Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin aikoinaan kotona vielä asuessa isäni puusta veistämän

Vierailija
24.07.2018 |

dildon, samasta laukusta missä oli myös muovisia dildoja, sekä p.lehtiä ja nahkaiset mustat itsetehdyt alushousut, joihin oli viilletty pyöreä rako etumuksessa. Näyttivät joltain tarzanin vaatteelta, jotenkin vain kyhätty kokoon.

Oletteko te löytäneet vanhempienne hämäriä salaisuuksia lapsena tai joskus myöhemmin aikuisena?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis en tiedä kuka sen oli veistänyt, mutta kuka muu sen ois veistänyt kuin laukun omistaja, tuskin osti kaveriltaan veistettyä munaa.

ap

Vierailija
2/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanhempasikin on ollut nuoria  ja joskus seksistä kiinnostuneita joskus kun dildoja täytyi tehdä itse kun muuta ei ollut.Ootko idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin uskon itseveisteltyihin dildoihin ja etenkin jonkun suomalaisäijän itse tekemässä nahkaisia alushousuja.

Vierailija
4/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin uskon itseveisteltyihin dildoihin ja etenkin jonkun suomalaisäijän itse tekemässä nahkaisia alushousuja.

Luulet siis että olen joku trolli. Kyllä ihan oikeesti löysin 80-luvulla ne vanhempieni makuuhuoneen lipaston alta olevasta laukusta, ei ole pakko uskoa jos et halua.

Kummallistahan se nimenomaan on, en muuten olisi edes asiasta maininnut. Ja miksi oli puusta veistetty, kun oikeitakin dildoja näkyi olevan. Isä oli kyllä luontoihminen, viihtyi siellä kaiken vapaa-aikansa, ellei baareja lasketa, ehkäpä oli veistellyt vain ajankulukseen metsässä kullin, kuka tietää. 

Vierailija
5/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun isä sukatkin korjas itse jos oli rikki, ei se mitenkään outoa ole. vaikka olikin iso karju, teki myös kotitöitä. En tiedä millanen narukätinen nössö sun isäsi on sitten ollut jos ei sukkaa osaa korjata edes itse.

Vierailija
6/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus kuolleiden isoisovanhempieni talossa, jossa ei ollut kukaan muuttanut mitään ko. ihmisten kuoleman jälkeen, suku vain hallinnoi ja pitää ko. kartanoa kunnossa. Olkkarin seinällä oli iso vanha piirros naisesta, joka auran hajottua kyntää peltoa pitelemällä nilkoista miestä, jolla seisoo. Oli jostain lehdestä tms muistaakseni.

Vierailija
7/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa joku valmistaa puisia designdildoja, ei muistu nyt nimi mieleen.

Vierailija
8/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin joskus kuolleiden isoisovanhempieni talossa, jossa ei ollut kukaan muuttanut mitään ko. ihmisten kuoleman jälkeen, suku vain hallinnoi ja pitää ko. kartanoa kunnossa. Olkkarin seinällä oli iso vanha piirros naisesta, joka auran hajottua kyntää peltoa pitelemällä nilkoista miestä, jolla seisoo. Oli jostain lehdestä tms muistaakseni.

:D Vau. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme