Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teologian opiskelu ei kannata, ei ole töitä!!

teologian maisteri Wilkerson
25.07.2018 |

turhaa räpellystä koko toiminta, et tod näk saa koskaan töitä kuin kyynärpäätaktiikalla ja sillä että olet Teemu Laajasalon kaveri ja samassa liberaalipaskassa mukana

jos olet oma itsesi ja uskovainen, töitä et kirkosta saa

erosin kirkosta jo itse

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kerran koski pappi 90luvun alussa ja harmittaa etten vastannut myöntävästi.

Vierailija
2/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähetin 2017 valmistuttuani ainakin 10 paikkaan hakemuksen papiksi, en päässyt edes jonnekin Ivalon pikkukylään haastatteluun, sinnekin oli 40 hakemusta ja naispapit ja naiskirkkoherrat ottavat kavereitaan vain töihin ja jos kuulut johonkin samaan jengiin (setaan tai muuhun)

lopetin hakemisen jo viime kesänä sitten

aion mennä jonnekin miehiseen duuniin missä mies saa olla mies eikä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei siis pidäkään huolta omistaan.

Vierailija
4/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispappi

Vierailija
5/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, itse valmistuin keväällä ja sain ainakin heti oman alan töitä. :)

Vierailija
6/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

teologian maisteri Wilkerson kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahaa eli naispappina?

miksihän naispapit saa aina heti töitä? kuulutko Setaan myös?

Veikkaan syyksi sitä, että suurin osa papeiksi valmistuvia on naisia.

Vierailija
7/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahaa eli naispappina?

Veikkaan syyksi sitä, että suurin osa papeiksi valmistuvia on naisia.

O-oletitko juuri heidän sukupuolensa?

?????????????????????????????+

Vierailija
8/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu enemmän ap:n persoonasta kuin koulutuksesta. Mun on vaikea nähdä  kenenkään edes harkitsevan ap:n kaltaisen trollin palkkaamista.Ethän sä edes ole henkisesti täysikäinen.

Vierailija
9/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisuus alkaa pohjoismaissa olla historiaa, poislukien musl+im'ít.

Vierailija
10/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on laittanut työhakemuksen liitteeksi vaikkapa sata avaustaan tältä palstalta tai vastaavaa tekstiä ja sitten ihmettelee, kun kukaan ei jaksa.

Vierailija
11/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tänään vaan ruokajonoon Andyn kanssa, se onn tämän yhteiskunna paikka ja palkka kahden yliopistotutkinnon maisterille

Vierailija
12/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahaa eli naispappina?

Teologinen ei ole sama asia kuin pappiskoulutus, sieltä valmistutaan aika moneen muuhunkin ammattiryhmään. Luulisi sinun sen tietävän, mutta otsikossa kuitenkin yleistät, ettei teologeille ole oman alansa töitä. Eli ei, en ole naispappi, saati sitten pappi. Toki opiskelukavereissa on paljon niitä, jotka varsin nopeasti kuitenkin saivat oman alansa töitä myös pappeina, kun olivat tajunneet verkostoitua seurakuntiin jo opiskeluaikana. Niin naisia kuin miehiäkin.

Vierailija
13/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

velikin on pakki sanoi että on niin paskaa työtä että aikoo hommata hullun paperit ja eläkkeelle, ollut tosin jo 12 vuotta pappina

Vierailija
14/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappi ei pakki

Vierailija
15/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdelläkään seurakunnalla ole varaa palkata riesakseen änkyrävanhoillista pappia, joka kieltäytyy työtehtävistä ja työvuoroista naispapin kanssa vakaumukseensa vedoten. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Kannattaisiko tarkistaa omaa asennetta hieman?

Vierailija
16/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähetin 2017 valmistuttuani ainakin 10 paikkaan hakemuksen papiksi, en päässyt edes jonnekin Ivalon pikkukylään haastatteluun, sinnekin oli 40 hakemusta ja naispapit ja naiskirkkoherrat ottavat kavereitaan vain töihin ja jos kuulut johonkin samaan jengiin (setaan tai muuhun)

lopetin hakemisen jo viime kesänä sitten

aion mennä jonnekin miehiseen duuniin missä mies saa olla mies eikä nainen

Vai "edes Ivalon pikkukylään". Ei kai kylän koko tarkoita, että sinne kelpaisi kuka vaan. Sinun meriiteistäsi en toki tiedä, mutta tuli mieleen näin Ivalossa kasvaneena ; )

Vierailija
17/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdelläkään seurakunnalla ole varaa palkata riesakseen änkyrävanhoillista pappia, joka kieltäytyy työtehtävistä ja työvuoroista naispapin kanssa vakaumukseensa vedoten. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Kannattaisiko tarkistaa omaa asennetta hieman?

Riippuu seurakunnasta. Esim. Kallion kirkko Helsingissä on *pikkuisen* eri asia kuin vaikka Pohjois-Pohjanmaan tai Keski-Pohjanmaan maaseutu.

Vierailija
18/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahaa eli naispappina?

Teologinen ei ole sama asia kuin pappiskoulutus, sieltä valmistutaan aika moneen muuhunkin ammattiryhmään. Luulisi sinun sen tietävän, mutta otsikossa kuitenkin yleistät, ettei teologeille ole oman alansa töitä. Eli ei, en ole naispappi, saati sitten pappi. Toki opiskelukavereissa on paljon niitä, jotka varsin nopeasti kuitenkin saivat oman alansa töitä myös pappeina, kun olivat tajunneet verkostoitua seurakuntiin jo opiskeluaikana. Niin naisia kuin miehiäkin.

itse luin toisen tutkinnon 2014-2017 eli teologian maisterin paperit, 45 vuotiaana. mulla oli jo historian fiil maist paperit vuodelta 1998 ja pääsin suoraan maisteriohjelmaan. 2 vuodessa suoritettu koko paska, ainoa jännä oli heprean kurssii jonka kävin huvikseni, muut oli paskaa.

joo en verkostoitunut ja yliopistolle menin ihan harrastuksesksi ja siksi että pääsin helsinkiin asumaan, sain asunnon ja 2 vuodeksi työkkäristä oikeuden opiskella työkkärin korotetulla rahalla. gradun tein sit niin että menin Aasiaan kevääksi humputtelemaan ja tultuani otin vanhan historian graduni, kirjoitin sen koneelle (sitä ei ole Urkundissa) ostin korin kaljaa, leikkasin siitä 40 sivua pois 2 päivässä ja muokkasin otsikot erilaisiksi ja läpi meni

eli 2 vuodessa paperit täysin leikkimällä, ei noilla mitään tosin tee ja erosin jo kirkosta MMuta tulevaisuudessa voi tulla vaikka sota, rupeen sitten sotilaspapiksi nini ei tarvii sotia

tässä kooste gradun teostani ja opiskeluista, wikipediaa ja muuta, alakulmasta you tubessa saa tekstitykset päälle

tv Wilkerson/yngwie/Andy mccoys

ps. en mä koskaan edes halunnut papiksi, uskonnonopena voisin olla lukiossa mutta ei tätät kirkkohömppää

Vierailija
19/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu seurakunnasta. Esim. Kallion kirkko Helsingissä on *pikkuisen* eri asia kuin vaikka Pohjois-Pohjanmaan tai Keski-Pohjanmaan maaseutu.

On varmaan näinkin. Kirkosta eroaminen lisääntyy kuitenkin myös raamattuvyöhykkeellä, eikä siinä auta, jos kirkko profiloituu suojatyöpaikaksi henkilökohtaisen vakaumuksensa kanssa kärvisteleville teologeille, jotka opettavat rippikoulussa, että homous on syntiä ja joita kukaan ei halua omiin häihinsä vihkimään.

Erityisesti pienissä seurakunnissa on tyhmää tehdä sellainen rekrytointi, joka jakaa seurakuntalaisten mielipiteitä. Niissä kun on työvuorojen järjestelyssä muutenkin vähemmän pelivaraa. Vastuullisten seurakuntapäättäjien pitäisi ymmärtää tämä. Vähän sama kuin palkkaisi sairaalaan gynekologin, joka kieltäytyy vakaumukseensa vedoten tekemästä abortteja.

Vierailija
20/29 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meille uskoville ole töitä lopunaikana, kun kaikki on lesboja ja homoa ja heitä ei saisi muka vastustaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan