Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnteossa ei ole mitään järkeä!

Vierailija
24.07.2018 |

Aamulla ylös klo 6 viimeistään. Töissä raadat niska limassa 7-16. Kotona klo 16.40 ja ruoan jälkeen ei jaksa kuin maata.
Ei tässä ole mitään järkeä. Aina väsyttää ja masentaa ja ahdistaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta.

Vierailija
2/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri piristää. Sen avulla jaksettiin sodassakin. Siihen luotan enemmän kuin natoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole 7 vuotta työttömänä joka päivä senttiä laskien laihtuen luurangoksi niin johan alkaa työt maistumaan ja motivaatiota löytymään.

Vierailija
4/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tajuaa vielä sen että:

- suurinta osaa töistä ei tarvita

- sitäkään vähää työtä, jota tarvitaan, ei nykymaailmassa tarvitsisi enää tehdä 8 tuntia päivässä

- edellämainitustakin valtaosa voitaisiin tehdä koneilla/tekoälyllä, jos tahtoa oikeasti löytyisi

Eli työstä ei itse hyödy ja se on turhaa yleisesti. Jipii.

Vierailija
5/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ole uniongelmia ja ylpeys että itse tienaa elantonsa.

Vierailija
6/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui se työn positiivinen puoli eli raha. Tässä maassa toki saa itse kukin päättää, tyytyykö elämään minimitoimeentulolla, vai nostamaan elintasoaan korkeammaksi. 

Vierailija
7/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi rohkeasti lähteä tavoittelemaan työtä tai alaa, joka itseä todella kiinnostaa.

Vierailija
8/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomen valtio kiittää...

Vierailija
9/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtui se työn positiivinen puoli eli raha. Tässä maassa toki saa itse kukin päättää, tyytyykö elämään minimitoimeentulolla, vai nostamaan elintasoaan korkeammaksi. 

Mitä sillä rahalla tekee jos ei jaksa enää töiden päälle tehdä mitään?

Vierailija
10/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen arki olisi kyllä todella ankeata, jos en kävisi töissä (tulot putoaisivat), niin kyllä ihan siitäkin tulee pelkästään motivaatiota. Toisaalta tunnen, että työni on pääosin sen verran luovaa, ettei tekoäly sitä ihan heti korvaa. Lisäksi koen, että joko teen jotain järkevää tai ainakin opin itse uutta (42-vuotiaanakin!)

Toisaalta ymmärrän, ettei kaikkien työ ole niin ruusuilla tanssimista, mutta silti on aika paljon (väärin) sanottu, ettei työnteossa olisi järkeä, vaikka osa töistä ei niin mielekkäitä olekaan.

Vierailija
11/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan tosi hienoo sitten kun oon esim. 70v ja elämäni raatanut niska limassa, viimein lopetetaan työttömien ruoskinta ja ihminen saa halutessaan vaan olla kun koneet tekee työt ja on keksitty joku mullistava systeemi.

Vierailija
12/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja työtovereiksi ei tule sellaista kuin haluiaisi, vaan tietty joku hölösyy egoisti, katkera vihainen extrovertti joka vielä haukkuu kädettömäksi. Siinä sitten on resepti ahdistuksella ja masennukselle. Onneksi minulla on nyt viimein rauhallinen, sopivasti kahjo huumorintaju ja empaattisuutta osaava työpartneri niin työnteko on jälleen mukavaa.

Vierailija
13/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tämä palsta on täynnä vihervassareita. Työtä tehdään vain pakosta.

Vierailija
14/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ylös klo 7-8 riippuen siitä menenkö työpaikalle vai teenkö etäpäivän (1-2 joka viikko). Töissä mielenkiintoisia juttuja koko päivä. Etäpäivänä ei välttämättä muuta kuin pari sähköpostia.

Nää on niitä valintoja

Vierailija
15/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että tämä palsta on täynnä vihervassareita. Työtä tehdään vain pakosta.

. No eikös se näin ole. Eihän se työpaikka mikään vapaa-ajan laitos ole. Harvoin siellä viihtyy, tai jos viihtyy niin kuitenkin se vapaa-aika on tärkeämpi kuin työ, sitä ei voi mitata rahalla.

Vierailija
16/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun tajuaa vielä sen että:

- suurinta osaa töistä ei tarvita

- sitäkään vähää työtä, jota tarvitaan, ei nykymaailmassa tarvitsisi enää tehdä 8 tuntia päivässä

- edellämainitustakin valtaosa voitaisiin tehdä koneilla/tekoälyllä, jos tahtoa oikeasti löytyisi

Eli työstä ei itse hyödy ja se on turhaa yleisesti. Jipii.

Ständimyyjiä ja puhelinyyjiä ei tarvita, lähes kaikkea muuta kyllä.

Yks työtön tyyppi väittää pärjäävänsä vähällä mutta silti lihoo ja lihoo istuen perse homeessa ja ottaa lainaa.

Vierailija
17/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla ylös klo 7-8 riippuen siitä menenkö työpaikalle vai teenkö etäpäivän (1-2 joka viikko). Töissä mielenkiintoisia juttuja koko päivä. Etäpäivänä ei välttämättä muuta kuin pari sähköpostia.

Nää on niitä valintoja

Siis jos teet 8 tuntia etätöitä, vastaat tuona aikana pariin sähköpostiin...?

Vierailija
18/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä valintoja

Tietääkö sun työnantaja että hän maksaa kahtena päivänä viikossa sulle täyden palkan vain parista sähköpostista?

Vierailija
19/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä valintoja

Nettipoliisille vinkattu. Ip-osoitteesi selvitetään ja työnantajasi saa miettiä mitä kanssasi tekee.

Vierailija
20/43 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan olis joku toinen keino pyörittää tätä yhteiskuntaa niin työnteon vois unohtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi