Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miestä ei kiinnosta sänkyhommat?

Vierailija
25.07.2018 |

Olen seurustellut ihanan miehen kanssa kohta vuoden ajan. Olemme molemmat alle kolmekymppisiä, terveitä, tupakoimattomia ja normaalipainoisia. Ongelma on siinä, että seksi ei ole oikeastaan missään vaiheessa kiinnostanut miestä samalla tavalla kuin aiempia kumppaneitani.

Alussa ongelmat varmaankin liittyivät suorituspaineisiin ja jännittämiseen - ensimmäiseen onnistumiseen meni pari kuukautta (sitä ennen miehellä ei kunnolla seissyt/lopahti kun olisi pitänyt ryhtyä tositoimiin).
Vielä ensimmäisenkin kerran jälkeenkin erektio-ongelmia oli pitkään. Tein ehkä silloin sen virheen, että otin asian puheeksi. Yritin rohkaista ja kannustaa, mutta lopulta kyllä myös ehdottaa lääkärillä käyntiä jne... Lisäksi yritin ottaa puheeksi, että nautintoa voisi tuottaa muillakin tavoilla. Luulin sen helpottavan varsinaiseen yhdyntään liittyvää painetta, mutta sen sijaan sainkin todeta miehen ahdistuvan vielä enemmän. Kävi ilmi, että hänelle esimerkiksi ajatus suuseksistä (antavana osapuolena) on vastenmielinen. Lisäksi tuntuu kuulema typerältä jatkaa minun tyydyttämistäni jos itsellä ei ole 'se fiilis'...

Vähitellen puuhat alkoivat sujua aina kun vauhtiin päästiin. Siitä huolimatta miehen mielenkiinto seksiä kohtaan ei ole kasvanut. Hän ei tee oikeastaan koskaan aloitteita, ja torjuu usein lähestymisyritykseni. Toisinaan onnistun jopa saamaan miehelle erektion, mutta silti hän on sitä mieltä että ei huvita. Muistan jopa ottaneeni suihin miehen samalla melkein nukahtaessa...

En oikein tiedä mikä tähän auttaisi/mistä tässä voi olla kyse. Olen pohtinut, voisiko hän olla aseksuaali. Häneltä kuitenkin löytyy joitain aiempia seksikokemuksia, ja kuulema masturbointi kuitenkin kiinnostaa säännöllisesti.

En oikein tiedä enää mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä. Nautin kuitenkin itse läheisyydestä. Nyt tunnen itseni lähinnä turhautuneeksi ja epänaiselliseksi kun en onnistu herättämään miehessä minkäänlaista himoa...

Kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kai. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen ettei tarvitse sitä ainakaan murehtia.

Vierailija
42/42 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä yli viiskymppinen ukko kun herään on pystyssä harva se aamu ennenkuin pää herää..

Mutt vierus kaveri sängyllä ei ymmärrä yhtään..

Yks nainen sanoi ett se istus joka aamu siihen..

Oishan se toista herätä niin..tai pillu naaman eteen aamulla..

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla