Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, miten minun lihavan pitää helteellä pukeutua?

Vierailija
24.07.2018 |

Jotta en kenenkään verkkokalvoja tuhoa...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu silleen, että on mukava olla. Minä oon ylipainoinen ja mulla on valkopälvi eli en rusketu vaan kehoni on täynnä laikkuja. Pukeudun silti sellaisiin kesämekkoihin kuin itse haluan. Jos joku tuijottaa tai huomauttaa nii ihan sama.

Vierailija
42/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun näen suonikohjuja, selluliittia tai jotain muuta yhtä "kamalaa", ajattelen vaan että hyvä kun tuokin on laittanut mukavat ja vilpoisat vaatteet ylleen. Turha niitä on peitellä, jos olo on mukavampi lyhyemmällä helmalla tai lahkeilla.

Ja jos taas haluaa ihoa piiloon, niin jo moneen kertaan mainitut pellavahousut ja maksimekot pelastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ainakin omissa oloissaan perse paljaaksi että taas saadaan tämäkin poistettua täältä.

Vierailija
44/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisten pukeutuminen ja paino ihmistä rassaa, tällä on vakava mielenterveyshäiriö.

Ihan sama miten kukin pukeutuu, kunhan on puhdas eikä haise.

Vierailija
45/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin kaikkien kannattaisi helteellä pukeutua: löysä pellava- tai puuvilla-asu. Ei tekokuituja, ei tiukkoja vaatteita vaan esim. vaaleat löysät pellavahousut ja väljä, mukava, lyhythihainen tai puolihihainen puuvilla- tai pellavapusero.

7 veljestähän pukeutui juuri noin, väljä pellavapaita ja väljät pellavaiset housut, vaaleaa väriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme