Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te laitatte keittiön aivohyllyihin?

Vierailija
23.07.2018 |

Meillä keittiöremppa tulossa ja haluaisin aivohyllyjä yläkaappien sijaan. Muotijuttu ja kyllä myös kivasti avartaisi. Mutta tuleeko astiat pölyisiksi/rasvaisiksi aivohyllyllä? Ainakin lieden lähellä on monesti aika rasvapölyiset pinnat. 🤔 Kertokaa kokemuksistanne, kiitti! :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdessa kohtaa avohyllyjä 50 +60  cm. Toisessa on keittokirjat ja toisessa reissusta tuotuja hilloja ja delituotteita (tapenadea, oliiveja, öljyjä, balsamicoja, savupaprikaa, kastikkeita ja tahnoja yms)

Ei ole pölyn kerääntyminen haitannut vielä 12 v aikana, helppo pyyhkäistä puhtaaksi.

Vierailija
2/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kahdessa kohtaa avohyllyjä 50 +60  cm. Toisessa on keittokirjat ja toisessa reissusta tuotuja hilloja ja delituotteita (tapenadea, oliiveja, öljyjä, balsamicoja, savupaprikaa, kastikkeita ja tahnoja yms)

Ei ole pölyn kerääntyminen haitannut vielä 12 v aikana, helppo pyyhkäistä puhtaaksi.

Jatkan: etäisyydet liedestä 2+metriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän aina välillä aivot siihen hyllylle narikkaan.

Vierailija
4/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoja tietysti. Keräilen niitä hautausmailta.

Vierailija
5/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole aivohyllyjä.

Vierailija
6/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lieden vastapäisellä seinällä noin 3 metrin päässä avohyllyjä. Niissä on keittokirjoja, lasiset teepurkit, lasten värikynät pystyssä kauniissa vanhassa purkissa, viherkasvi + pari kaktusta, muutama isompi nätti astia "näytillä". Ei kerää pölyä / rasvaa sen kummemmin.

Yhdessä asunnossa oli liesikuvun yllä avohylly. Herra mun jee miten paljon se keräsi likaa :-D. Eniveis: hillitty määrä avohyllyjä tuo mun mielestäni kivan rentoa tunnelmaa keittiöön ja saa kauniita esineitä esille :-). Ovien takana sitten piilossa epämääräiset kattilat, vuoat, pannut ja kuivatavarat makaronipusseineen.

Vierailija
7/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopieru tallennettuna tyylikkääseen lasipurkkiin.

Vierailija
8/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittokirjoja, kaunis purkki, jossa on kahvikapseleita, kynttiläteline.

Vierailija
9/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoja tietenkin.

Vierailija
10/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopierun tuoksuisia kynttilöitä. Teen niitä itse.

Vierailija
11/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurahiutaleita.

Vierailija
12/12 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pistän aina välillä aivot siihen hyllylle narikkaan.

Samoin minä. Automaattinen tekstinsyöttö on välillä jättänyt omiin teksteihin vielä hauskempiakin kirotusvihreitä.

Keittiöremppa tulossa, ja avohyllyjä tulee siihen kohtaan, missä ajattelin työskennellä. Laitan kauniisiin purkkeihin mm. kahvia, spagettia ja linssejä, niitä useimmin käytettyjä. Helppo ottaa ja purnukat tekevät keittiöstä rennomman näköisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän