Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, hirveä hiivatulehdus ja palkkapäivä vasta vikapäivä

Vierailija
24.07.2018 |

Ei ole varaa ostaa hiivalääkettä ennen kuun viimeistä päivää, auttaako esim. ruokasooda, tai joku mitä kaapista löytää, tämä on helv ettiä!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan nykyisin aina hiivatulehduksen mahdollisimman kuumalla vedellä suihkutellen.

Diabetes ja koska sokerit käy joskus korkealla , hiivakin iskee helpommin. Hanasta mahdollisimman kuumaa vettä mitä sietää muutaman sekunnin alapäähän ja vie kutinan. Uskomatonta mutta totta.

Ensin laitan kuumahkolle ja suihkuttelen alapään joka kohdasta ja sitten kuumennan ja niin kuumaa kun sietää, muutama sekunti antaa mennä.

Vie kutinan ja toiminut itsellä useamman kerran viime vuosina. Parisuhdetta ei ole.

Hiiva kuolee 50 asteessa.

Vierailija
42/46 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla maustamatonta jugurttia, viiliä tai piimää? Sivele sitä alapäähän. Mun kokemuksen mukaan ei välttämättä paranna hiivatulehdusta, mutta helpottaa kyllä oireita huomattavasti.

Mä join gefiluspiimää lasillisen päivässä ja hiivat loppui kuin seinään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti "ihan" aikuinen. Eikä kuitenkaan löydy kymmentä euroa. Tälläkin palstalla on satoja kertoja neuvottu laittamaan muuan euro sivuun äkkinäisiä tilanteita varten. Jotenkuten, kuitenkin aika huonosti ymmärrä, että jos pyykinpesukone menee rikki, niin uuteen ei oo heti rahaa, mutta että muutaman euron lääkettä ei pysty rahan puutteen takia ostamaan, se menee jo yli ymmärryksen. Itse säästän joka viikko 10 e sitä varten, jos joku aparaatti keksii hajota, se tekee 530 e vuodessa.  Varautumaan ihmiset, elämässä voi sattua jotain odottamatonta.

Vierailija
44/46 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on mahdollisuus mennä uimahalliin, mene. Se puhdistettu vesi auttaa oikeasti. Joo, saa moralisoida, mutta itselläni oli kerran vastaava tilanne ja tuli kokeiltua...auttoi kutinaan selkeästi.

Minä sain taas hirveän hiivatulehduksen, kun olin käynyt uimahallissa. Sattumaa tai ei, tuli just käynnin jälkeen.

Naisten pukkarissa haiseekin väkevä hiiva, oletteko huomanneet? 

Vierailija
45/46 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti "ihan" aikuinen. Eikä kuitenkaan löydy kymmentä euroa. Tälläkin palstalla on satoja kertoja neuvottu laittamaan muuan euro sivuun äkkinäisiä tilanteita varten. Jotenkuten, kuitenkin aika huonosti ymmärrä, että jos pyykinpesukone menee rikki, niin uuteen ei oo heti rahaa, mutta että muutaman euron lääkettä ei pysty rahan puutteen takia ostamaan, se menee jo yli ymmärryksen. Itse säästän joka viikko 10 e sitä varten, jos joku aparaatti keksii hajota, se tekee 530 e vuodessa.  Varautumaan ihmiset, elämässä voi sattua jotain odottamatonta.

Varautuminen on vaikeaa, jos tulot ovat niin pienet että ne hädin tuskin riittävät elämiseen.

Tämä tosin ei liity hiivatulehduksen hoitoon sinänsä, pahoittelen offtopiccia.

Vierailija
46/46 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole auttanut mikään ketjussa mainituista konsteista, eikä myöskään lääkkeet.