Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen hirviön kanssa mutta en pääse ikinä irti. Tiedän sen jo :'(

Vierailija
24.07.2018 |

Aloimme seurustella 14 vuotta sitten. Ensimmäiset 2 vuotta meni todella hyvin, mies osteli lahjoja ja kukkia. Oli kohtelias ja otti huomioon.

No pikku-hiljaa kaikki muuttui. Nyt en ole saanut enää varmaan 12 vuoteen mieheltä yhtään mitään lahjaa. Maksan yksin laskut ja muutenkin ostan kaikki isot hankinnat yksin. Miehellä ei kuulemma ole varaa vaikka isommat tulot kuin mulla.

Haukkuu joka viikko lehmäksi, idiootiksi, huoraksi, läskiksi (minun BMI on 17)..

Käyttää väkivaltaa, on läpsinyt, lyönyt, sylkenyt pääle, potkinut, puristanut ym.

Pitää usein itseään parempana kuin muut ja ei ikinä myönnä olevansa väärässä. Väkivalta myös kuulemma minun syy. Äsken esim. Vaihdoin vahingossa kanavaa kun mies katsoi telkkaria = löi minua selkään.

Olen pyytänyt häntä hakemaan apua väkivaltaan, mutta ei kuulemma tarvitse apua "miks hakisin?" Olen kysynyt olenko todella sellainen ihminen ketä haluat haukkua ja lyödä. Ei vastaa mitään..

Isänsä ollut samanlainen liekö sieltä periytynyt. Pienikin virhe ja hän räjähtää.

Ja miksi en lähde? Mies uhannut tuhota koko minun tulevaisuuden jos lähden. Aikoo levittää minusta valheita ja levittää arat asiani ympäri kyliä. Myös salakuvannut minua alasti suhteen alussa ja aikoo kuulemma laittaa nettiin jos eroan.

Senmoista.. jos näet näitä merkkejä suhteessasi niin lähde rakas ihminen pois. Minä en enää pääse irti. Eikä olisi edes voimia siihen jälkipyykkiin :'(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko valkosipuli? Ainakin vampyyreihin se tehoaa.

Vierailija
22/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille, jotka kuvittelevat aloituksen tilanteen olevan täysin mielikuvituksellinen ja jotka ihmettelevät, miksi aloittaja on jäänyt tilanteeseen: lukekaa vaikkapa tämä Imagen artikkeli: https://www.apu.fi/artikkelit/aivan-tavallinen-perhe

Ja ihan hyvää luettavaa myös aloittajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttava, jolla oli juuri tuommoinen tilanne. Mies käytti liikaa alkoholia, oli todella väkivaltainen (sekä fyysisesti että psyykkisesti), oli vielä uskonnollinen (?!) ja sairaalloisen mustasukkainen. Sanoi useasti naiselle että jos lähdet niin tapan ensin sinut ja lapsen ja sitten itseni. 

Kerran yritti lähteä, mies oli käynyt hakemassa taaperon tarhasta (vastoin henkilökunnalle annettuja ohjeita) ja AJOI NAISEN TYÖPAIKAN YLI ROIKOTTAEN LASTA AUTON IKKUNASTA. 

Lopulta nainen kuitenkin uskalsi lähteä. Hommasi salassa kämpän ja toisen työpaikan, vaihtoi just puhelinnumerot ym ja lähti kun mies oli töissä. 

Tästä 3 päivää niin sai kuulla että mies oli tosiaan tappanut itsensä... Päällimmäinen tunne oli kuulemma helpotus! 

Vierailija
24/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhtaalta pöydältä elämän aloittaminen voi olla vaikeaa, joten valmistelisin lähtöä salassa. Jos alastonkuvat on vanhoja, ne on luultavasti tallessa enää tietokoneen kovalevyllä. Jos yhteinen kone, helppo tuhota.

Hankkisin oman kodin kaukaa nykyisestä ja järjestäisin muutön kun mies töissä. Uusi puhelinnumero ja tiedot salaisiksi väestörekisteriin ja operaattorille.

Tuskin rakkaus tuosta uudelleen roihahtaa kukoistukseen, joten todennäköisempää on että jompi kumpi teistä tappaa toisen.

Vierailija
25/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, jotka kuvittelevat aloituksen tilanteen olevan täysin mielikuvituksellinen ja jotka ihmettelevät, miksi aloittaja on jäänyt tilanteeseen: lukekaa vaikkapa tämä Imagen artikkeli: https://www.apu.fi/artikkelit/aivan-tavallinen-perhe

Tää oli kamalaa luettavaa. Mutta siis todella hyvä artikkeli. Itsellä kanssa perheväkivaltatausta (äidin miesystävä), onneksi sain äidin houkuteltua lähtemään lopulta (olin teini-ikäinen, kun perhehelvetti vihdoin loppui). 

Vierailija
26/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli aika järkyttävä kuvaus:

"Jarmo Björkqvist surmasi vaimonsa, jämsäläisen kaupunginvaltuutetun Paula Björkqvistin 69 veitseniskulla perheen pienen lapsen itkiessä samassa huoneessa pöydän alla ja kirjoitti lopulta omalla verellään seinään Rakasta perhettäsi."

Vierailija
27/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa varsinainen loistokumppani! Tuollaiset kelpaa seurusteluun ja suhteeseen jep, jep.

Vierailija
28/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun linkitit, todella hyvin kirjoitettu juttu.

Vierailija
29/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin eilen Friiltä tuli samanlainen juttu liekö matkittu  niin kuin Suomessa kaikki.Provo kun aikasempi oli poistettu.

Vierailija
30/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tukholman syndroomaa sairastava ap. on.

Vierailija
31/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei järkyty nettiin laitetuista alaston kuvista. Kaikki me tiedetään miltä alaston ihminen näyttää, ja sitäpaitsi -HUI- ollaan itse jokainen alastomia vaatteiden alla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi