Minua kartettiin kuin ruttoa koko laivamatka
Olin tässä eräänä aamuna menossa nimeltämainitsemattomassa merenrantakaupungissa saaristoristeilylle.
Saavuin laivalaiturille hyvissä ajoin ja sielä oli suuri joukko muitakin innokkaita laivallelähtijöitä.
Aikaa oli, ja ettei kaikki olisi ollut tylsää, halusin ilahduttaa kanssamatkustajia, kun tunnelma oli kuin kirkossa ja kaikki niin vaivautuneita.
Menin matkustajien eteen ja karjaisin, peukalot pystyyn, sutsisatsisatsaa, sutsisatsaa
Ja tämän koko lastenlaulutanssin paukutin menemään, vaikka kehotin muitakin osallistumaan, kukaan ei osallistunut.
Olin laulun loputtua kyllä häpeissäni.
kukaan ei puhunut minulle koko matkan aikana nja kaikki karttoiovat minua kuin ruttoa. Ympärilläni oli hyvin tilaa, vaikka muuten laiva täysi olikin.
Kommentit (15)
Onpa omituista, kun selvästi halusit ilahduttaa muita.
Huvittavinta on, että käytöksesi sai minut miettimään bipolaarista sukulaista, jonka käytös OIKEASTI oli tuollaista maniavaiheessa. :D
Tuo konsti täytyy ottaa käyttöön liian täydessä metrossa.
Mitä moukkia! Pönöttivät ennen esitystäsi ja jatkoivat samalla linjalla menevän meininkisi päätyttyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä valutan kuolaa suupielestä ja roikotan päätä olkapäätä vasten.
Karma seuraa valintojasi, varaudu takaiskuun tuottamastasi myötähäpeästä.
Moukat murjottivat mainion musiikin melua, mutta myöhemmin muistelivat myhäillen muhevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä ilahduttaisi enemmän vieruskaveria!
Alasti olisi ollut näyttävämpi ja lopussa mereen uimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas hoen kaaottinen ilme naamalla: VlTTUUKS TÄSSÄ S.A.ATANA, EI TÄSSÄ MITÄÄN.
Ei tule vahingossa kuolaa mihinkään, ja on tilaa.
Tuttava kertoi tänään, että niillä oli joku kahjo laivamatkalla, mikä aloitti jo satamassa hirveän jollotuksen ja heilui kädet pystyssä
Maanikko käyttäytyy oikeasti juuri noin
Maanikkoja hoitaneena voin kuvitella tämän tapahtuman
Paluumatkallakin? Seuraavalla kerralla parempi onni.
Voisitko opettaa laulun sanat, tuntematon kappale.