Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalainen Natasha ihannoi valtavia takapuolia – päätti ahmia pizzaa ja pastaa saadakseen mielettömän pepun:

Vierailija
23.07.2018 |

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se meno antiikin Roomassa just tämmöstä ennen kuin tuho tuli?

Ei, vaan rajojen yli tuli vuosikausia germaaneja, visigootteja ja muita langobardeja. Kävi kuin Saksan itärintamalle, liian vähän miehiä/kilometri.

Vierailija
22/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osataan sitä näköjään Suomessakin, jopa miespuoliset haluaa brasilialaisen rasvatäytön hanuriin!

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005737527.html

Uuh. Ihana! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on sen IG-kuvat, järkyttävää laardia tuo sen peräpeili! Sitähän se toisaalta on, siirretty vaan paikasta toiseen.

https://www.instagram.com/natasha_crown_official___/

Vierailija
24/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi tulee muotiin mahdollisimman littana ja olematon peppu. Silloin nämä hehtaari persukset ovat pulassa 😂 Tälle läski peppu buumille tullaan vielä nauramaan vedet silmissä samoin kuin kasarin takatukille.

Toivottavasti ei tule. Ei oo nää hehtaaripeputkaan nättejä, mutta ei oo hyvä jos muotiin tulee taas littana teinipoika-peppu, joka taas sairastuttaa teinitytöt anoreksiaan. Naisella luonnollisesti leveämpi lantio kun miehellä joten peppuakin yleensä on. Ei mitään järkeä yrittää kadottaa jotain minkä biologia tuonut.

M29

Näissä muodeissa on yleensä se ongelma, että muotikropalla halutaan erottautua muista. Siksi tuskin koskaan tulee tavallisuus muotiin. Jopa lihavuus on joinain maailmanaikoina ollut muotia, erityisesti silloin kun suurimmalla osalla oli niin köyhää etteivät pystyneet lihottamaan itseään vaikka halusivatkin. Silloin oli hienoa olla pullukka kroppa, osoitti että on varaa mässätä ja kuuluu siis ylempään luokkaan. 

Nyt kun ruokaa on yllin kyllin on keksitty että pitää olla hoikka - taas tavoite, mikä on useimmille hyvin vaikeaa. Tähän on vielä lisätty että pitäisi käydä plastiikkakirurgilla lisäämässä ruipelovarteen kuitenkin pallotissit ja takapuoli, niin että karsitaan joukosta pois useimmat köyhät tavikset, jotka ihan tahdonvoimalla voisivat kyllä hoikaksi itsensä laihduttaa.

Vierailija
25/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisella on suurempiakin ongelmia kuin tuo persus.

Vierailija
26/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osataan sitä näköjään Suomessakin, jopa miespuoliset haluaa brasilialaisen rasvatäytön hanuriin!

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005737527.html

Joo mies.

Vierailija
27/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noissa hehtaaripepuissa on oma eläimellinen viehätyksensä... Tuossa punahousukuvassa näyttää aika hurjalta (ja positiivinen huomio kiinnittyikin siinä pääasiassa rintavarustukseen :p), mutta tuossa mittanauhakuvassa näyttää jopa hyvältä! Ja tuolla jonkun linkkaamassa instassa varsinkin oli muutamia oikein herkullisia otoksia.

Mutta onhan tuollainen omalla hengellään leikkiminen aika "hullun touhua". Tai noh, suhtaudun näihin lähinnä niin, että "mikäpä minä olen tuomitsemaan", mutta _itse_ en ikimaailmassa uskaltaisi.

Kauneusleikkaukset ovat sikäli mikäli minulle tosi kaukainen ajatus ihan jo siksikin, että itse en edes meikkaa.

N24

Vierailija
28/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi voi olla oikeasti kenenkään perse. Housuissa on tyyny täyttenä.

Vierailija
29/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihanteensa, mutta en pidä tuota epäsopusuhtaisuutta millään tavalla hienona. Henry Harjusolan Brasilian Butt Lift on onnistunut, se ei näytä lähellekään tuolta.

Tietysti tuo nainenhan haluaa maailman isoimman pepun. Silloin siitä halutaankin överi. Kukin käyttäköön rahansa mihin lystää ja tehköön noita typeriä valintoja joissa vaarannetaan oma terveys. Kunhan ei sitten kaiken epäonnistuessa ulista ja vaadita ilmaista hoitoa valtiolta.

Vierailija
30/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyseessä mielisairaus, ei kauneusihanne.

Vierailija
31/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyköhän tuo edes istumaan?

Vierailija
32/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen pyyhintä voi olla melkoinen operaatio, sen verran tiiviisti nuo jättikankut on toisissaan kiinni.

Vierailija
33/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten lääkärinvalan vannonut voi suostua tekemään tuollaisia leikkauksia!!!

No, älä nyt ole noin ankara! Tohtoreillehan on selvästi käynyt ihan pieni moka: erehdytty tuunaamaan alapäätä, vaikka yläpää olisi vaatinut laittoa.

Vierailija
34/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuoliin mahtumisessa olisi vaikeuksia tai se olisi muuten vain epämukavaa, niin mun naamani olisi kyllä käytettävissä koska tahansa.

Vierailija
35/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas otsikko ihan päin persettä.

Ei tuota luonnotonta ruhoa ole pelkällä pitsalla ja pastalla tehty vaan puukolla.

Päin persettä, kirjaimellisesti tässä tapauksessa! : )

Vierailija
36/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härreguud, tuon naisen persauksen ympärys (180cm) on vain muutaman sentin verran isompi kuin minun pituuteni (177cm)!

Meinasitko kiertyä sen persauksen ympärille boakäärmeen lailla ikään kuin koristeeksi?

Vierailija
37/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuoliin mahtumisessa olisi vaikeuksia tai se olisi muuten vain epämukavaa, niin mun naamani olisi kyllä käytettävissä koska tahansa.

Siinähän on säkkituoli valmiina

Vierailija
38/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehokuvan häiriö.  Ei pitäisi edes julkaista kuvia, ettei joku muu samaan sairastunut saisi lisää ideoita.  Ei ne tekijät ole edes oikeita lääkäreitä, vaan ties mitä puoskareita, joiden jälkiä sitten suomalaisissakin sairaaloissa joudutaan korjaamaan.

Vierailija
39/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helkutin korniaa tuo, kun tämä nainen sitten on kuvissa kuntosalilla! Ihminen on täysin hukassa, täysin ulkopuolisten virtausten ohjailema, kasvattaa takapuoltaan ja käy kuntosalilla kuvaamassa itseään, koska luulee kai, että noin täytyy olla kuuluakseen joukkoon. Voi sentään.

Vierailija
40/51 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan