Lue keskustelun säännöt.
minulla on miljoonia euroja!!!!!!
Pizzalähetti-Mats
24.07.2018 |
mutta ei vaimoa, saisinko vaimon helpommin jos kertoisina rahoistani?
45 v mies
Kommentit (2)
Ei kannata, sellaisten summien säästäminen pizzakuskin palkasta tarkoittaa, että olet niin ultimaattinen penninvenyttäjäkitupiikki, että yhtään läheisempi eläminen kanssasi olisi täysin mahdotonta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Good for you, ja nou, et saisi.