Aika hyvä bikinivartalo 58v
Kommentit (22)
no on kyllä upeassa kunnossa. Mä käyn salilla, fillaroin ja lenkkeilen enkä silti näytä läheskään noin hyvältä ja ikää 49v.
Aika lyhyt taitaa kuitenkin olla, kun tällä hetkellä painaa ainostaan 49kg.
Tuo mainittu jalat niskan taakse-liike olisi ollut mielenkiintoista nähdä.
Vierailija kirjoitti:
no on kyllä upeassa kunnossa. Mä käyn salilla, fillaroin ja lenkkeilen enkä silti näytä läheskään noin hyvältä ja ikää 49v.
Aika lyhyt taitaa kuitenkin olla, kun tällä hetkellä painaa ainostaan 49kg.
Näyttää olevan aika lyhyt, kun vertaa takana olevaan peilioveen. Upea kroppa silti.
Eli ilman hoikkaa vartaloa et ole bikinikunnossa? Lehdet jauhaa vuoroin kehopositiivisuudesta ja vuoroin tulee näitä bikinikuntojuttuja.
Kateellisena katselen.
Juuri aamulla ajattelin mikä saa minut syömään itseni hengiltä.
Wau, hienoa! Tästähän saa itsekin taas inspiraatiota!
Lohdullista tietää, että jotkut selviää 30 kilon laihdutuksestakin ilman roikkuvaa nahkaa ja vielä viisikymppisenä.
Allin pituus lienee jotain 155 - 160 cm välillä, jolloin tuo 49 kg on ihan sopiva.
Upea!!
Mulla on muuten samankaltainen vartalo mutta normaalipainon sisällä ehkä + 6kg tuohon kuvaan. Reisissä ja vatsassa on enemmän tavaraa. Vatsassa näkyy selvästi 4 lapsen jättämät jäljet vaikka reunoilla näkyykin vatsalihakset. Uskon että olen myös pidempi
Täytyy nyt syksyllä lisätä treeniä, tähän mennessä pilatestä, vesijumppaa ja -juoksua. Sillä pysyy kroppa kunnossa, mulle ei sali sopinut
Ei hyvä! Aivan liian laiha tikku aikuseksi naiseksi! Kyllä naisella pitää olla kurveja ja pehmeyttä, en ymmärrä tätä ihme laihuus fitness ihannointia! Suurin osa naisista jotka laihduttaa ovat aivan normaali kokoisia ja painoisia ihmisiä! Sen ymmärrän jos on sairauksia jonka vuoksi pakko hieman laihduttaa mutta silloinkaan ei tarvii repiä ja treenata itseään nälkäkurjen näköiseksi pulkan naruksi. Itse olen 56 v nainen, pituus 161 cm ja painoa 72 kg, kilot oikeissa paikoissa ja olen täysin terve aikuinen nainen, ei ole tullut mieleenkään laihdutta a kiloakaan/centtiäkään. Nautin kehostani ja viihdyn siinä oikein hyvin, ihanaa olla Naisen näköinen aikuinen Nainen :D
Aivan mahtava kroppa ja kasvoilta kun nuoren näköinen. Itse arvioidun pituudeksi ennemminkin 160-165 cm, niin hoikassa kunnossa hän on. Ihailen suuresti!
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä! Aivan liian laiha tikku aikuseksi naiseksi! Kyllä naisella pitää olla kurveja ja pehmeyttä, en ymmärrä tätä ihme laihuus fitness ihannointia! Suurin osa naisista jotka laihduttaa ovat aivan normaali kokoisia ja painoisia ihmisiä! Sen ymmärrän jos on sairauksia jonka vuoksi pakko hieman laihduttaa mutta silloinkaan ei tarvii repiä ja treenata itseään nälkäkurjen näköiseksi pulkan naruksi. Itse olen 56 v nainen, pituus 161 cm ja painoa 72 kg, kilot oikeissa paikoissa ja olen täysin terve aikuinen nainen, ei ole tullut mieleenkään laihdutta a kiloakaan/centtiäkään. Nautin kehostani ja viihdyn siinä oikein hyvin, ihanaa olla Naisen näköinen aikuinen Nainen :D
Ovatko esim japanilaiset naiset siis mielestäsi ikuisesti lapsia ja jotenkin "epänaisia" koska pysyvät suurimmaksi osaksi hoikkina aikuisinakin? Hyvä että tykkäät kehostasi mutta kummallista että koet tarvetta haukkua toisen kovalla työllä saavuttamaa vartaloa. Liikunta ja omasta terveydestä huolehtiminen ovat positiivisia asioita, hyvä vaan jos pysyisi tällainen buumi.
Kyllä on kasvoistakin nuoren näköinen. Minä olen 49 v ja saman näköinen.
Vaikka av väittääkin aina, kun joku sanoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta, että se on vain henkilön omaa kuvittelua....
On kyllä mahtavan elinvoimaisen näköinen keho. Inspiroiva elämänmuutos myös mieslukijalle.
M
Miten ei jää iho yhtään rokkumaan? Laihduin 3 kiloa ja heti leukalinja ja rinnat rupsahti.
Vierailija kirjoitti:
Miten ei jää iho yhtään rokkumaan? Laihduin 3 kiloa ja heti leukalinja ja rinnat rupsahti.
Kudostyypistä johtuu. Toiset palautuu, toiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä läskipossu haukkumassa hoikkia ja itsestään huoltapitäviä. Niin tunnistettavaa tekstiä.
Mä veikkaisin että Aililla ei ole lapsia. Niin hyvässä kunnossa vatsapeitteet.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vaikuttaa ihon joustavuus ja kollageenipitoisuus. Harvoin kyllä pitkään ylipainoisena olleella ei yhtään roiku nahka.
On upea kroppa ja sileät kasvot! Minä olen 41 ja normaalipainoinen, ja näytän vanhemmalta. Toivottavasti kuvia ei ole käsitelty.
Parempi kuin mulla. N29