Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihtua kahdessa viikossa bikinikuntoon

Vierailija
25.07.2018 |

Kahden viikon päästä kaksi ulkomaalaista kaveripariskuntaa tulee Suomeen lomailemaan kanssamme ja sitä ennen on pakko saada jenkkakahvat pois. Mitä luulette, onnistuuko? Ikää on jo 40 ja kiloja ei tarvitse pois kuin muutaman, mutta se on ihan silkkaa läskiä vyötäröllä.

Tyhmänä katson itseäni peilistä varmaan 50 kertaa päivässä nähdäkseni, väheneekö se rasva...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille siitä. Peruskuntoa kohottamalla ne läskit hupenee vyötäröltä. Rautaa nostamalla et polta rasvaa. Rentoa lenkkiä joka toinen päivä (noin 1-1,5h).

Vierailija
2/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt joka päivä lenkillä ja yritän syödä mahdollisimman vähän, mutta illalla nälkä on niin kova, että syön aina enemmän kuin haluaisin. Ajattelin illalla kokeilla hiit-tyyppistä treeniä, jos kuumuudelta kykenen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkille siitä. Peruskuntoa kohottamalla ne läskit hupenee vyötäröltä. Rautaa nostamalla et polta rasvaa. Rentoa lenkkiä joka toinen päivä (noin 1-1,5h).

Kyllä rasva palaa myös kuntosalitreenin seurauksena. Mitä enemmän on lihaksia, sitä enemmän kuluttaa kaloreita ihan lepotilassakin. Eli kyllä se salitreeni tehostaa rasvanpolttoa erittäin hyvin.

Vierailija
4/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://personaltrainervantaa.fi/rasvanpoltto/

Kannattaa kurkata kyseinen linkki, tehokas rasvanpoltto vaatii nimenomaan voimaharjoittelua ja aeorobista harvemmin.

Vierailija
5/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt joka päivä lenkillä ja yritän syödä mahdollisimman vähän, mutta illalla nälkä on niin kova, että syön aina enemmän kuin haluaisin. Ajattelin illalla kokeilla hiit-tyyppistä treeniä, jos kuumuudelta kykenen.

Ap

Mitäpä jos yrittäisit ennemminkin syödä kevyesti, mutta riittävästi. Silloin ei tule tarvetta ahmia illalla.

Vierailija
6/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotonta taitaa olla tuossa ajassa. Jos teet pysyvän elämäntapamuutoksen, niin ensi kesäksi sitten saat toivomasi bikinivartalon. 

Vierailija
7/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä ja tuo "ahmiminen" tällä hetkellä on sitä, että syön vaikka ruisleivän enemmän kuin piti. Ei kovin dramaattista siis, uskoisin.

Ap

Vierailija
8/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet- kuuri ja unohda liikunta.

Vierailija
9/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jenkkakahvat peittävää uimapukua ja korsetti tai vastaava alle.

Vierailija
10/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotonta taitaa olla tuossa ajassa. Jos teet pysyvän elämäntapamuutoksen, niin ensi kesäksi sitten saat toivomasi bikinivartalon. 

Eiköhän tämä riipu lähtöpainosta ja -kunnosta. En saa huippukroppaa tässä ajassa, se on selvä, mutta toivon saavani jenkkakahvat mahdollisimman pieniksi, ja se toivottavasti onnistuu. Olen aloittanut projektin jo muutama kuukausi sitten, mutta sairastuin enkä pysynyt aikataulussa, niin pyrin nyt kirimään.

Ap

Vierailija
11/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole vaihtoehto. Ihan jo siksi, ettei mulla ole tuollaista ja ajatuskin sellaisen metsästamisestä tuntuu rankemmalta kuin tämä laihdutusprojekti.

Ap

Vierailija
12/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suosittelen lenkkeilyn kanssa jotain palloharrastusta, lentopallo, Koripallo, jalkapallo... Koita keksiä joku höntsäporukka ja pari tuntia kun painaa pallon perässä niin kyllä sulaa!

Vierailija
13/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä suosittelen lenkkeilyn kanssa jotain palloharrastusta, lentopallo, Koripallo, jalkapallo... Koita keksiä joku höntsäporukka ja pari tuntia kun painaa pallon perässä niin kyllä sulaa!

Olen ihan tunari pallojen kanssa! Tässä iässä turha enää yrittää sellaista.

Ap

Vierailija
14/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole vaihtoehto. Ihan jo siksi, ettei mulla ole tuollaista ja ajatuskin sellaisen metsästamisestä tuntuu rankemmalta kuin tämä laihdutusprojekti.

Ap

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehtosi on lähteä biitsille jenkkakahvoinesi, ja myöntää itsellesi, että heikko sielusi on antautunut houkutusten vieteltäväksi. Kannattaa myös varoittaa ystäviäsi, että heidän silmänsä saattavat palaa kun näkevät sinun syntisen elämäsi turmiolliset jäljet vartalossasi.

Vierailija
15/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistele idiootti alapäätäsi. Irrota pää.

Vierailija
16/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tunari pallojen kanssa! Tässä iässä turha enää yrittää sellaista.

Ap

Missä iässä?

Vierailija
17/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda liikunta, se vaan lisää ruokahalua. Ainut keino on vähentää ja keventää syömistä.

Vierailija
18/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehtosi on lähteä biitsille jenkkakahvoinesi, ja myöntää itsellesi, että heikko sielusi on antautunut houkutusten vieteltäväksi. Kannattaa myös varoittaa ystäviäsi, että heidän silmänsä saattavat palaa kun näkevät sinun syntisen elämäsi turmiolliset jäljet vartalossasi.

Kyllä, näin teen. Kerron heille, että Lugano on heikko.

Olen siis 40.

Ap

Vierailija
19/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ei Lugano vaan lihani on heikko.

Ap

Vierailija
20/33 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, näin teen. Kerron heille, että Lugano on heikko.

Olen siis 40.

Ap

Ai, nelikymppinen on liian vanha pallopeleihin. Selvä.

Aloitin juuri itse ja olen juhannuksesta laihtunut 10 kiloa ja takamus on todella bueno. Pelaan kerran viikkoon lenttistä 2 h ja käyn poikien kanssa pelaamassa jalkkista kentällä. Meillä lenttiksessä porukkaa 20-60 vuotiaita ja suurin osa ollaan ihan tumppuja. Pikkujätkät taas mielellään ottavat aikuisenkin peliin mukaan.

Vierivä kivi ei sammaloidu. Oon 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän