Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas, mitä laitatte pastasalaattiin (vege)!

Vierailija
24.07.2018 |

Pastasalaatti on hyvä eväs esim. rannalle, mutta en oikein keksi mitään hyvää reseptiä. Oon sekoittanut sen kokoon aineksista, joita kotona sattuu olemaan, kastikkeena pesto. Nyt kaipaisin jotain vaihtelua!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua kanaa

Vierailija
2/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapeaksi paistettua pekonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistettua kanaa

...joka ei ole vegeä. Eikä pastan ja paistetun kanan yhdistelmä kovin herkulliseltakaan kuulosta.

Ap

Vierailija
4/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nämä oli nyt tarkoitettu huumoriksi! Miten tavattoman hauskaa ja omaperäistä! Ai että, varmasti nauratte siellä makeasti reisiänne läiskien! Hirvittävän nokkelia kyllä olette, en voi muuta sanoa. Itse en noin omaperäisiä vitsejä keksisi ollenkaan! Ihan kateeksi käy.

Ap

Vierailija
5/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen taaperoille aina pastasalaattia ja ihan hyvältä se maistuu omassa suussa, vaikka siinä ei mitään kastikkeita ole. Pastaa, viinirypälettä, omenaa/päärynää, kurkkua ja jotain juustoa, mitä sattuu jääkaapista löytymään.

Vierailija
6/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökauraa tai papuja?

Paista kidney- ja mustapapuja sekä sipulia pannulla ja lisää joukkoon chilikastiketta. Nämä makaronien sekaan ja lisäksi jotain rehuja, kuten kirsikkatomaatteja.

Tai paistettu marinoitu tofu vois olla hyvää <3 maistuu kylmänäkin.

Sit miksei vaikka bon soyan leikkeleitä tai jotain quorn-kuutioitakin tai vegetarian butcheriltakin löytyy jotain hyviä suikale-juttuja.

Vierailija
7/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen taaperoille aina pastasalaattia ja ihan hyvältä se maistuu omassa suussa, vaikka siinä ei mitään kastikkeita ole. Pastaa, viinirypälettä, omenaa/päärynää, kurkkua ja jotain juustoa, mitä sattuu jääkaapista löytymään.

Mä tykkään, että ruuassa on vähän enemmän makua ja että pasta ei ole kuivaa.

Ap

Vierailija
8/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt nyt kesällä useammas kerran kuskus(/couscous)salaattia. Tomaatti, kurkku, paprika, kuskus, kikherne, tofu ja tilkka öljyä + mausteita. 

Vierailija
9/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt nyt kesällä useammas kerran kuskus(/couscous)salaattia. Tomaatti, kurkku, paprika, kuskus, kikherne, tofu ja tilkka öljyä + mausteita. 

Oliivi ja punasipuli unohtui aineksista tässä juuri heränneenä.

Vierailija
10/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastasalaatti on tosi epäterveellistä ja ah- niin wt.

Vierailija
11/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pastasalaatti on tosi epäterveellistä ja ah- niin wt.

Voi kyynel! Mun mielestä taas oikeinkirjoitusvirheet ovat wt. 

Ap

Vierailija
12/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vege enkä ole koskaan syönyt pastasalaatteja mutta itse tekisin tällaista:

- grillattuja ja kuorittuja paprikoita

- pannulla kuullotettua kesäkurpitsaa, broccolia ja porkkana "rihmoja" hunajalla maustettuna

- aurinkokuivattua tomaattia vähän

- isoja kapriksia

Soosina  pesto.

Vierailija
13/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaistyyppiseen pastasalaattiin pestoa, aurinkokuivattuja tomaatteja, paahdettuja pinjansiemeniä ja vaikka punasipulia. Jos syöt juustoa, laita vuohenjuustoa.

Tex-mex-salaattiin taas voi laittaa vaikka pakastemaissia, avokadoa, papuja, salsaa ja tuoretta korianteria. Tarjolle ranskankerman kanssa.

Vierailija
14/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo hyviä ehdotuksia, kiitos niistä. Mä tekisin muuten aika valkosipulisen kastikkeen, mutta lapset protestoivat, jos on liian paljon valkosipulia.

Ap

Vierailija
15/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokuivattua tomaattia, tuoreita minitomaatteja, sipulia, oliiveja, kapriksia, mozzarellaa, grana padanoa. Joskus myös kesäkurpitsaa. Basilikaa ja oreganoa mukaan perus oliiviöljy-valkosipuli-etikka-hunaja-sinappi -vinaigretteen. Suolaa ja pippuria ei saa unohtaa! Om nom nom. :)

Tai sitten kermainen versio paistetulla savutofulla, sipulilla, suolakurkulla ja tillillä maustettuun soijamaidosta tehtyyn "majoneesiin" sekoitettuna.

Vierailija
16/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse paahdan valkosipulinkynnet, jotka sooseihin menee, kokonaisina kuorineen uunissa, n. 10 min riittää. Pehmenevät kivasti, eikä läpi tule sitä kitkerää valkosipulin makua, mistä moni ei tykkää. :)

Vierailija
17/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, kuinka olisi aasialaisversio? Joku vietnamilainen nuudelisalaatti maapähkinävoikastikkeella, eli tuoretta salaattia (porkkanoita, pavunversoja jne.) + nuudelit, rouhittuja pähkinöitä ja soosi päälle? Netti on superhelppoja reseptejä täynnä. Tein itse siskon yo-juhliin, ja upposi kaikille. :)

Vierailija
18/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetfurstia.

Vierailija
19/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo hyviä ehdotuksia, kiitos niistä. Mä tekisin muuten aika valkosipulisen kastikkeen, mutta lapset protestoivat, jos on liian paljon valkosipulia.

Ap

Apua, onko sulla lapsia?! Luulin (viestien perusteella), et kyseessä on joku besserwisseri teini. Voihan se toki olla edelleenki totta...

Vierailija
20/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creme Bonjour se valkosipuli yrtti on super ihanaa pastasalaatissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi