Jos tietäisit saavasi unelmavartalon ja hyvän itsetunnon 3 kk:ssa niin tekisitkö sen?
Joutuisit eristäytymään muista, mutta olosi olisi parempi ja parempi päivä päivältä ja saisit pysyvän tuloksen, koska hyvät ohjeet?
Kommentit (37)
On hyvä itsetunto ilman "unelmavartaloakin". Ei ole mitään ihmedieettiä, jolla saisi pysyviä tuloksia ilman, että sitoutuisi elämäntapamuutokseen dieettijakson jälkeen. Näin keski-ikäisenä minulla ei ole mitään kiinnostusta näyttää bikinimallilta - normaali, terve kroppa riittää - enkä halua alkaa elää kurinalaista elämää, mitä se edellyttäisi.
Mitä tarkoitat unelmavartalolla?
Haaveilee jostain Cindy Crawfordin kropasta vai?
Omat mitat ovat 158 cm ja päärynä.
Miten muutat tämän kolmessa kuukaudessa?
Minulla on jo molemmat, eikä se ole vaatinut mtn eristäytymistä.
Öööhh.... Ai unelmavartalon kautta tulis toi hyvä itsetunto??? :D No mikä on hyvä itsetunto?! :D
No siis kyl mä nopeamminki saisin jos ite haluisin.. :D..... Enkä edes tarvis mitää ohjeita ja oon muutneki erakko...
En mä tällä hetkellä varmaa jaksas.
Vierailija kirjoitti:
Persjalkaisesta tylleröstä ei saa unelmavartoaloa vaikka mitä tekisi.
Eiköhän useimpien kohdalla asia tyssää rakenteeseen?
Mitenniin ei saa?? Mikä on persjalka? Siis sellanen mis ei oo eroa pepun ja jalkojen välillä?
Mistä sitten saa unelmakropan?! :D
Mä en oo persjalka(mutta uskon et tarkotat sillä mun vartalotyyppiä virheellisesti koska moni luulee et persjalka=suht lyhyet jalat) mut paksu jalkanen tavallaan ja mun kropasta saa kyl muokattua monenlaisiin ihanteisiin sopivan. Mistä sitte saa muka helpommin? Varmaa jostai joka ei treenaa ollenkaa tai mitään, siis sun mielestä.
Kyllä lähtisin, mutta mun fysiikalla sen saavuttaminen ei olisi mahdollista ilman kirurgisia toimenpiteitä.
deefifkekeklfelef kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persjalkaisesta tylleröstä ei saa unelmavartoaloa vaikka mitä tekisi.
Eiköhän useimpien kohdalla asia tyssää rakenteeseen?
Mitenniin ei saa?? Mikä on persjalka? Siis sellanen mis ei oo eroa pepun ja jalkojen välillä?
Mistä sitten saa unelmakropan?! :D
Mä en oo persjalka(mutta uskon et tarkotat sillä mun vartalotyyppiä virheellisesti koska moni luulee et persjalka=suht lyhyet jalat) mut paksu jalkanen tavallaan ja mun kropasta saa kyl muokattua monenlaisiin ihanteisiin sopivan. Mistä sitte saa muka helpommin? Varmaa jostai joka ei treenaa ollenkaa tai mitään, siis sun mielestä.
Persjalkainen ei saa pitkiä kauniita sääriä vaikka kuinka laihduttaisi. Aivan kuten isoluisesta ja leveäharteisesta ei saa siroa linnunluista, suorasta vartalosta tiimalasia jne
Niin?? :D Mut ei pitkät jalat oo ainakaan mulle mikää turn off. :D joillekki on. Mut esim mun kropasta joka on jonku mielestä varmaa just persjalkanen, nii saa muokattuu sellasen taysin tasapainosen, esim. että alakroppaan ei kiinnitä enempää huomiota ku yläkroppaan ja siis ainaki kaikki on sanonu et täydellinen kroppa jos oon ollu sen näkönen eikä mul todellakaan ollu pidemmät jalat tai mitää. Kyl ne jalat näytti pidemmiltä ku ne oli laihemmat, mut siis en mkn pitkäjalkanen oo ollu. Et miten sä selität sen sitte että on kehuttu et uskomaton kroppa et tollasta ei voi tyylii olla olemasssa, vaikka ei oo pitkät jalat??!!! :)))))))
Oot vähän tyhmä jos luulet että pitkät jalat = hyvän kropan joku ominaisuus. :D Ku ei oo. Tottakai JOIDENKI mielestä pitkät jalat on tosi ihana asia (mun mielestä ei eikä useimpien muidenkaan) mut se ei tarkota etteikö esim normaalin pitusil jaloilla vois olla paljon paremman näkönen kroppa ku pitkillä. :)
Toi on ihan sama ku sä väittäisit just vaikka c-kuppiselle naiselle et sori vaan, sun c-kupista ei tuu IKINÄ pamela anderssonin näköstä!!!! :DDDDD
huonot vertauskuvat koska kyl c-kuppinen on esim. paremman näkönen monien mielestä ku joku ö-kuppi.
Se on kyl kokonaisuus, eikä mikää yks ruumiin osa. On tosi typerää väittää et joo, persjalka on paska tai pitkäsääri on hyvä. Se ei oo mikää ratkaseva tekijä ku vaa ehkä joilleki 0,00001 prossalle joil on joku hiton oma fetissi. Enkä usko et siinäkää tapauksessa jos vaikka oiski joku fetissi, niin jos sit näkee vaikka täydellisen kropan nii en usko et se vaa vois sanoa että joo ei oo täydellinen, eli kieltää jotain asiaa minkä näkee ihan paljain silmin todeks.
ei pitkät jalat oo ainakaan mulle mikää turn on***
Ja siis enemmän se on fakta että esim joku rotevuus ei oo seksikästä.
Mutta se että jalat on esim vaikka lihaksikkaat ja muodokkaat nii se esim on monille turn ON. :D
Eli siis noi sun vertauskuvat on huonoja, koska siis monet ei pidä pitkistä ja laihoista jaloista, mut kukaan ei tyylii pidä rotevista naisista.
Huonot vertauskuvat.. se että jos itse pidät hoikista ja pitkistä jaloita ja oot nähny jonku naisen jol on pitkät ja hoikat jalat nii ei tarkota etteikö paljon parempi kroppasempii ja lyhyt jalkasempii ois olemassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Joutuisit eristäytymään muista, mutta olosi olisi parempi ja parempi päivä päivältä ja saisit pysyvän tuloksen, koska hyvät ohjeet?
En koska itsetuntoni ei riipu vartalostani. Oliko sulla vielä jotain muuta?
Rotevuus on miehekästä, pitkät ja hoikat jalat on tosi yleiset mutta ei erityisen naiselliset.
Persjalkainen ei saa pitkiä kauniita sääriä vaikka kuinka laihduttaisi. Aivan kuten isoluisesta ja leveäharteisesta ei saa siroa linnunluista, suorasta vartalosta tiimalasia jne
Kyl noihinki voi vaikuttaa aika paljonki.
Esim. isoluinen ja leveeharteinen niin sellasen on usein helppo saada lihaksia ja voi vaikka treenata persettänsä jollon kokonaisuudesta tulee tasapainone.
Ja suoraa vartaloo voi myös esim treenata, ei siitä oo pakko just tiimalasi tulla.
Ja "persjalkanen" luultavasti SAA hoikat sääret jos on matala rasvaprosentti. Ei mitää pitkiä mut hoikat kyllä.
Kaikki noista vartalotyypeistä voi olla hoikkia/laihoja jollon mikää ominaisuus ei korostu paitsi jos on oikeesti joku kehitysvammanen tyylii.
Ja siis toi on vähä sama ku sä oikeesti ottaisit jonku maailman kauneimman huippumallin tähä ja oisit sillee "hmm, mä mittasin ton nenän ympäryksen ja se on 0,0005 mm liian leveä".
Yleensä ulkonäön muodostaa kokonaisuus, harvemmin on mtn fetistei joille on pakkomielle vaikka jotku ylilaihat luurankojalat. Tai ylilaihat sirot olkapäät. Yleensä ulkonäön tekee kokonaisuus.
Jos se olis mahdollista, niin välittömästi.