Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas, mitä laitatte pastasalaattiin (vege)!

Vierailija
24.07.2018 |

Pastasalaatti on hyvä eväs esim. rannalle, mutta en oikein keksi mitään hyvää reseptiä. Oon sekoittanut sen kokoon aineksista, joita kotona sattuu olemaan, kastikkeena pesto. Nyt kaipaisin jotain vaihtelua!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Creme Bonjour se valkosipuli yrtti on super ihanaa pastasalaatissa.

On myös toisia makuja, jos lapsille ei vsip uppoa.

Vierailija
22/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo hyviä ehdotuksia, kiitos niistä. Mä tekisin muuten aika valkosipulisen kastikkeen, mutta lapset protestoivat, jos on liian paljon valkosipulia.

Ap

Apua, onko sulla lapsia?! Luulin (viestien perusteella), et kyseessä on joku besserwisseri teini. Voihan se toki olla edelleenki totta...

Apua, on! Olitko toinen niistä oman elämänsä koomikoista, joiden mielestä maailman hauskin vitsi on ehdottaa vegereseptejä pyytävälle ihmiselle lihan syömistä? Ymmärrän, että koet sen jälkeen halua näpäyttää, mutta usko nyt, että tuollainen ei ole kenestäkään hauskaa. Varsinkin, jos on ollut pitempään kasvissyöjä, on kyllä kuullut kaikki puput ja sopimukset ja muut kauhean omaperäiset leiskautukset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, kuinka olisi aasialaisversio? Joku vietnamilainen nuudelisalaatti maapähkinävoikastikkeella, eli tuoretta salaattia (porkkanoita, pavunversoja jne.) + nuudelit, rouhittuja pähkinöitä ja soosi päälle? Netti on superhelppoja reseptejä täynnä. Tein itse siskon yo-juhliin, ja upposi kaikille. :)

En oo vielä syönyt aamupalaa, ja tämän viestin luettuani mun alkoi tehdä niin älyttömästi vietnamilaisia kevätrullia mieli, että mun on ehkä pakko jo tänään käydä kaupassa tutkimassa, saako täältä riisipaperia ja -nuudeleita.

Ap

Vierailija
24/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohutta kaaliraastetta, porkkanaa ja latva-artisokkaa

Vierailija
25/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipapuja, edamame- soijapapuja, kikherneitä, hummusta, baba ganoushia, pähkinöitä, siemeniä, linssejä, paahdettu sipulirouhe. Papuja voi marinoida usealla eri tapaa. 

Jos ei välttämättä tarvitse sitä pastaa sinne pohjalle, niin ruissipsit ja nachot säilyy hyvin. Eihän noita joka päivä välttämättä kannatta syödä, mutta antaa siis rapeutta ja vaihtelua.

Vierailija
26/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia kasviksia voi marinoida eri tavoin niin saa vaihtelua, kiinalaiset, intialaiset, aasialaiset maut. Huonona puolena se, että kasvisten pitäis olla yön yli jääkaapissa, ei kovin nopeaa siis. Salaattiin voi käyttää myös erilaisia nuudeleita.

Oma suosikkini paahdettu seesaminsiemenöljy on tosi hyvää salaatissa seesaminsiementen kera. Nyt ovat tuon "toasted" öljyn hinnat tulleet alas, Prismassa oli jotain neljä euroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän