi voi, meitä on niin monenlaisia, että eiköhän kaikille naisille joku tykkääjä löydy.

Tää on aina niin hauskaa bongata näitä "miehenä" kirjoittavia naisia. Kirjoitusasu ja käytetyt sanat paljastivat. Ei siinä mitään, kyllä miehillä on monenlaisia naismakuja, mutta tuo on kirjoitusasun perusteella nuoren naisen kirjoittama kommentti.

Oikeesti, kuinka moni mies kirjoittaa "pimatsu" tai "viimeisen päälle paklattu" tai "meikattu bimbo" tai "hupaisaa"  tai "voi voi, meitä on niin monenlaisia" tai ylipäätään kirjoittaisi "pinnallisista, ulkonäkökeskeisistä miehistä" :D

Vierailija
13/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää hameista. Poikani lähti kerran neljävuotiaana kaupassa seuraamaan pientä tyttöä, jolla oli pinkki hame. Kierteli vaivihkaa tytön ympärillä sellaisin itsevarmoin askelin, muka vähän coolisti ja välinpitämättömästi. Me jäätiin miehen kanssa sivulle seuraamaan ja kieltämättä nauratti :)

Vierailija
14/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat visuaalisia.

Terveisin nainen? Itselläni lähes kaikki ihastumiset ovat syttyneet ei-visuaalisen seikan takia

Vierailija
15/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää siitä ja miehet tykkää tästä.

Makuja on monia! Esim. moni mies on ihastellut, kun ite tykkään käyttää tennareita baarissa. Tietty luonnollisuus näyttää iskevän kuitenkin, toki oon ihan timmissä kunnossa ja nätti :)

Vierailija
16/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Mun tapauksessa olisi vaikutus ollut päinvastainen. En tykkää tällätyistä naisista. Ehkä viestit tuolla miehille, että haluat miellyttää miehiä tai näkevät että olet haku päällä.

Meikkaaminen ei tarkoita, että olisi tällätty. Sinäkään luultavasti et huomaa sievää ehostusta meikkaamiseksi vaan pidät naista luonnonkauniina.

Vierailija
17/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä uskon, että ap ei ole muuttanut pelkästään ulkonäköään, vaan myös olemustaan, ehkä huomaamattaan. Mä kuljen yleensä mustissa vähän tarkoituksenakin olla väritön ja huomaamaton, mutta kun ostin keltaisen hyvinistuvan takin, niin havaitsin että se parantaa mieltäkin ja sai hymyilemäänkin enemmän ja kiinnittämään enemmän huomiota ohikulkijoihin, kun olokin pirteästä väristä piristyi. Väri ja vaatteet jossa viihtyy tosiaan aktivoi ja piristää.

Vierailija
18/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrew kirjoitti:

Muuten hyvä, mut wt-muijaa ei komentele kukaan! "Aa juu tookin' tu mii???!!!" Alapa komentaa, ni veitsestä tulee...

Vierailija
19/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harva nainen haluaa näin epävarmaa miestä, joka ajattelee tuolla tavoin "tällätyistä" naisista. Et eiköhän se ole win-win.

Vierailija
20/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää siitä ja miehet tykkää tästä.

Makuja on monia! Esim. moni mies on ihastellut, kun ite tykkään käyttää tennareita baarissa. Tietty luonnollisuus näyttää iskevän kuitenkin, toki oon ihan timmissä kunnossa ja nätti :)

Ei se tosiaan niistä sun tennareista johdu eikä edes siitä että makuja olisi monia. Sopivan luonnollinen, timmi ja nätti nainen on se mikä kiinnostaa suurintaa osaa miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi