Onko tämä mikropettämistä?
Olen seurustellut pitkään mieheni kanssa. Hän on mukana eräässä muutaman hengen harrastuksessa, jossa on mukana vain yksi nainen. Sinkku.
Jostakin syystä mies päätti pyytää vain ko. naista ystäväkseen facessa (ei siis harrastuksen mieshenkilöitä). Hän ei kertonut asiasta mulle mitään ja suuttui, kun olin huomannut asian.
Lisäksi huomasin, että harrastusporukan yhteisessä keskusteluryhmässä tämä mieheni vastaa aina ekana kaikkiin naisen viesteihin ja esittää niin positiivista. Nainen oli ehdottanut ryhmässä yhteissaunomista ja yöpymistä eräässä paikassa, johon mieheni oli, jälleen kerran ekana, vastannut kannustavasti. Sanoin miehelleni, että jos olen hänelle tärkeä, niin hän jättää sellaisen väliin. Siihen mies totesi, että hän halusi olla vain kohtelias ja ei todellakaan lähtisi sellaiseen mukaan.
Kysyin mieheltä, että onko hän ihastunut kyseiseen henkilöön? Ja siihen mies vastasi, että ei ole. Häntä kuulema nainen ärsyttää, mutta yrittää olla kohtelias.
Miksiköhän hän sitten pyysi kyseistä naista facessa kaverikseen, jos hän ärsyttää?
Mä tulkitsen tämän vähintäänkin mikropettämiseksi. Kyseinen nainen kyllä tietää, että mies seurustelee. Ihmettelen hänen sauna/yöpymisehdotustaan (kutsukin oli rajattu koskemaan vain ryhmää), koska hän käy siinä käytännössä keskustelua vain mun mieheni kanssa.
Miehen mielestä hänen käytös on ihan ok.
Kommentit (59)
Tuo voi kyllä helposti mennä makropettämiseen.
ärsyttää = sivusuhde joko jo meneillään tai syntymässä.
Kyllä sen naisen vaisto usein on oikeassa. Mun exällä oli harrastuksessa myös naispuolinen henkilö josta se aina puhui ja sitten kiisti puhuvansa kun mainitsin asiasta. En ollut edes mustasukkainen, mutta tiesin, että se on siitä kiinnostunut. Antoi sille lempinimenkin tyyliin "treenimimmi".
Mä sille koitin sanoa, että jos se sille siellä flirttaa ja pyytää treenipariksi, niin voi olla varma, että jossain vaiheessa toinen heistä kiinnostuu. Ärsytti kun kiisti kaiken ja väitti, että ei ole mitään.
Sitten puolen vuoden päästä tunnusti, että no oli se mimmi pyytänyt häntä ulos treenien jälkeen. Kysyin, että no tiesikö se että mies seurustelee niin sanoi, että ei ollut tullut puheeksi. Sit yhtäkkiä olikin sen mimmin syytä kaikki, että nainen oli vaan käsittänyt väärin hänen ystävällisyytensä.
Kyseistä suharia itse deittaileena ja sen touhuja nähneenä tiedän tasan tarkkaan, että hän jätti tarkoituksella mainitsematta seurustelevansa mun kanssa, että sai jatkaa flirttailua. Kun ei vaan kerro että on suhteessa, flirtti on viatonta. Ei kukaan täyspäinen muija pyydä kahville varattua miestä joka puhuu tyttöystävästään, vaan suurin osa naisista kuitenkin kunnioittaa suhdetta. Ne ketkä on munan perässä ei pyytele kahville vaan flirttaa tosi avoimesti.
Exän suhteen mulla oli koko ajan tuntosarvet pystyssä, jutteli niin avoimen iloisesti kaikille naisille ja jatkuvasti kertoi, miten häntä kukakin milloin iski. Oli niin epävarma itsestään että paikkasi sitä flirttailemalla kaikille ja testaili markkina-arvoaan. Pelasi myös Tinderiä salaa, koska halusi testata, millaisia naisia voi saada.
Tosi raskas kaveri oli, mikään ei ole niin ärsyttävää kun miehen huono itsetunto jota se paikkaa muiden naisten huomiolla.
Se ärsyttävä työkaveri jota piti haukkua koko ajan, olikin se jota kävi panemassa parin vuoden ajan. Terveisiä exälle.
Tavannut myös näitä fanipoikia joiden fanitus ”ei ole mitään”, ”muutamaa kukaa tykkäsin”, ”ihan vaan halusin olla kohtelias”.
Joo kyllä. Kiitos ja näkemiin - ei koskaan enää.
Miten tällaisen miehen tunnistaa ennakkoon - en halua edes kohdata!
Hyi!
Eli jos naisella on miespuolisia kavereita ja heille aina välillä huvikseen flirttaillaan, se on ok, mutta kun mies lisää facebookiin naisen kaveriksi ja välillä tykkää joistakin kuvista on heti pettäjäsika
Vierailija kirjoitti:
Eli jos naisella on miespuolisia kavereita ja heille aina välillä huvikseen flirttaillaan, se on ok, mutta kun mies lisää facebookiin naisen kaveriksi ja välillä tykkää joistakin kuvista on heti pettäjäsika
Kuka tällaista sanoo? Vain sinä - debiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällaista sanoo?
Palstan kaikki naiset. Älä unohda että olet yhdessä maailman suurimmassa miesvihamielisen ja kaksinaismoraalin keskittymässä.
kun kolme kinalaista poikaa pelaa mieluummin nintendoa kuin viitsii katsella teepaitasta vietkongia, sekin on pettämistä?
Miesasiakas joka vaihtanut laadukkaampaan parturiin, käy matkallaan toisella paikkakunnalla, ja todellakin hymyilee siellä toiselle naiselle, pikku vietkong parturi käy kuumana niistä naisista joita vaikkapa Kampissa liikkuu...
Mikropettämistä? Ai, että jos vaan suudellaan/harrastetaan vaan suuseksiä/pantiin, mutta en tykännyt/pantiin, mutta mukana ei ollut tunnetta/jne..., niin ei se ole oikeasti pettämistä???
Suomalainen mies on täysin itsetunnoton, siksi käytös on mitä on. Muista naisista haetaan korviketta heikolle minäkuvalle. Naiset ovat van miehen peilejä hänestä itsestään. Joku kattavasti pielessä suomalaisessa miehessä. Äidit? Huonot isät..
On joko ihastunut, tai sitten vaan kikkeli vie kuin jotain elukkaa. Hankala sanoa että onko heidän välillään vielä tapahtunut mitään. Hälärit soi ton kohdalla, jossa mies vähätteli sitä naista ja haluaa "olla vaan kohtelias" ja siksi pitää yhteyttä, ja sen kohdalla että mies suuttui kun huomasit että he ovat kavereita fb. Ja mitä tulee yhteissaunaan, ihan varmasti mies on pää kolmantena jalkana siellä.
Eihän mies välitä pyytää ketään naista facekaveriksi, jos nainen on miehelle täysin merkityksetön. Jos mies tekee naiselle kaveripyynnön, naisesta pitää olla joko iloa tai hyötyä. Eli tällä naisella on joko jonkinlainen hyödyllinen rooli harrastuksessa tai sitten asiat ovat toisin, mitä mies väittää.
Pidä silmällä. Jotain on tekeillä.
Minkälainen nainen haluaa yhteissaunaan ainoana naisena?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen haluaa yhteissaunaan ainoana naisena?
Sellanen joka tykkää esitellä itseään?
Mikropettämistä?