Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika hyvä bikinivartalo 58v

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä!  Aivan liian laiha tikku aikuseksi naiseksi! Kyllä naisella pitää olla kurveja ja pehmeyttä, en ymmärrä tätä ihme laihuus fitness ihannointia! Suurin osa naisista jotka laihduttaa ovat aivan normaali kokoisia ja painoisia ihmisiä! Sen ymmärrän jos on sairauksia jonka vuoksi pakko hieman laihduttaa mutta silloinkaan ei tarvii repiä ja treenata itseään nälkäkurjen näköiseksi pulkan naruksi.  Itse olen 56 v nainen, pituus 161 cm ja painoa 72 kg, kilot oikeissa paikoissa ja olen täysin terve aikuinen nainen, ei ole tullut mieleenkään laihdutta a kiloakaan/centtiäkään. Nautin kehostani ja viihdyn siinä oikein hyvin, ihanaa olla Naisen näköinen aikuinen Nainen :D 

juu, en kyllä tässä iässä 49v halua olla mitenkään liian laiha. Salilla käyn kolme kertaa viikossa ja fillaroin työmatkat n15km yhteensä päivittäin, lisäksi teen muutaman tunnin mittaisen reippaan kävelylenkin viikossa. Olen 173cm ja 70kg ja myönnän, että vatsassa jonkin verrran ylimääräistä ja voisin painaa pari-kolme kiloa vähemmän niin olisin tyytyväinen. Mielestäni sinulla kuitenkin pituuteen nähden useampi liikakilo.

Vierailija
22/22 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvännäköinen, mutta pitääkö esitellä ihan erikseen itseänsä? Minulla 54v on suurinpiirtein sama malli ropassa ja totean, että kiitos , jos kehtaan mennä rannalla. Alkaa olla niin vanha, että on nuorten arvostelun kohteena. Voi, kun ne nuoret lapsipoloset jossakin vaiheessa ymmärtäisivät, että heilläkin tulee vanhuus. En minäkään sitä ymmärtänyt, mutta en koskaan väheksynyt  mummoja ja pappoja, kun ne liikkui meidän keskuudessa. Mummot ja Papat ovat kauniita!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan