Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jess! Ekaa kertaa uskalsin mennä uimaan yleisellä uimarannalla!

Vierailija
24.07.2018 |

Nämä helteet pakottivat tekemään sen. Yleensä yleiset uimarannat ahdistaa mua ja mielummin oon istunu rannalla kattomassa kun mies ja lapsi ui. Mutta nyt ajattelin että hitsi vie, viis myista! Jos kyseisellä rannalla ei oo paljoa porukkaa, pulahdan kyllä uimaan.

Onneksi kyseisellä uimarannalla ei ollut paljon porukkaa, loppuvaiheessa rupesi tulemaan enemmän porukkaa.

Mutta mä päätin että olkoon, katsokoon kuka tykkää. Mä nautin tästä ihanasta viileydestä. Loppujen lopuksi en olis halunnut edes tulla vedestä pois kun se oli niin ihanaa! 🤗

Onko kukaan muu rohkaistunut tekemään saman tänä kesänä? Tai ylittänyt itsensä jollain muulla tavalla?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minäkin uskallan jonain päivänä.

Vierailija
22/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minäkin uskallan jonain päivänä.

No kyllä uskallat jos kerran mäkin uskalsin. 👍 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi olkoon. Oon vaan ihan aidosti järkyttynyt siitä, miten vielä Ap:n ikäusillä ihmisillä voi olla niin syvälle juurtuneita ongelmia oman kroppansa kanssa. Käyttäydytte ihan kuin murrosikäiset, vaikka teillä on ollut kymmeniä vuosia aikaa työstää itsetuntoanne ja tulla sinuiksi oman ulkonäkönne kanssa. Jos tuossa iässä ei uskalla uida yleisellä uimarannalla, niin en voi suositella muuta kuin katsomaan pitkään ja hartaasti peiliin. Uskomattoman keskenkasvuinen ja rajoittunut ajatusmaailma teillä tuntuu olevan. Jos et tykkää kehostasi, tee asialle jotain. Jos et halua tehdä asialle jotain, hyväksy itsesi. Kuinka ahdistunutta elämää te ihmiset oikein elätte?

Vierailija
24/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta tosiaan, että aikuiset ihmiset ei kehtaa mennä uimarannalle vaan häpeää kehoaan. Ja kuitenkin epäilen, että tämän jutun ap ei edes ole mikään ylilihava vaan just joku 165cm/70kg....

Itse olen 172cm/98kg eikä mulla ole ollut ikinä mitään ongelmia mennä uimarannalle uimaan. Ei tulisi mieleenikään hävetä itseäni niin paljon etten menisi uimaan.

Mutta hei, hyvä juttu toki ap jos olet pääsemässä yli tuosta pelosta ja häpeästä!

Vierailija
26/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla mennä uimaan sinilevän takia

Vierailija
27/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt jo 5 kertaa uimassa vaikka en osaa edes uida,mutta matalassa vedessä räpiköin käsipohjaa.

Uteliaana kysyn, että miten selvisit koulu-uinneista?

Ei ollut mitään koulu-uinteja.

Mikset mene aikuisten uimakouluun. Varmasti hauskan näköistä kun joku keski-ikäinen rouva menee käsipohjaa uimarannalla. 

Vierailija
28/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit veteen eikä syntynyt tsunamia! Taidat olla liian häveliäs.

Vierailija
29/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta.

Yleinen uimaranta on turvallisempi, kuin joku syrjäinen pöheikkö.

Hyvä uimataito antaa rohkeutta, tekniikkakurssille vain.

Sinilevä on nyt pilannut uimavedet monin paikoin. Sitä on syytä pelätä. Myrkyt imeytyvät ihon läpi. T. kerran kuumetta ja oksentelua uinnin jälkeen saanut. Vettä ei mennyt silmiin eikä suuhun, ja kävin suihkussa.

Yksin uimaanmenossa on vain se riski, että kamat pöllitään sillä aikaa rannalta.

Vierailija
30/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään mennä uimapuvulla niin ei tarvitse pelätä, että bikinien yläosa menee huonosti uidessa, eikä haittaa vaikka juuri olisi syönyt ja vatsa pömpöttäisi. Bikinit toki paremmat, jos aurinkoa menee ottamaan, mutta uidessa ehdottomasti uimapuku. 

Vierailija
31/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi olkoon. Oon vaan ihan aidosti järkyttynyt siitä, miten vielä Ap:n ikäusillä ihmisillä voi olla niin syvälle juurtuneita ongelmia oman kroppansa kanssa. Käyttäydytte ihan kuin murrosikäiset, vaikka teillä on ollut kymmeniä vuosia aikaa työstää itsetuntoanne ja tulla sinuiksi oman ulkonäkönne kanssa. Jos tuossa iässä ei uskalla uida yleisellä uimarannalla, niin en voi suositella muuta kuin katsomaan pitkään ja hartaasti peiliin. Uskomattoman keskenkasvuinen ja rajoittunut ajatusmaailma teillä tuntuu olevan. Jos et tykkää kehostasi, tee asialle jotain. Jos et halua tehdä asialle jotain, hyväksy itsesi. Kuinka ahdistunutta elämää te ihmiset oikein elätte?

Kiitos sinullekin kannustavasta kommentistasi! 👍 Ap

Vierailija
32/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta tosiaan, että aikuiset ihmiset ei kehtaa mennä uimarannalle vaan häpeää kehoaan. Ja kuitenkin epäilen, että tämän jutun ap ei edes ole mikään ylilihava vaan just joku 165cm/70kg....

Itse olen 172cm/98kg eikä mulla ole ollut ikinä mitään ongelmia mennä uimarannalle uimaan. Ei tulisi mieleenikään hävetä itseäni niin paljon etten menisi uimaan.

Mutta hei, hyvä juttu toki ap jos olet pääsemässä yli tuosta pelosta ja häpeästä!

Mistä arvasit? 164/73kg. Ap

Vierailija
33/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

But where is Jess?

Vierailija
34/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kymmeniä vuosia aikaa tehdä vartalolleen jotain muutosta haluamaansa suuntaan.

Vierailija
35/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Nykyään ihmiset luulee olevansa maailman napoja.

Vierailija
36/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kokonaisessa videossa tää tarina on kaunis. Tuo mainos on vaan pätkä tästä videosta.

Vierailija
37/37 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan edes näe sun vartaloasi, jos olet veden alla?

"Veden alla" tarkoittaa että on kaivautunut pohjaan.

"Vedessä" voi olla joko kokonaan tai osittain pinnan alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi