Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa iloita julkisesti tästäkään raskaudesta

Vierailija
23.07.2018 |

Huoh. Esikoisen kohdalla epävarmojen töiden sekä kaverin juuri julkaistujen isojen uutisten takia jouduin pimittämään vauvauutista ihan loppuun saakka ja peittelemään mahaa.
Nyt on toinen tulossa ja ajattelin, että kerron heti ekan ultran jälkeen, mutta läheinen ystävä ehti kertoa keskenmenostaan, ja hänen LA olisi ollut muutama päivä ennen meidän laskettua.. Joudun siis solidaarisuudesta peittelemään tätäkin. Kiva.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin positiiviselta ihmiseltä, että tokkopa iloitsisit siitä muutenkaan.

Vierailija
2/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat niin positiiviselta ihmiseltä, että tokkopa iloitsisit siitä muutenkaan.

Toki iloitsen siitä itse, mutta en nyt viitsi hieroa asiaa heti toisen naamaan kun hän suree omaa menetystään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa kun noita muita ihmisiä on olemassa, ihan kiusallaan järjestävät kaikkea harmia.

Vierailija
4/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että kaveriasi loukkaa paljon enemmän se, jos pimität raskautesi loppuun asti. Ei sitä tarvitse hänelle hehkuttaa, mutta kertoa kuitenkin. Hehkuta muille.

Vierailija
5/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kamalaa kun noita muita ihmisiä on olemassa, ihan kiusallaan järjestävät kaikkea harmia.

Tuskin kiusallaan, mutta ikävään aikaan sattui. Ehkä sinä et halua jakaa ystäviesi kanssa iloisia uutisia, minä yleensä haluan.

Vierailija
6/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itse valitse surkeudessa rypemistä. Odotat viikon/pari ja julkistat iloisen uutisen. Sinun onnesi ei ole muilta pois, eikä mitätöi toisen surua eikä onnea.

9 kuukauden odotuksen aikana kerkeää muulle perheelle ja ystäville sattua sekä iloisia että surullisempia juttuja. Jos jäät odottamaan "tyhjää" väliä, jätät itse iloitsematta omasta onnestasi.

Vierailija
7/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Onko sulla aina kaikki samat ihmiset joka paikassa ympärillä? Entä muut ystävät, sukulaiset, miehen sukulaiset?? Älä jaksa nyt. Totta kai sulla on lupa iloita asiasta.

Vierailija
8/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Onko sulla aina kaikki samat ihmiset joka paikassa ympärillä? Entä muut ystävät, sukulaiset, miehen sukulaiset?? Älä jaksa nyt. Totta kai sulla on lupa iloita asiasta.

Kyllä on samat ystävät vuodesta toiseen :,D

Vierailija
9/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on samat ystävät vuodesta toiseen :,D

Kyllä tässä nyt varmaan tarkoitettiin, että voit ihan hyvin kertoa vaikka heti vanhemmillesi/puolison vanhemmille/sisaruksille ym lähiperheelle ja julkistaa uutisen vähän myöhemmin ystäväpiirissä. Eli se että yhdellä ystävällä on ollut surullinen tapahtuma ei voi estää sitä ettet voi KELLEKÄÄN kertoa raskaudesta.

Vierailija
10/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooooooo/5555555

Vierailija
11/11 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö ap, saat sentään kertoa perheellesi ja suvulle lapsestasi. Mä en saanut sitäkään tehdä, koska isäni on uhannut vahingoittaa minua (en voi oman ja lasteni turvallisuuden takia tavata edes häntä) ja appikset eivät halua tietää mitään poikansa perheestä. Olen kaksi lastani saanut niin että kukaan ei ole tiennyt asiasta työkavereita lukuun ottamatta. Suku saanut tietää jälkikäteen aikanaan sitten vasta.