Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, miten minun lihavan pitää helteellä pukeutua?

Vierailija
24.07.2018 |

Jotta en kenenkään verkkokalvoja tuhoa...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi huomasin hiukan laihtuneeni helteillä kun vanhat shortsit mahtuvat.

Pue väljä tunika.

Vierailija
22/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkki on ihanan viileä, huomasin kun olin pyörtymäisilläni etten silti hionnut paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vain haluat. Ne, jotka paheksuu lihavia tekee sitä aina, oli sulla sitten mitä päällä. Älä välitä mitä muut ajattelee!

Vierailija
24/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä hyvää kesää sinulle!😊☀️🌼🌸

25

Vierailija
25/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kauneinta on nähdä pukeutuneena sporttiseen urheilupukuun. Se on ihailtavaa kun joku ottaa härkää sarvista, eikä tyydy kohtaloonsa.

Vierailija
26/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että itselläsi on mukava olo. Vartalotyypistä riippumatta on tietysti kiva, ettei kaikkia avuja ole lyöty tiskiin, mutta muuten kuin saa pukeutua juuri niin kuin huvittaa. Olen itse muodista kiinnostunut ja tykkään pukeutua, mutta mielestäni kukin saa pukeutua juuri niin kuin itse haluaa. Mielestäni tärkeintä on sopivat ja puhtaat vaatteet, muuten se ja sama, kunhan itse viihtyy vaatteissaan. :)

Vierailija
27/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ehdotta maximekkoa jonka alle??leggarit ja siihen päälle vielä paita tai takki?? 😂😂😂 näillä keleillä 😂😂😂 mutta varpaat sai näkyä, luojalle kiitos.....

Vierailija
28/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on tällöinen lihaisa tapaus ja lähtee tonne lenkille niitä ihroja sulattamaan niin saako edes silloin laittaa ne rumat leggarit vai lähdenkö maximekossa? Kun väkisinkin sieltä urheilutrikoosta saattaa makkara näkyä...

No ei, mutta oikeasti aika järkyttävää lukea näitä keskusteluja. Ei vaan jaksa ymmärtää miksi toisen ihmisen pukeutuminen voi olla niin iso ongelma jollekin... Mutta ei tietenkään kaikille, annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
29/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin kaikkien kannattaisi helteellä pukeutua: löysä pellava- tai puuvilla-asu. Ei tekokuituja, ei tiukkoja vaatteita vaan esim. vaaleat löysät pellavahousut ja väljä, mukava, lyhythihainen tai puolihihainen puuvilla- tai pellavapusero.

Arabimiesten tyyliin? Paljonko pellavaa joutuu silittämään?

Vierailija
30/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä alone naked.

Vierailija
31/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kauneinta on nähdä pukeutuneena sporttiseen urheilupukuun. Se on ihailtavaa kun joku ottaa härkää sarvista, eikä tyydy kohtaloonsa.

Sporttisessa urheilupuvussa mäkkärin jonossa. XD

Vierailija
32/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu miten haluat - ihmisten on syytä harjoittaa zeniään niin, etteivät järkyty liikaa todellisesta maailmasta muhkuroineen, finneineen, varpaineen, kamelinvarpaineen, kanapersetukkineen, lyhyine säärineen, nenärenkaineen ja mikroshortseineen päivineen.

Juuri näin! Olen tänä kesänä nähnyt muutaman lihavan naisen pitävän ryhdikkäästi ja ylpenä shortsiasua ja olen aina ajatellut, että WAU! Siinä rohkea nainen ja Kaunis juuri sellaisena kun on. Enemmän rohkeutta ja vähemmän niitä telttoja.

Eikä yksikään iso nainen jää tänä kesänä kokonsa takia kotiinsa nyhväämään!

Sovittu?

Vierailija
33/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, sokeutukaa kaikki arvostelijat ja sormi pystyssä saarnaajat! Parasta olisi, jos kupsahtaisitte niine hyvineen. Kuopataan samaan monttuun kaikki länkyttäjät. Puhdistuu ilma ja meidän muitten on mukava elää.

T. Hoikka

Vierailija
34/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea kaapu.

Vierailija
35/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sääntö kuin hoikilla ja fitnesseillä; Ei stringejä eikä ihonvärisiä legginsejä. 

Vierailija
36/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku ylipainoinen täällä aiemmin valitellut, että kun kerrankin pukeutui rennosti kesällä, niin joku mies haukkui näkyvästä pe*svaosta :D

Vierailija
37/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paita ja joku pitkä hame?

Vierailija
38/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vähän ylipainoinen ja kuumalla ilmalla inhoan kaikkea tyköistuvaa ja tekokuituista. Helteellä pidän usein ilmavia pellavaisia mekkoja, joissa on sivuilla kankaanväriset resorit mukavuutta lisäämässä (tuskin näkyvät). Näitä italialaisia mekkoja myydään nykyään monissa putiikeissa, ovat ihanan viileitä ja hengittäviä ja vielä hyvännäköisiäkin.

Toinen lempivaate on printattua harsomaista puuvillaa, nytkin sellainen monikerroksinen hulmuhelmamekko päällä.

Kiloja on kivempi kantaa nättinä, eikä tarvitse hikoilla kireissä vaatteissa.

Vierailija
39/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mitä tahansa, kunhan se on oikeankokoinen vaate sinulle. Jopa laihan saa näyttämään läskiltä kun vetää sen kokoa liian pienen narutopin ja kiristävät farkkushortsit jalkaan.

Vierailija
40/45 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin kaikkien kannattaisi helteellä pukeutua: löysä pellava- tai puuvilla-asu. Ei tekokuituja, ei tiukkoja vaatteita vaan esim. vaaleat löysät pellavahousut ja väljä, mukava, lyhythihainen tai puolihihainen puuvilla- tai pellavapusero.

Arabimiesten tyyliin? Paljonko pellavaa joutuu silittämään?

Hercule Poirotillakin on pellavapuku Egyptissä.. ja naisten kannattaa myös suosia pellavaa. Se on miellyttävä helteillä, ja löysät housut, paita tai tunika on mukava asu, jonka alla ilmakerrokset viilentävät. Pellavan kuuluu olla aina hieman ryppyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme