Seurustelen hirviön kanssa mutta en pääse ikinä irti. Tiedän sen jo :'(
Aloimme seurustella 14 vuotta sitten. Ensimmäiset 2 vuotta meni todella hyvin, mies osteli lahjoja ja kukkia. Oli kohtelias ja otti huomioon.
No pikku-hiljaa kaikki muuttui. Nyt en ole saanut enää varmaan 12 vuoteen mieheltä yhtään mitään lahjaa. Maksan yksin laskut ja muutenkin ostan kaikki isot hankinnat yksin. Miehellä ei kuulemma ole varaa vaikka isommat tulot kuin mulla.
Haukkuu joka viikko lehmäksi, idiootiksi, huoraksi, läskiksi (minun BMI on 17)..
Käyttää väkivaltaa, on läpsinyt, lyönyt, sylkenyt pääle, potkinut, puristanut ym.
Pitää usein itseään parempana kuin muut ja ei ikinä myönnä olevansa väärässä. Väkivalta myös kuulemma minun syy. Äsken esim. Vaihdoin vahingossa kanavaa kun mies katsoi telkkaria = löi minua selkään.
Olen pyytänyt häntä hakemaan apua väkivaltaan, mutta ei kuulemma tarvitse apua "miks hakisin?" Olen kysynyt olenko todella sellainen ihminen ketä haluat haukkua ja lyödä. Ei vastaa mitään..
Isänsä ollut samanlainen liekö sieltä periytynyt. Pienikin virhe ja hän räjähtää.
Ja miksi en lähde? Mies uhannut tuhota koko minun tulevaisuuden jos lähden. Aikoo levittää minusta valheita ja levittää arat asiani ympäri kyliä. Myös salakuvannut minua alasti suhteen alussa ja aikoo kuulemma laittaa nettiin jos eroan.
Senmoista.. jos näet näitä merkkejä suhteessasi niin lähde rakas ihminen pois. Minä en enää pääse irti. Eikä olisi edes voimia siihen jälkipyykkiin :'(
Kommentit (31)
Valheiden levittäminen sinusta sekä salaa kuvattujen kuvien levittäminen on laitonta. Jos mies tekee niin, hän joutuu siitä rikosoikeudelliseen vastuuseen. Soitapa naisten linjaan. Sinun pitää tehdä lähtö sillä tavalla, että et kerro miehelle mitään, muuten hän voi jopa tappaa sinut.
rikosilmoitus salaa ja tuut sit joku päivä töistä poliisien kanssa. kun mies on viety hävität ne kuvat ja muutat kauas ilman yhteystietoja.
En sääli sinua vaan lapsiasi. Äiti pitää heidät panttivankina tuossa hulluudessa kun ei osaa käyttäytyä kuin vastuullinen vanhempi ja tehdä kaikkensa pelastaakseen lapsensa. Hieno tulevaisuus heillä.
Et sinäkään miltään helmeltä kuullosta.
Vierailija kirjoitti:
Aloimme seurustella 14 vuotta sitten. Ensimmäiset 2 vuotta meni todella hyvin, mies osteli lahjoja ja kukkia. Oli kohtelias ja otti huomioon.
No pikku-hiljaa kaikki muuttui. Nyt en ole saanut enää varmaan 12 vuoteen mieheltä yhtään mitään lahjaa. Maksan yksin laskut ja muutenkin ostan kaikki isot hankinnat yksin. Miehellä ei kuulemma ole varaa vaikka isommat tulot kuin mulla.
Haukkuu joka viikko lehmäksi, idiootiksi, huoraksi, läskiksi (minun BMI on 17)..
Käyttää väkivaltaa, on läpsinyt, lyönyt, sylkenyt pääle, potkinut, puristanut ym.
Pitää usein itseään parempana kuin muut ja ei ikinä myönnä olevansa väärässä. Väkivalta myös kuulemma minun syy. Äsken esim. Vaihdoin vahingossa kanavaa kun mies katsoi telkkaria = löi minua selkään.
Olen pyytänyt häntä hakemaan apua väkivaltaan, mutta ei kuulemma tarvitse apua "miks hakisin?" Olen kysynyt olenko todella sellainen ihminen ketä haluat haukkua ja lyödä. Ei vastaa mitään..
Isänsä ollut samanlainen liekö sieltä periytynyt. Pienikin virhe ja hän räjähtää.
Ja miksi en lähde? Mies uhannut tuhota koko minun tulevaisuuden jos lähden. Aikoo levittää minusta valheita ja levittää arat asiani ympäri kyliä. Myös salakuvannut minua alasti suhteen alussa ja aikoo kuulemma laittaa nettiin jos eroan.
Senmoista.. jos näet näitä merkkejä suhteessasi niin lähde rakas ihminen pois. Minä en enää pääse irti. Eikä olisi edes voimia siihen jälkipyykkiin :'(
Ja sulla on ikää 19 vuotta vai? Ei noissa ole yhtään sellaista perustetta, joiden vuoksi olisi syytä jäädä. Vanhat alastonkuvat nettiin? Come on, kusipää on itse ongelmissa jos sellaista tekee, kunhan pidät vain pääsi kylmänä.
Lähde litomaan tuosta paskasuhteesta, äläkä täällä vingu. Ei noille sun suhteesi ongelmille kukaan muu voi tehdä mitään kuin sinä itse.
Kaikella hyvällä sinua kohtaan tuo edeltävä. Mutta kun ratkaisut on sinun tehtävä itse, tai sitten kärsittävä tuota pahenevaa paskaa, ja pilattava elämäsi niin kauan kun tapahtuu oikeasti pahempaa.
Nyt lähdet! Kävi miten kävi! Voi olla että noi miehen latelemat uhkaukset on tyhjiä uhkauksia, mutta vaikka mitä alastonkuvaa sinusta levittäisi niin sittenhän levittää! Ei se pahempaa ole kuin mitä nyt olet! Voithan kylmästi todeta miehelle että siitä vaan julkaisemaan, oikeudessa tavataan. Ja kerrot vielä että pidät itsekin huolen että kaikki saavat tietää millainen mies on. Vaihda vaikka paikkakuntaa jos tuntuu liian raskaalta jäädä mutta älä hyvä ihminen anna loppuelämäsi mennä pilalle jonkun mitättömän ukon uhkailun takia!
Vierailija kirjoitti:
En sääli sinua vaan lapsiasi. Äiti pitää heidät panttivankina tuossa hulluudessa kun ei osaa käyttäytyä kuin vastuullinen vanhempi ja tehdä kaikkensa pelastaakseen lapsensa. Hieno tulevaisuus heillä.
Ei ole lapsia.
Laitat pikkuhiljaa kaiken valmiiksi. Jos vaan pystyt, niin vuokra-asunto ainakin alkuun toisesta kaupungista. Vaihda työpaikkaa, mikäli mahdollista. Sitten kun olet nämä tärkeimmät asiat saanu hoidettua, niin lähdet vähin äänin. Vaihdat puhelinnumerosi ja salaiseksi kaikki, osoite ja puhelinnumero. Infoot läheisimpiäsi että sua ei saa vähään aikaan kiinni ja katoat joksikin aikaa. Miehestä rikosilmoitus ja hommaat lähestymiskiellon.
Turvakoti voisi olla jonkinmoinen ratkaisu. Otapa selvää. Pääset lähtemään sen miehen nurkista vaikka oitis, eikä miestäsi päästetä kimppuusi. Nyt on just oikea aika ruveta toimimaan.
Hän ei ole sinua rakastanut enää pitkään aikaan jos koskaan. Lähde pois äläkä taaksesi katso! Heti. Tuhotkoon mitä pystyy, mutta sinä voit aloittaa uuden elämän uudessa paikassa.
Turvakotiin. Suunnittele sieltä elämäsi uusiksi. Et voi jäädä tuonne.
Siis kuinka se mies sun tulevaisuuden tuhoaisi? Vuotaa alastonkuviasi nettiin? Entä sitten, niitähän on kaikilla. Vaikka laittaiskin, niin se on yksi kymmenestä miljoonasta. Ketään ei kiinnosta, ja jos kiinnostaa niin pienen hetken vaan, sitä ei muista kukaan enää huomenna.
Levittelee asias ympäri kyliä ja valehtelee, että saat huonon maineen? Entä sitten, olisko se oikeasti pahempi? Kyllä ihmiset yleensä osaavat lukea, jos joku mielestään kaltoinkohdeltu koittaa katkerana tahrata eksänsä maineen valehtelemalla. Semmosta jätkää pidettäis lähinnä säälittävänä huomiohuorana.
Noissa ei ole mitään semmosta oikeaa syytä, jota kannattais pelätä. Sitäpaitsi, miehes on saanut sut valtansa alle ja uhittelee minkä pystyy. Oikeassa elämässä ja oikeiden ihmisten keskellä, se tietää että olisi se häviäjä ja ottaisi kovaa turpaan, siksi koittaa kyykyttää sua. Se pelkää, että ihmiset saa tietää minkälainen se oikeasti on. Älä hemmetti alistu!
En missään nimessä yritä vähätellä kohtaloasi, olen itsekin ollut melkein samanlaisessa ja hitto mä melkein kuolin suhteessa, mutta pääsin siitä irti. En olisi ikinä uskonut sillon, että joskus vielä olen onnellinen ja aidosti iloinen elämästäni. Mutta fakta on, että kukaan ei pääse sua pelastamaan sieltä. Vaan sä itse pystyt lähtemään. Oot jo menettänyt tolle paskalle 12 vuotta elämästäs, älä anna sen viedä enempää!
Toivottavasti pääsisit edes pariksi viikoksi karkuun ihmisten pariin, että alkaisit itse tajuamaan ja näkemään tilanteesi, ei mitään yhteyttä mieheen. Pääsisitkö sukulaisille/kavereille turvaan hetkeksi, puhuisit kaiken ihan rehellisesti? Auttaisi paljon jos joku tietäisi tilanteesi ja puhuisi järkeä sulle.
Ei tommosta ole.
Pitäis tehdä pikkusen uskottavampia provoja.
Onko alastonkuvat netissä ja valheet sinun mielestäsi todella pahempi asia kuin jatkuva pelossa eläminen ja toistuva väkivalta? Väärin sinua kohtaan tietenkin, mutta eikö olisi kivempaa aloittaa uusi elämä uudella paikkakunnalla ja alkaa nauttimaan elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tommosta ole.
Pitäis tehdä pikkusen uskottavampia provoja.
Sitä en osaa sanoa, onko aloitus provo vai ei, mutta olet tainnut kyllä pitää laput aika tiukasti silmillä, jos et koskaan ole edes lukenut vastaavista tapauksista.
Tuossa suhteessahan se tulevaisuus on tuhottu jo perinpohjaisesti, ja nykyisyys - mitä jotkut kuvat netissä on siihen verrattuna? Tietysti lähteminen on vaikeaa noin pitkän ajan jälkeen, mutta et voi jäädä tuohon! Eikä tarvitse mitään "jälkipyykkiä" käydä läpi kun katkaiset välit täysin. Ainoa yhteydenotto poliisin kautta jos ne kuvat jonnekin ilmestyy. Suhde, jossa sinua käytetään hyväksi taloudellisesti, halvennetaan, käytetään väkivaltaa... ei yhtäkään syytä jäädä! Selviät lähdöstä kyllä, anna mennä vaan! Onko perhettä tai ystäviä joiden luo voisit muuttaa ensi hätään, jos turvakotiin ei pääse?
Siinähän levittää kuviasi ja yksityisasioitasi, tyhmähän hän vain on, saa siitä tuomion ja joutuu maksamaan sinulle korvaukset. Lähde jo tänään turvakotiin.
Miksi oikeasti jäät tuohon tilanteeseen?
Esittämäsi syyt ovat tekosyitä. Mikset kunnioita itseäsi enemmän ja lähde elämään sitä elämää jonka ihmisenä ansaitset??
Hoh hoijaa