Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiihottuu nöyristelystä

Vierailija
24.07.2018 |

Miksi? En tarkoita seksissä alistumista.

Jos pyydän anteeksi, itken tai en osaa sanoa mitään mies kiihottuu.

Olen iloinen, melko puheliaskin ja itsevarma, mutta mies saa järkyttävät kiksit noista heikkouden hetkistä. Esimerkiksi anteeksipyyntö ei ikinä riitä, vaan on niin kauan kiukkuinen, että oikeasti anelen.

Ymmärtäisin jos liittyisi seksiin, mutta ei liity. Ihmettelen miksi on kanssani, jos nöyryys kiihottaa, sitä kun olen äärimmäisen harvoin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkentava kysymys, on miehellä laaja sosiaalinen ystäväpiiri vai onko ns. yksinäinen susi?

Hieman haiskahtaa näin miehen korviin, että surkeimmankin pitää löytää se oma koiranpentu, mitä potkia.

Mutta tämä vain ensivaikutelmana kerrotusta. Voi toki olla, että asiaan liittyy paljon muutakin, mitä emme tiedä.

On muutamia ystäviä ja tulee toimeen ihmisten kanssa ihan hyvin. Ei kuitenkaan sellaista läheistä, tiivistä ystäväporukkaa, kuten esimerkisi minulla ja useammalla on.

En koe olevani koiranpentu, mutta ehkä yritän tehdä enemmän hänen toivomallaan tavalla, kysyä mielipidettä ja "lupaa" asioihin. Välillä tämä on ok, mutta ajoittain ahdistaa.

En tiedä miten tuon saisi loppumaan, tai miten pääsisi molempia tyydyttävään dynamiikkaan.

Huomaan itsessäni klassisia hallitsevan ihmisen kumppanin käyttäytymistapoja, mikä on puistattavaa, koska en ikinä kuvitellut olevani se joka alistuu.

Ap

Vierailija
22/22 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sick

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla