Näky ikkunasta hetki sitten: Lenkkeilijältä valui ripulit pitkin reisiä
löysien shortsien lahkeesta. Ja se vain jatkoi matkaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut, tajusikohan itse ollenkaan? Olikohan joku lämpöhalvaus tms. että jos olisi tarvinnut apua kutsua?
Kommentit (36)
Tuossa taas yksi syy miksi en urheile helteellä. Siinä taas toinen syy miksi toivon helteiden loppuvan.
Helteet voi sotkea vatsan ilman urheiluakin.
No luonnontuotetta se vaan on mikä valuu.
Mulle tuli lähijunassa tosi huono olo. Melkein kuumehorkka, oli kylmän hikinen. Sitten alkoi vatsakipu.
Vasta kotiin kävellessä homma oli ehtinyt suolistoon asti. Ei ehtinyt kotiin saakka, mutta onneksi olin jo kotikadulla ja pääsin kotona suoraan suihkuun.
Onneks oon ite aina vastaavissa tilanteissa ehtinyt metsään!
Itselläni kerran bussissa muljahti vatsassa ja oli hirveää pidätellä, kun moottoritiellä ei voinut poiskaan jäädä. Heti kun pääsin ulos bussista, niin löysät valahti housuun. Housunlahkeista valui tavaraa ulos, nolotti kävellä kotiin. Onneksi ei rappukäytävässä kukaan tullut vastaan.
Hyi vttu! Ettekö osaa pidätellä vai onko tullut harrastettua perspanoja liikaa? Luojan kiitos että oma suoli toimii normaalisti.
Miksi ihmisen pitää lenkkeillä helteellä?
Lenkkeilyhän on muutenkin vaarallista. Siinä voi mennä jopa paskat housuun. Harrastakaa mieluummin TV:n katsomista.
Itse ainakin lopetan juoksemisen jos tuntuu yhtään siltä, että on kakkahätä. Koskaan en ole joutunut housuun päästämään. Nyt kun näin sanon, niin tietysti käy ikävästi seuraavalla lenkillä...
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilyhän on muutenkin vaarallista. Siinä voi mennä jopa paskat housuun. Harrastakaa mieluummin TV:n katsomista.
Totisesti katselen mieluummin TV:ta kuin juoksen ihmisten ilmoilla paskat valuen mutta kukin tavallaan. Muita urheilumuotojahan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu! Ettekö osaa pidätellä vai onko tullut harrastettua perspanoja liikaa? Luojan kiitos että oma suoli toimii normaalisti.
Toistaiseksi...ja ei, perspanoista pidättäytyminen ei estä ongelman syntyä.
Itse harrastan maratoneja, ja pompottava juokseminen saa mahan helposti sekaisin. En koskaan ole kärsinyt esim. ummetuksesta, mutta monesti on lenkillä pitänyt käydä puskakyykyllä.
Tässä ruotsalaismaratonistin tyylinäyte, periksi ei anneta:
Kai kaikilla lenkkeilijöillä on kakkapussit mukana mihin ne sontansa sitten kerää!! Jos tuo ois käynyt koiralle, niin hirveä huuto ois et pitää kerätä ripulit. En halua itse tai lasteni astuvan sen mielummin ihmisen kuin koirankaan kakkaan.
Mikähän siinä on, että jos ihmiset loukkaantuvat tai pyörtyvät tai kaatuvat tai pärskivät ja niistävät nenäänsä julkisella paikalla, siinä ei ole mitään noloa, mutta herran jestas jos pääsee k*si tai p*ska tai menkkaveret housuun, niin se on nolouden huippu. Ihan normaaleja sairauksia ja heikkoja hetkiä ihmiselämässä.
Oli ostanut tony belliä ;-)