Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisamat tuhoavat itsetuntoni

Vierailija
23.07.2018 |

Jo lapsesta asti pojat tekivät selväksi että olen vastenmielinen pisamieni takia. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt mua/puhunut positiivisesti pisamistani. Erään miehen tapasin Tinderin kautta ja hän totesi vain "sul on paljon pisamia" (oliko tuo sitten hyvällä vai pahalla sanottu? en tiedä, en kehdannut kysyä). Häpeän itseäni pisamieni takia ja olisin niin paljon kauniimpi ilman niitä. En halua että ihmiset katsovat minuun sillä ajattelen heti että he näkevät minussa vain nuo rumat pisamani. Ja ei, pisamia ei ole mitenkään vähän söpösti tossa nenän päällä vaan ihan koko naamassa. Käsivarsissa ja polvissakin (???) on. Inhoan niitä ja olen niin katkera että juuri minä "sain" pisamat. Veljelläni, äidilläni eikä isälläni ole ollenkaan pisamia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Naama täynnä punertavia pilkkuja ei ole kivan näköinen.

Vierailija
22/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas. Mulla on pisamia, ja piirtelen niitä lisää vaalealla kulmakynällä. Nenän päällä, leuassa, otsassa muutama.

Kaikki sanovat niitä ihaniksi. Taitavat olla kauneinta ulkonäössäni. Enkä ikinä ole nähnyt rumaa pisamanaamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat ovat kauniita.

Mielestäni tarvitset vertaistukea. Olisiko Facebookissa ryhmää ihmisille, joilla on kauniita pisamia? Jos ei ole, niin perusta ryhmä.

PS Miehillä on vaikka mitä sellaista kropassaan, mitä he usein ihan turhaan häpeävät.

Vierailija
24/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on suurimmanosan miehistä mielestä söpöjä, tekee jotenkin sellaisen elovena vaikutelman. Mutta sun kohdalka varmasti niiden aiheuttama huono omatunto on ehkä se joka karkoittaa miehet. Laserilla voi hoitaa mutta en hoitaisi itse. Pisamat rocks!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi