1970-luvun Aihe vapaa.
Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.
Kommentit (1605)
Ketään lähös Suzy Quatron keikalle?
Anytime on sitte hyvä meikkisarja.
Alkasko kukaan kirjotteleen mun kanssa? Kuva ois kiva ylläri.
Onko teistä tuo Peyton Placen Rodney ihana? Meidän kylän kauppias on vähän saman näköinen.
Oon kadis mun siskolle, koska se sai Hai-saappaat ja mulle ostettiin mustat pitkävartiset nokialaiset.
Joraatko Kake singersin tahtiin? Bay City rollersin Bye bye Baby on huippujytää! Pure Jenkki. Juicy fruit on kuin paistetta päivän.
Carmen-lämpörullat tekee liian tiukkaa kiharaa luonnonkiharaan tukkaan. Auttakaa!
Miten saatte tukan selväksi luonnonharjaksisella pyöröharjalla?
Olisiko kellään ohjetta pitsisen päivänpeitteen virkkaukseen?
Kai kaikki jo osaavat leipoa nakukakkuja?
Mitä teen kun kasetti jäi jumiin mankkariin? Just olin kuuntelemassa Irwinin uusinta, joka maksoi 35 markkaa. Hitsi, jos se menee rikki. Mulla meni ikuisuus kerätä pulloja että saan kasetin ostettua.
Seura-lehdessä Armi Aavikko paperinukke.
Miksi kaikki sisustavat kotinsa samoilla trendiväreillä? Kaikki ruskeaa, vihreää, keltaista tai oranssia.
Naapurilähiö ja Upstairs,Downstairs.
Vierailija kirjoitti:
Carmen-lämpörullat tekee liian tiukkaa kiharaa luonnonkiharaan tukkaan. Auttakaa!
Laita siihen laitteen koteloon lotionia, onks sulla vielä jäljellä? Mun isosysteri laittaa sitä ja tulee öljyiset kiharat.
Me maalattiin ullakolta löydetty rukki ja vanha lipasto marjapuuronvärillä,tosi hienot meidän tyttöjen kammaris.
Kuka aikoo tankata huomenna BP:lla tarjousbensaa, vain 2 markkaa litra? Itse meinaan mennä ja voisi samalla tankkausreissulla käydä kuuntelemassa, kun jukeboxissa on kuulemma Hurriganesilta uusi sinkku "Crazy days".
Mikä järki että joka toisen lapsen nimi on Sari, Kari, Mari tai Jari?
Ajaton sisustus haussa. Mikä seinän väri sopisi oranssien kaappien, ruskeakukkaisen lattian ja myrkynvihreän sohvan kanssa?