Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahaa tekee katsella helteessä treenaavia.

Vierailija
24.07.2018 |

Ovat todella kärsivän näköisiä tajumatta että tuska on täysin hyödytöntä. Siis kun eivät pääse lähellekään tasoa, josta olisi mitään hyötyä. Energiaakin palaa vain puolella teholla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CrossFit 365/24/7

Vierailija
2/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä helteet voivat kestää viikkoja. Pitäisikö olla kuukausi kokonaan treenaamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen päässyt sille tasolle josta on hyötyä ja varmasti ylikin. Jaksan tehdä fyysisen työni väsymättä samalla kun työkaverit valittavat työn raskautta ja rojahtavat kotiin päästyään sohvalle samalla kun itse jaksan lähteä ulkoilemaan, harrastamaan ja tapaamaan ystäviä. Treeneistä on valtava hyöty yleisesti ottaen niin henkisesti kuin fyysisesti ja samalla ulkonäkö on paljon treenaamattomia parempi.

Vierailija
4/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaamisesta tuli mieleen, että juuri nyt on menossa Suomen ja Tšekin välinen jääkiekkomatsi, jota voi katsoa suorana.

http://www.leijonat.fi

Mikäpä sopisi paremmin suomalaiseen kesään kuin jääkiekko?

Vierailija
5/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan kärsiä, kyllä se syksy tulee vielä.

Vierailija
6/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan maratonille, joka juostaan helteisessä trooppisessa ilmanalassa. Tämä on täydellistä valmistautumista. Se taas olisi typerää, jos pitäisin näin pitkän juoksutauon.

En minä enää kärsi. Kroppa on tottunut. Juostaan siellä tropiikissakin vuoden ympäri.

Vierailija
7/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää tyhmälle, miksi se on hyödytöntä?

Vierailija
8/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan maratonille, joka juostaan helteisessä trooppisessa ilmanalassa. Tämä on täydellistä valmistautumista. Se taas olisi typerää, jos pitäisin näin pitkän juoksutauon.

En minä enää kärsi. Kroppa on tottunut. Juostaan siellä tropiikissakin vuoden ympäri.

Juostaan kyllä, mutta aikaisin aamulla tai illasta. Ei keskipäivän helteessä.