Hei sinä Vesimies! Oletko erikoinen tyyppi?
Täällä ainakin yksi haahuilija, joka uskoo kaikkiin hammajaisiin ja kummajaisiin ja yliluonnolliseen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin yksi haahuilija, joka uskoo kaikkiin hammajaisiin ja kummajaisiin ja yliluonnolliseen.
Mä oon, mutten usko mihinkään yliluonnolliseen enkä mihinkään huuhaa juttuihin.
Mutta muuten mulla on kyllä molemmat jalat tanakasti ilmassa.
Olen perinteinen kuva siitä millaiseksi vesimies yleensä määritellään. INFP myös.
Introvertti, luen paljon. Valtavirran kotkotukset ei kiinnosta. En ole somessa. Pohdin ja mietin, parisuhteessa tarvitsen tilaa. Kuristun jos joku koettaa pakottaa parisuhteeseen jne.
No tällanen hampuusi erakkoluonne täällä.
Uskon kyllä minäkin kaikkeen yliluonnolliseen ja omia kokemuksiakin löytyy.
En tunnista itseäni useimmista vesimiehen määritelmistä. Olen mukavuudenhaluinen ja erittäin sitoutunut parisuhteessa.
Olen tarkkanäköinen, tiedän heti, pidänkö jostakin ihmisestä.
Hiukan ehkä outo😁
Olen pohdiskelija, epäsovinnainen ja erakkoluonne, mutta en usko mihinkään yliluonnolliseen tai sen tyyppiseen hörhöilyyn. Olen intp.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohdiskelija, epäsovinnainen ja erakkoluonne, mutta en usko mihinkään yliluonnolliseen tai sen tyyppiseen hörhöilyyn. Olen intp.
Mitä tarkoittaa intp ?
En oo koskaan menny naimisiin, en käynyt rippikoulua, en elä parisuhteissa, en välitä miehistä.. Viihdyn parhaiten yksin, eikä minua kiinnosta sellaset ihme höpötykset mistä jotkut tuulitunneli-akkelit muka on kiinnostuneita, ainakin amerikkalaisten ohjelmien perusteella, käsilaukut, seksi, korkokengät.. hyi helk kari, kaikki tällanen teeskentely saa karvani pystyyn.
Viihdyn parhaiten kotona ja oma lapsi on paras ystävä, vaikka niin ei saisi sanoa, sillä olen mä tietysti sille ensisijasesti äitikin, mutta se on ainoa joka mut läpikotasin tuntee ja jakaa saman huumorin.
Kyllä tiedän että kaikki ei ole tässä, mikä näkyy. Ihminen ei tiedä mitään mistään, tai tietää jostain jotain, mutta vain hyvin pienen murto-osa hippusen ja vain siitä omasta vinkkelistään, eli ei juuri mitään, edes tämän planeetan eliöistä, saati siitä mitä emme näe.
Silti ihminen esittää olevansa älykkäin olento ja tietävänsä kaikesta kaiken. En jaksa ihmisiä, pidän enemmän luontokappaleista. Joka toki ihminenkin on, vaikka sen kieltää, mutta tarkotan muita luontokappaleita kuin ihmistä.
Minä olen vaaka ja ainoa jota ei ole horoskoopissa ilmaistu elollisessa muodossa. Olen diplomaattinen ja tulen yleensä toimeen kaikkien kanssa, lisäksi olen introvertti.