Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihtua kahdessa viikossa bikinikuntoon

Vierailija
25.07.2018 |

Kahden viikon päästä kaksi ulkomaalaista kaveripariskuntaa tulee Suomeen lomailemaan kanssamme ja sitä ennen on pakko saada jenkkakahvat pois. Mitä luulette, onnistuuko? Ikää on jo 40 ja kiloja ei tarvitse pois kuin muutaman, mutta se on ihan silkkaa läskiä vyötäröllä.

Tyhmänä katson itseäni peilistä varmaan 50 kertaa päivässä nähdäkseni, väheneekö se rasva...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä suosittelen lenkkeilyn kanssa jotain palloharrastusta, lentopallo, Koripallo, jalkapallo... Koita keksiä joku höntsäporukka ja pari tuntia kun painaa pallon perässä niin kyllä sulaa!

Tämä! En ymmärrä miksi naiset harrastaa niin vähän joukkuelajeja. Pallon perässä viitsii juosta paljon pidempään kuin ympyrää jollain lenkkipolulla, niin samaten kalorejakin kuluu kummasti enemmän. Eilenkin olin kolme tuntia kentällä, painoa lähtenyt kesän aikana ihan automaattisesti kolme kiloa.

Vierailija
22/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppinen ole liian vanha palloilemaan , mutta olen siis oikeasti tosi huono palloilulajeissa. Liikun mielelläni, mutta joukkuelajit eivät erityisesti ole minua varten. Juoksen kyllä usein lenkkiryhmässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä suosittelen lenkkeilyn kanssa jotain palloharrastusta, lentopallo, Koripallo, jalkapallo... Koita keksiä joku höntsäporukka ja pari tuntia kun painaa pallon perässä niin kyllä sulaa!

Tämä! En ymmärrä miksi naiset harrastaa niin vähän joukkuelajeja. Pallon perässä viitsii juosta paljon pidempään kuin ympyrää jollain lenkkipolulla, niin samaten kalorejakin kuluu kummasti enemmän. Eilenkin olin kolme tuntia kentällä, painoa lähtenyt kesän aikana ihan automaattisesti kolme kiloa.

Ihan totta. Siinä menee helposti pari tuntia ihan täyttä höökiä ja juoma että rasva sulaa.

Mulla oli ekan kerran jälkeen ihan joka paikka kipeänä, vaikka ok kunnossa olenkin.

Lenkkeily on niiiin umpitylsää.

Vierailija
24/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Siinä menee helposti pari tuntia ihan täyttä höökiä ja juoma että rasva sulaa.

Mulla oli ekan kerran jälkeen ihan joka paikka kipeänä, vaikka ok kunnossa olenkin.

Lenkkeily on niiiin umpitylsää.

Juoma..? Siis jukra.

Vierailija
25/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppinen ole liian vanha palloilemaan , mutta olen siis oikeasti tosi huono palloilulajeissa. Liikun mielelläni, mutta joukkuelajit eivät erityisesti ole minua varten. Juoksen kyllä usein lenkkiryhmässä.

Ap

Itse sanoit tässä iässä.

Vierailija
26/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä jenkkakahvat peittävää uimapukua ja korsetti tai vastaava alle.

Tämä ei ole vaihtoehto. Ihan jo siksi, ettei mulla ole tuollaista ja ajatuskin sellaisen metsästamisestä tuntuu rankemmalta kuin tämä laihdutusprojekti.

Ap

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehtosi on lähteä biitsille jenkkakahvoinesi, ja myöntää itsellesi, että heikko sielusi on antautunut houkutusten vieteltäväksi. Kannattaa myös varoittaa ystäviäsi, että heidän silmänsä saattavat palaa kun näkevät sinun syntisen elämäsi turmiolliset jäljet vartalossasi.

Kyllä, näin teen. Kerron heille, että Lugano on heikko.

Olen siis 40.

Ap

Ai, nelikymppinen on liian vanha pallopeleihin. Selvä.

Aloitin juuri itse ja olen juhannuksesta laihtunut 10 kiloa ja takamus on todella bueno. Pelaan kerran viikkoon lenttistä 2 h ja käyn poikien kanssa pelaamassa jalkkista kentällä. Meillä lenttiksessä porukkaa 20-60 vuotiaita ja suurin osa ollaan ihan tumppuja. Pikkujätkät taas mielellään ottavat aikuisenkin peliin mukaan.

Vierivä kivi ei sammaloidu. Oon 35.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
27/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse sanoit tässä iässä.

Tarkoitin että tässä iässä turha yrittää oppia hyväksi. Ei ikä muuten ole este.

Ap

Vierailija
28/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä jenkkakahvat peittävää uimapukua ja korsetti tai vastaava alle.

Tämä ei ole vaihtoehto. Ihan jo siksi, ettei mulla ole tuollaista ja ajatuskin sellaisen metsästamisestä tuntuu rankemmalta kuin tämä laihdutusprojekti.

Ap

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehtosi on lähteä biitsille jenkkakahvoinesi, ja myöntää itsellesi, että heikko sielusi on antautunut houkutusten vieteltäväksi. Kannattaa myös varoittaa ystäviäsi, että heidän silmänsä saattavat palaa kun näkevät sinun syntisen elämäsi turmiolliset jäljet vartalossasi.

Kyllä, näin teen. Kerron heille, että Lugano on heikko.

Olen siis 40.

Ap

Ai, nelikymppinen on liian vanha pallopeleihin. Selvä.

Aloitin juuri itse ja olen juhannuksesta laihtunut 10 kiloa ja takamus on todella bueno. Pelaan kerran viikkoon lenttistä 2 h ja käyn poikien kanssa pelaamassa jalkkista kentällä. Meillä lenttiksessä porukkaa 20-60 vuotiaita ja suurin osa ollaan ihan tumppuja. Pikkujätkät taas mielellään ottavat aikuisenkin peliin mukaan.

Vierivä kivi ei sammaloidu. Oon 35.

Oletko mies vai nainen?

Nainen. Miten musta tuntuu että miehet ei paljon takapuolestaan välitä. :D

Vierailija
29/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse sanoit tässä iässä.

Tarkoitin että tässä iässä turha yrittää oppia hyväksi. Ei ikä muuten ole este.

Ap

No ei sitä nyt niin hyvä tarvi olla..

Vierailija
30/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lentis voisi olla ihan kivaa, jos muutkin olisivat surkeita (tosin tuskin siinä silloin tulisi paljon liikuttaa...), mutta tän pari viikkoa aion kyllä nyt pysyä omassa ohjelmassani, koska ihan hyvin tämäkin tuntuu pelittävän. Mullakin on ihan ok peba, vaikka on sitä selluliittia kuitenkin :) Noi jenkkikset pitää vain saada pois.

Ap

Vierailija
31/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mahaihra.

Ap

Vierailija
32/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mahaihra.

Ap

Vartalomme taitavat olla sieluntovereita, minullakin ongelmat ovat ihrat keskivartalolla. Lähtevät kyllä ensi kesään mennessä liikunnan avulla, mutta nyt käytän pari kokoa pienempää uima-asua mustana, niin kukaan ei saa tietää oikeaa rantakuntoani ;)

Vierailija
33/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mahaihra.

Ap

Vartalomme taitavat olla sieluntovereita, minullakin ongelmat ovat ihrat keskivartalolla. Lähtevät kyllä ensi kesään mennessä liikunnan avulla, mutta nyt käytän pari kokoa pienempää uima-asua mustana, niin kukaan ei saa tietää oikeaa rantakuntoani ;)

Sulla on hyvä strategia! :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi