Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kondomi pesukoneessa

Ettämitähänvittua?
23.07.2018 |

Löysin pesukoneesta kondomin. En todellakaan tiedä miten se sinne on joutunut. Pyykin seassa kuitenkin oli. Outoa tässä on se että en käytä kondomia kumppanin kanssa. Enkä muista milloin viimeeksi olisimme naineet kondomilla?
Heti kondomin löydyttyä tuli paniikki. Mistä helvetistä se on tullut? Ja miksi se on mun ja mun miehen sukkien ja alusvaatteiden seassa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kortsuja käytä, mutta otimpa kuitenkin, kun festareilla ilmaiseksi niitä jaettiin. Tiedä vaikka tulisi joskus käyttöä. Vuoden pari kuitenkin säilyvät ja joskus voi tarvita lisäehkäisyä esim. antibioottikuurin aikana, kun pillereiden teho saattaa heikentyä. Toivottavasti mies ei vedä kilareita, että nyt sitä petän, kun mulla on kortsuja vaatekaapissa.

Vierailija
22/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella rakastat miestäsi, olet onnellinen hänen puolestaan, että hän on saanut kokea jotain kaunista ja hyvää ja paineista päästävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin hyvin jos mukana on kääre, mutta kun ei ole. Meillä ei myöskään lapset käytä, joten kaksi syyllistä tässä vain on.

Yritin miettisi olisinko unohtanut jonkun kerran, muttankun en. En todellakaan muista että olisimme käyttäneet kortsua.

Vaikea ajatella että mies pettäisi, ja jos pettäisi. Niin missä vaiheessa ehtisi?

Tässä kun olemme kotona lasten kanssa melko usein.

Vierailija
24/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis avaamaton vai avattu? Avaamaton voi olla jäänyt ihan vaikka housujen taskuun, jos on annettu näytekappaleena.

Jos kysyisit siltä kumppaniltasi etkä tekisi niin kuin monet muut vastaavat aloittajat ja spekuloisi sivukaupalla asiaa, ratsaisi kumppanisi puhelimen ja asentaisi riistakameraa makuuhuoneeseen.

Näytekappaleena? 😂

Vierailija
25/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lololooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllll

laita pyykkinarulle kuivumaan ja sitten käskytä mies hakemaan pyykit narulta - ota valokuva ja postaa tänne!! repssssssssss

Vierailija
26/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis avaamaton vai avattu? Avaamaton voi olla jäänyt ihan vaikka housujen taskuun, jos on annettu näytekappaleena.

Jos kysyisit siltä kumppaniltasi etkä tekisi niin kuin monet muut vastaavat aloittajat ja spekuloisi sivukaupalla asiaa, ratsaisi kumppanisi puhelimen ja asentaisi riistakameraa makuuhuoneeseen.

Näytekappaleena? 😂

Jos kääreet olisi mukana niin ei hätää. Olen minäkin saanut festivaaleilla ilmaisia kondomeja. En kuitenkaan avaa niitä ja käytä? Saati jätä pesukoneeseen?

Vierailija
27/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset löytäneet kadulta käytetyn kondomin ja tunkeneet taskuunsa. Ällöttävää mutta täysin mahdollista.

Vierailija
28/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa. Tuollaisia sattuu.

Vierailija
29/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä  6-vuotiaalta, onko löytänut ilmapallojuttuja jostain ja ottanut taskuun. Meillä koulujen pihat ja puistot on täynnä käytettyjä kortsuja ja niitä lapset löytää ja tulee näyttämään.

Vierailija
30/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä  6-vuotiaalta, onko löytänut ilmapallojuttuja jostain ja ottanut taskuun. Meillä koulujen pihat ja puistot on täynnä käytettyjä kortsuja ja niitä lapset löytää ja tulee näyttämään.

Joo, yksi puhalteli kerran huulet kermaisena ilmapalloja riemuissaan :D

Vierailija
31/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6 vuotias ei tiedä roskasta yhtään mitään. Joten se on poissuljettu käänne tässä keississä.

Vierailija
32/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettämitähänvittua? kirjoitti:

Mun 6 vuotias ei tiedä roskasta yhtään mitään. Joten se on poissuljettu käänne tässä keississä.

Eli tarkoituksesi on vain provoilla miesten halveksunnassasi.

Vierailija
33/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä sattuu ja tapahtuu... pökkiminen sinne tänne sou what? sulla on kuitenkin ihan oma kultakimpale kotona <3  heh

Vierailija
34/34 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan käyttää niitä käteensä vedellessään, käyttäiskö ap:n mieskin?