Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindan ja Alexan podcastit

Vierailija
23.07.2018 |

Onko kukaan muu kuunnellut kyseisen kaksikon podcasteja? Osa ollut ihan ok, mutta esimerkiksi seksiä käsittelevä podi oli melkoista teinimäistä hihittelyä.

Alkoi myös tökkimään se kuinka monta kertaa yhden jakson aikana pystyy sanomaan ”tiiät sä” ja ”niinku”.

Oletko itse kuunnellut ja mitä olit mieltä?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut, pelkään että kuolisin myötähäpeään.

Vierailija
2/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Lopetin heidän seuraamiseen, kun käyttivät turkkia. 

Olin vähän aikaa sitten kuuntelemassa luentoa, jossa esitelmän pitäjä käytti joka lauseessa niinku -sanaa. Todella rasittavaa, luennosta ei jäänyt juuri muuta mieleen kuin tuon niinku-sanan ryöstöviljely. Aihe olisi ollut sinänsä mielenkiintoinen (syövän hoito Aasiassa),

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanottavaa Alexalla oli seksistä?

Vierailija
4/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut ja tykännyt. Seksiaiheinen oli hulvaton ja mukavan avoimesti puhuttu.

Vierailija
5/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menettänyt neitsyytensä 13-vuotiaana kännissä festareilla..

Vierailija
6/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyin myös siitä, että Linda kiroilee todella paljon.

Vierailija
7/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini on Pupulandian Jennin podcastin Hutsu vs. pelimies -jakso. En pääse ehkä ikinä ylitse siitä, miten upean vinkin Julia Toivola siinä lopuksi antoi, kun ensin koko blogin ajan oli hyptetty sitä, miten Julia antaa kavereilleen aina hyviä  ja rohkeita seksiin liittyviä neuvoja ja että hän on luvannut paljastaa yhden näistä neuvoistaan podcastin lopussa. Arvatkaapa mikä tuo seksin papittaren, Julian, seksivinkki meille kuolevaisille oli? 

"Pitää paikat puhtaana... Eli.. hihihihih... Jos on mahdollisuus peseytyä ennen niin ees vähän käy sitten nopeesti tota... huuhtasemassa... että tota... se antaa... tuo itellensäkin semmosen freesimmän olon.. ja kumppanillekin kivempi."  (suora lainaus) 

Vierailija
8/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tykännyt, tulee mieleen ihan mun ja parhaan kaverini :D mielestäni ei tarvi niin vakava ollakaan tuollaisen podcastin. Ja en mä niin avoimesti kehtaisi seksijutuistani puhua tuhansille kuuntelijoille vaikka hyville ystävilleni aikalailla ilman suodattimia puhunkin. Minusta kiva, kun olivat aika avoimia.

Vierailija
9/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suosikkini on Pupulandian Jennin podcastin Hutsu vs. pelimies -jakso. En pääse ehkä ikinä ylitse siitä, miten upean vinkin Julia Toivola siinä lopuksi antoi, kun ensin koko blogin ajan oli hyptetty sitä, miten Julia antaa kavereilleen aina hyviä  ja rohkeita seksiin liittyviä neuvoja ja että hän on luvannut paljastaa yhden näistä neuvoistaan podcastin lopussa. Arvatkaapa mikä tuo seksin papittaren, Julian, seksivinkki meille kuolevaisille oli? 

"Pitää paikat puhtaana... Eli.. hihihihih... Jos on mahdollisuus peseytyä ennen niin ees vähän käy sitten nopeesti tota... huuhtasemassa... että tota... se antaa... tuo itellensäkin semmosen freesimmän olon.. ja kumppanillekin kivempi."  (suora lainaus) 

Ja noilla on ikää?

Vierailija
10/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "Joo voi vitsi, hei joo tiiätsä niinku tosi upee, joo siis hei ihana, eiks ookki?

- "Joo siis ihan mielettömän ihana, siis tosi upee."

Voin kuvitella, että jutut on tota tasoa. Osaako Linda enää ollenkaan suomea kun on asunut pidempään Ruotsissa? Muistan sen videon, jonka se teki asuttuaan Tukholmassa noin kuukauden ja sillon oli jo meelko hoono soomi.

Vierailija
11/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaiheinenhan oli mahtava! Kellä on pokkaa sellaiseen, kun kuka tahansa pääsee kuuntelemaan? :D

Vierailija
12/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän nykyinen mies on huolinut tuollaisen?

Vierailija
13/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TSIISUS. Klassinen esimerkki siitä kun on enemmän innokas kuin älykäs.

Vierailija
14/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun mies on taatusti vähän tasokkaampi kuin te palstal-assukat tai te sov-inistien pikkuvaimot.

Vierailija
15/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei pliis sano, että toi on vitsi? Miksei mitään voi pitää yksityisenä?

Vierailija
16/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin kuunnella Alexan ja Lindan podcastia, mutta ei oikein iskenyt...

Sen sijaan olen kuunnellut useamman Vivianin ja Natan podcastin, ja ne kyllä yllättivät! Vivian ja Nata eivät ole mitään kanoja, vaan podcastit on mielestäni tehty laadukkaasti. Lisäksi he osaavat puhua, ei mitään teinimäistä kikattelua. Vähän ehkä Natan junttimainen mansepuhetyyli pistää korvaan, mutta annettakoon anteeksi :D 

Vierailija
17/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuunnellut pari jaksoa. Sinänsä ei mitään vikaa, sisältö on sellaista kaverin kanssa juttelua, jota itsekin tekee. Pidemmän päälle kuitenkin tosi tylsää kuunneltavaa, kun asiasisältö on huono eikä keskustelussa ole oikein mitään pointtia tai kiinnostavia näkökulmia. En oikein tajua siis kyseisen podcastin ideaa, kun parempiakin löytyy.

Vierailija
18/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisempia kuin toivoin.

t konservatiivinen mies

Vierailija
19/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun mies on taatusti vähän tasokkaampi kuin te palstal-assukat tai te sov-inistien pikkuvaimot.

No ei se nyt mikään mieletön ole. Ihan tavis, pienikokoinen. Ei silleen, pienet miehet on jees. 

Just vähän aikaa sitten näin pariskunnan, osaavat näköjään aja fillarilla. Helsingin keskustassa. Jalkakäytävällä. 

Vierailija
20/94 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt mikään mieletön ole. Ihan tavis, pienikokoinen. Ei silleen, pienet miehet on jees. 

Just vähän aikaa sitten näin pariskunnan, osaavat näköjään aja fillarilla. Helsingin keskustassa. Jalkakäytävällä. 

Tuliko mieleesi, että arvuuttelin miehen persoonan ja ajatusmaailman olevan tasokas... En edes tiedä miltä hän näyttää. Seuraan vain Lindan blogia, en Alexan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän