Mistä tiedän olenko ruma, tavis vai kaunis?
Yleisesti rumina piirteinä pidettyinä asioita kasvoissani ovat pisamat, iso perunanenä, korkea otsa. Silmät ovat vihreät ja mielestäni ihan kauniit. Muuten aika miesmäinen kasvojen luusto ainakin omasta mielestäni.
Kaverit eivät koskaan ole sanoneet ulkonäöstäni mitään. Miehet eivät ole lähestyneet ei baareissa kuin ei esim kadullakaan. Vanhat äijät ja juopot huutelevat/vislaavat perään. Samoin ulkomailla olen nyt vanhemmiten alkanut saamaan kohteliaisuuksia esim kadulla/kaupoissa. Toki äitini ja mummoni sanovat että olen kaunis mutta noita nyt ei kai lasketa. Itse pidän itseäni rumana sillä pojat koulussa haukkuivat (useampi poika siis) rumaksi. Hyvinä päivinä olen kai ihan tavis. Kaunista en itsestäni saa mitenkään. En ole koskaan seurustellut mutta seksiin kelpuuttavat ihan todella hyvännäköisetkin miehet. Jos otan itsestäni selfien, joudun ottamaan niitä todella monta että edes yksi on mielestäni hyvä. Mistä siis tiedän "tasoni"?
Kommentit (16)
Itsekään en ole asiasta varma. Omakuvissa ja peilissä (tiedoistan sen olevan peilikuva ja olen tarkastellut piirteitäni myös "tuplapeilein") olen ihan kauniin näköinen ja saan miehiltä paljon huomiota, vaikka kroppa ei ole kummoinen. Muiden ottamissa valokuvissa näytän kuitenkin omaan silmään susirumalta. Mikä on totuus?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on jollain tasoilla?
Tahtoisin vain tietää yritänkö esim liian tasokkaita miehiä, kun tuntuu ettei koskaan tärppää. Aina yksipuolisia ihastumisia (minun puoleltani siis). Ap
Mun komea mieheni näyttää kuvissa todella kummalliselta. Videolla hän on jäätävän hyvän näköinen. Ottakaa itsestänne videota, se varmaan paljastaa jo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en ole asiasta varma. Omakuvissa ja peilissä (tiedoistan sen olevan peilikuva ja olen tarkastellut piirteitäni myös "tuplapeilein") olen ihan kauniin näköinen ja saan miehiltä paljon huomiota, vaikka kroppa ei ole kummoinen. Muiden ottamissa valokuvissa näytän kuitenkin omaan silmään susirumalta. Mikä on totuus?
Olen huomannut saman että kun itse otan itsestäni kuvan, näytän paljon paremmalta kuin muiden ottamissa. Jotenkin osaan poseerata selfieissä niin että "parhaat puolet korostuvat". Kun joku toinen ottaa musta kuvan, en voi itse päättää esim mistä kulmasta kuva otetaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun komea mieheni näyttää kuvissa todella kummalliselta. Videolla hän on jäätävän hyvän näköinen. Ottakaa itsestänne videota, se varmaan paljastaa jo enemmän.
Itse näytän videolla paljon paremmalta kuin kuvissa! Ap
No kauniita on usein pyydetty osallistumaan missikisoihin tai malliksi. Ainakin minua on pyydetty useasti nuoruudessa (15-35-vuotiaana). Mutta mistä sen vanhempana tietää, sitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin vain tietää yritänkö esim liian tasokkaita miehiä, kun tuntuu ettei koskaan tärppää. Aina yksipuolisia ihastumisia (minun puoleltani siis). Ap
Siinähän se vastaus tuli sulta itseltäs.
Laitat kuvat jakoon kasvot vartalo ja alastonkuvat.
Pituus, paino, rintaliivien koko, kuinka kuvailisit vartalosi ja rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Laitat kuvat jakoon kasvot vartalo ja alastonkuvat.
Pituus, paino, rintaliivien koko, kuinka kuvailisit vartalosi ja rinnat.
Miksi tässä kysytään vain rintojen kokoa? Eikös peppu ole nykyään se mikä miehiä kiinnostaa?
Laita kuvia photofeeleriin, siellä mä sain ainakin niin kylmää kyytiä, ettei enää ihmetyttänyt, ettei tärppää.
Ruma sää oot, mutta voit saada miehen, jos oot kiva,
koska aina löytyy miehiä, joilla on omituinen käsitys kauneudesta.
Ei mehiä pisamat haittaa. Mutta ylipaino haittaa ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mehiä pisamat haittaa. Mutta ylipaino haittaa ja pahasti.
Eipä vaan tunnu haittaavan sillä jokainen tuntemani ylipainoinen nainen on suhteessa. Itse olen normaalipainoinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvia photofeeleriin, siellä mä sain ainakin niin kylmää kyytiä, ettei enää ihmetyttänyt, ettei tärppää.
Laitoin kuvani tuonne ja kuten pelkäsinkin; olen ruma :( Viisi ääntä ja olen viehättävyydessäni "below average" :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Ruma sää oot, mutta voit saada miehen, jos oot kiva,
koska aina löytyy miehiä, joilla on omituinen käsitys kauneudesta.
Tää vois hyvin olla jostain huumoripostikortista :D