Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky ikkunasta hetki sitten: Lenkkeilijältä valui ripulit pitkin reisiä

Vierailija
24.07.2018 |

löysien shortsien lahkeesta. Ja se vain jatkoi matkaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut, tajusikohan itse ollenkaan? Olikohan joku lämpöhalvaus tms. että jos olisi tarvinnut apua kutsua?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ostanut tony belliä ;-)

Vierailija
22/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa taas yksi syy miksi en urheile helteellä. Siinä taas toinen syy miksi toivon helteiden loppuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet voi sotkea vatsan ilman urheiluakin.

Vierailija
24/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luonnontuotetta se vaan on mikä valuu.

Vierailija
25/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli lähijunassa tosi huono olo. Melkein kuumehorkka, oli kylmän hikinen. Sitten alkoi vatsakipu.

Vasta kotiin kävellessä homma oli ehtinyt suolistoon asti. Ei ehtinyt kotiin saakka, mutta onneksi olin jo kotikadulla ja pääsin kotona suoraan suihkuun.

Vierailija
26/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon ite aina vastaavissa tilanteissa ehtinyt metsään! 

Vierailija
27/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kerran bussissa muljahti vatsassa ja oli hirveää pidätellä, kun moottoritiellä ei voinut poiskaan jäädä. Heti kun pääsin ulos bussista, niin löysät valahti housuun. Housunlahkeista valui tavaraa ulos, nolotti kävellä kotiin. Onneksi ei rappukäytävässä kukaan tullut vastaan.

Vierailija
28/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu! Ettekö osaa pidätellä vai onko tullut harrastettua perspanoja liikaa? Luojan kiitos että oma suoli toimii normaalisti.

Vierailija
29/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen pitää lenkkeillä helteellä?

Vierailija
30/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyhän on muutenkin vaarallista. Siinä voi mennä jopa paskat housuun. Harrastakaa mieluummin TV:n katsomista.

Vierailija
31/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lopetan juoksemisen jos tuntuu yhtään siltä, että on kakkahätä. Koskaan en ole joutunut housuun päästämään. Nyt kun näin sanon, niin tietysti käy ikävästi seuraavalla lenkillä...

Vierailija
32/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilyhän on muutenkin vaarallista. Siinä voi mennä jopa paskat housuun. Harrastakaa mieluummin TV:n katsomista.

Totisesti katselen mieluummin TV:ta kuin juoksen ihmisten ilmoilla paskat valuen mutta kukin tavallaan. Muita urheilumuotojahan ei ole.

Vierailija
33/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vttu! Ettekö osaa pidätellä vai onko tullut harrastettua perspanoja liikaa? Luojan kiitos että oma suoli toimii normaalisti.

Toistaiseksi...ja ei, perspanoista pidättäytyminen ei estä ongelman syntyä.

Vierailija
34/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan maratoneja, ja pompottava juokseminen saa mahan helposti sekaisin. En koskaan ole kärsinyt esim. ummetuksesta, mutta monesti on lenkillä pitänyt käydä puskakyykyllä.

Tässä ruotsalaismaratonistin tyylinäyte, periksi ei anneta:

https://www.vingle.net/posts/34489-Marathon-shitter

Vierailija
35/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikilla lenkkeilijöillä on kakkapussit mukana mihin ne sontansa sitten kerää!! Jos tuo ois käynyt koiralle, niin hirveä huuto ois et pitää kerätä ripulit. En halua itse tai lasteni astuvan sen mielummin ihmisen kuin koirankaan kakkaan.

Vierailija
36/36 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että jos ihmiset loukkaantuvat tai pyörtyvät tai kaatuvat tai pärskivät ja niistävät nenäänsä julkisella paikalla, siinä ei ole mitään noloa, mutta herran jestas jos pääsee k*si tai p*ska tai menkkaveret housuun, niin se on nolouden huippu. Ihan normaaleja sairauksia ja heikkoja hetkiä ihmiselämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi