Meidän työpaikalla tehtiin terveyskartoitus joten ruksasin itselleni narkolepsian ja Touretten syndrooman
Nyt voin torkkua koska haluan ja jos joku tulee häiritsemään, käsken heidän painua v*ttuun.
Kommentit (21)
Meillä pomo ruksasi narsismin ja bipolaarisen mielialahäiriön. Nyt se voi tulla herättämään sinut koska tahansa, haukkua ja huutaa ja lopuksi todeta, että ei oikeasti ole tällainen.
Minä merkitsin penikkataudin, että saan käyttäytyä lapsellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä merkitsin penikkataudin, että saan käyttäytyä lapsellisesti.
:)
Mä ruksasin hiivan. Voin olla naama nordella koko päivän.
Sori tarvitse narkolepsiaan neurologin diagnoosin, joka sisältää mm. varsin kivuliaan selkäydinpunktion, jolla aivojesi oreksiinitaso oikeasti mitataan. Ei ole mikään läpihuutodiagnoosi, jolla laiskat voi leikkiä sairasta.
Nimimerkillä Oikean narkoleptikon vaikeaa arkea vierestä seuraava.
Merkkasin pidätyskyttömyyteni, voin pieteskellä toimistossa koska vaan ja ihan vähän kahvihuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voin torkkua koska haluan ja jos joku tulee häiritsemään, käsken heidän painua v*ttuun.
Ihan bueno.
Minua vaivaa ruokailun jälkeinen depressio.
Minä merkkasin vaihdevuodet. Vaihdan syntymävuotta aina keskustelukumppanin iän ja komeuden mukaan.
Huumelesposairaus tietää kyllä varmoja potkuja!
Minä ruksasin ADD:n, voin katsella kissavideoita ja kirjoitella Vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Olet uloslähtijöiden listalla muutenkin ensimmäisenä.
Minäpä ruksasin Aspergerin, niin voin kahvitunnilla katsella kattoon, eikä tarvitse osallistua smalltalkiin.
Vierailija kirjoitti:
ps. en vähättele keskittymisongelmia oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me kaikki :)
Aloituksesi jälkeen töihinpaluu ei enää ahdista niin paljoa. 😂