Mitenhän Robin on pärjännyt armeijassa?
Onkohan saanut olla kuin kuka tahansa vai saanut nuoleskelua tai kettuilua osakseen..
Kommentit (65)
Hyvin on pärjännyt, jonkin verran uteliaita kyselyitä mutta ei kettuilua. Aika paljon Turun seutulaisia samoissa joukoissa, ja moni tuntee kaverin jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on pärjännyt, jonkin verran uteliaita kyselyitä mutta ei kettuilua. Aika paljon Turun seutulaisia samoissa joukoissa, ja moni tuntee kaverin jo muutenkin.
Mikäs tietolähde sulla, poika/sukulainen siellä?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on valinnut paikan, jossa on mahdollisimman vähän vieraassa joukossa.
Se kaveri pärjää ihan missä vaan.
Fiksu mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sinne päin.
Sitä en tiesä, että onko pelkkää sattumaa että Upinniemessä kuvataan varusnaisista kertovan sarjan kakkoskautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sinne päin.
Sitä en tiesä, että onko pelkkää sattumaa että Upinniemessä kuvataan varusnaisista kertovan sarjan kakkoskautta.
No kelpaa siellä olla nyt varusnaisenkin :D
Ei tyydy alimman tason palvelukseen, aikoo kaiketi opiskella kenraaliksi tai majuriksi. Tälläistä olen kuullut.
On edennyt nopeemmin kuin Turhapuro. On jo vääpeli.
Vierailija kirjoitti:
Ei tyydy alimman tason palvelukseen, aikoo kaiketi opiskella kenraaliksi tai majuriksi. Tälläistä olen kuullut.
Ja minä en taas usko, että jää kökkimään sinne kovin pitkäksi aikaa, kun ura odottaa ottajaansa armeijan ulkopuolella. Itsekin oli sitä mieltä ruissin haastettelussa, että onhan tässä kaikkea muutakin meneillään, kun kyseltiin haaveileeko Robin pitkästä palveluksesta.
Kyllä varmaan monenlaista juorua (enemmän tai vähemmän totta) ehtii lähtä liikkeelle Robinista palveluksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se aikoo seuraavaksi presidentiksi. Sitä ylemmäksi ei armeijassa voi päästä.
Tullut maitojunalla takaisin. Siksi media on asiasta ihan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on valinnut paikan, jossa on mahdollisimman vähän vieraassa joukossa.
Myös Robinin pari vuotta vanhempi lapsuudenkaveri ja bändiläinen vaikuttaa olevan Upinniemessä samaan aikaan.
Minulla on tullut Robinista niin positiivinen kuva, että varmaan pärjää armeijassakin oikealla asenteella. Tuskin siellä kenenkään on tarvis Robinia nuoleskella, ellei joidenkin saman ikäluokan varusmiestovereiden?
No taatusti hyvin.Niin jalat maassa oleva kaveri,ettei siihen yllä edes moni kolmikymmpinenkään.
Fiksuimmat tulee armeijasta Vänrikkinä.
Hyvin se siellä pärjää. Julkkikset päästetään aina hieman helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuimmat tulee armeijasta Vänrikkinä.
Vähintään normaaliälyiset eivät kirjoita sotilasarvoa isolla alkukirjaimella.
Hajosi aamuihin. Aikoo movettaa morttileirin kuulema.