Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90luvun ilot ja surut

Ysärifani -90
23.07.2018 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/3002887/1970-luvun-aihe-vapaa?changed=%…

Ylläolevan ketjun innoittamana kirjoitellaanpa ysärin tyyliin. Mitä olisit halunnut ysärillä tänne kirjoittaa? :)

.......
Siis kääk mä en kestä! Backstreet Boys on niin ihana! Mulla on seinät täynnä niiden julisteita (+yksi iiiik ihanan DiCaprion juliste!)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monet lappuhaalarit omistatte? Minulla on kolmet; tummansiniset, violetit ja mustat.

True story.

Vierailija
2/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi ei suostu enää antamaan viikkorahaa, et saisin ostettuu Sinä&Minä lehden. Puhuu jostain v*tun lamasta. Faija vaan kittaa kaljaa ja veli on alkanut salaa polttaa tupakkaa. Koulun välkällä jossain ihme kessuringissä, saapa nähdä koska opettajat huomaa! Toisaalta pitäis kai itekin alottaa ettei mua kiusattais :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä pipoja lapsilla, roikkuvat takapuolessa asti. Näyttävät ihan tontuilta.

Vierailija
4/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi ei anna matkustaa helsinkiin,  ois tosi kova juttu katsoo siitä lasin takaa ja saada naamansa Jyrkiin !

Vierailija
5/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi saksalaissarja Marienhof on paljon viihdyttävämpää katseltavaa kuin Kauniit ja Rohkeat. En jaksa Brooken miesseikkailuja enää yhtään!

Vierailija
6/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin kymmenen vuotias ja odotin tuliaiseksi ulkomailta sen hetken kovinta juttua, Super-Soaker vesipyssyä. Sain kuitenkin sellaisen nolon kertalaakista tyhjenevän romun. Kyllä v*tutti.

Vierailija
7/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikoo mennä kattoon Spice Girls elokuvan? Geri on kyllä tosi hot!

Vierailija
8/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joululahjaksi kannettavan cd soittimen ja Sweet Valley High kirjoja. Tykkäättekö siitä sarjasta? Jessica on mun mielestä parempi kun on kovis! Se on mun englanninkielinen nimikin enkun tunneilla. Tykkäättekö muuten naminami vanukkaista? Mun mielestä se jääkarhu on paras!

Vierailija
9/15 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi vihainen äidille kun ei osta mulle kännyä. Kaikilla kavereilla on jo ja ollaan sentään nelosella! Noloo!

Vierailija
10/15 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollimolli on ihana <3

Vierailija
11/15 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitä hankkia sellainen matkapuhelin, kun puhelin ei toimi jos internet on päällä. Ja meidän nuori on koko aika tietokoneella. Ei saanut Marjakaan yhteyttä meihin moneen päivään.

Vierailija
12/15 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka suloisia nämä antennipipot!

Vierailija
13/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuori on päättänyt ryhtyä kasvissyöjäksi. Ei edes kalaa syö puhuunottamattakaan maidosta ja kananmunasta. Pelkään hänen hyvinvointinsa puolesta! Ei tällainen ikuisesti tule jatkumaan, kyllä kohta huomaa kuinka vaikeaa on kasvissyöjän elämä. Ei ole tulevaisuutta tällä asialla.

Vierailija
15/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, pääsen Hesaan kattoon leffaan Madonnan Evita-musikaalin! Ja kohta Michael Jackson tulee Stadikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi