Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisamat tuhoavat itsetuntoni

Vierailija
23.07.2018 |

Jo lapsesta asti pojat tekivät selväksi että olen vastenmielinen pisamieni takia. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt mua/puhunut positiivisesti pisamistani. Erään miehen tapasin Tinderin kautta ja hän totesi vain "sul on paljon pisamia" (oliko tuo sitten hyvällä vai pahalla sanottu? en tiedä, en kehdannut kysyä). Häpeän itseäni pisamieni takia ja olisin niin paljon kauniimpi ilman niitä. En halua että ihmiset katsovat minuun sillä ajattelen heti että he näkevät minussa vain nuo rumat pisamani. Ja ei, pisamia ei ole mitenkään vähän söpösti tossa nenän päällä vaan ihan koko naamassa. Käsivarsissa ja polvissakin (???) on. Inhoan niitä ja olen niin katkera että juuri minä "sain" pisamat. Veljelläni, äidilläni eikä isälläni ole ollenkaan pisamia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ite kyllä pidän pisamia tosi kauniina. Jos ne kuitenkin tosi paljon häiritsee, niin eikös niitä voi meikillä peittää?

Vierailija
2/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ite kyllä pidän pisamia tosi kauniina. Jos ne kuitenkin tosi paljon häiritsee, niin eikös niitä voi meikillä peittää?

Niitä on niin paljon että ei valitettavasti voi :( Käytän kyllä meikkivoidetta ja puuteria että saan niitä vähän laimennettua etteivät puske niin voimakkaasti esiin. Kokonaan niitä ei kuitenkaan saa peitettyä. Aina jos otan kuvan itsestäni, otan sen niin kaukaa etteivät pisamani näy ja näytän niin paljon paremmalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on kauniita! Nykyään monet meikkaa itselleen pisamia, eli oot todennäköisesti ihan kuuminta huutoa aitoine pisaminesi.

Vierailija
4/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisamat on kauniita! Nykyään monet meikkaa itselleen pisamia, eli oot todennäköisesti ihan kuuminta huutoa aitoine pisaminesi.

Kuuminta huutoa mutta kukaan mies ei lähesty? Kukaan muu ei kehu paitsi äitini? Olen kaikkea muuta paitsi kuuminta huutoa.

Vierailija
5/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamathan ovat nyt muodissa.

Ja vaikka eivät olisikaan, minusta ne ovat aina olleet erittäin kauniita. Olin aina kateellinen siskolleni, kun hänellä oli pisamia ja minulla ei.

Kanna ap pisamasi ylpeänä!

Vierailija
6/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat tekevät kauniiksi ja suloiseksi - vaikka olisi enemmänkin. Meillä molemmat ovat täynnä pisamia.

Vierailija
7/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen höpötys, pisamat ovat ihania, pirteitä, suloisia ja kerrassaan valloittavia. Tee pisamista itsellesi "se juttu". Korosta niitä, vaikka värjäämällä hiuksesi syntyjään punatukkaisen sävyiseksi. Jollei jo olekin. Kasvoissa pisamien peittely ei kannata, näkyy liian selvälsti se peittelyn yrittäminen. Ryhdy mitä pikimmin hurmaavaksi punatukkaiseksi pisamanaamaksi. Usko pois, monet pitävät paljon pisamista.

Vierailija
8/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä ymmärrän että ärsyttää.. Mulla on paljon luomia ja myös kasvoissa ja kaulan alueella. Aika pieniä, lähes pisamantyyppisiä suurin osa ja muutama vähän isompi. Ja kyllä ne mua risoo ja on ikävännäköisiä. Olis kivempi kun olis ns puhdas iho eikä pilkkuja täynnä..

Vierailija
9/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuminta huutoa mutta kukaan mies ei lähesty? Kukaan muu ei kehu paitsi äitini? Olen kaikkea muuta paitsi kuuminta huutoa.

Jos miehet ei lähesty, se johtuu kyllä ihan muusta kuin pisamista.

Sinuna pysyisin poissa auringosta, koska pisamat mielestäni ovat kauneimmillaan kuulaan vaalealla iholla.

Vierailija
10/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se johdu ihan muusta kuin pisamista että kukaan ei lähesty. Todennäköisimmin huonosta itsetunnosta.

Vierailija
11/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dude, meikit on keksitty.

Ja maailma on täynnä mm. kuumia näyttelijättäriä naama täynnä pisamia.

Vierailija
12/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on kauniita ja toivoisin niitä itsellenikin! Se miten meikkaat ja millainen kampaus sulla on vaikuttaa paljon siihen miten ne sun kasvoilla näyttäytyy. Eli varmasti sussa on potentiaalia olla tosi viehättävä!

Vierailija
13/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena pisamia ja inhosin niitä, vaikka minulle yritettiinkin vakuuttaa, että kivalta ne näyttää. Onneksi murrosiässä ne vaalenivat pois, enää ei ole pisamia. En ole niitä kaivannut takaisin.

Vierailija
14/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on kauniita! Olisipa mun pisamat vielä näkyvissä... Nauti omistasi, jonain päivänä esim. ruusufinni voi tulla viedä ne sinulta pois (kuten valitettavasti itselläni kävi), ja huomaat miten ihania pisamat olivatkaan.

Vierailija
15/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapsena pisamia ja inhosin niitä, vaikka minulle yritettiinkin vakuuttaa, että kivalta ne näyttää. Onneksi murrosiässä ne vaalenivat pois, enää ei ole pisamia. En ole niitä kaivannut takaisin.

Niinhän sitä luvataan että aikuisena suurimmalta osalta pisamat häviää. No eipä vaan hävinnyt multa, tuntuu että lisää vaan tullut ja mitä enemmän otan aurinkoa, sitä enemmän tietysti tulevat esille.

Vierailija
16/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta en muista koskaan nähneeni naista, jota pisamat olisivat rumentaneet. Useimmiten ne ovat viehättäviä. Oli niitä sitten muutama Peppi Pitkätossun tapaan tai vaikka olisivat isoina lauttoina silmien alla. En ole koskaan ajatellut niitä rumina. Luomet ja rasvasyylät voivat olla rumia.

Minä olen samalla linjalla monen muun kanssa siitä, että syy on jokin muu. Ehkä kuvitelmasi pisamien rumuudesta on vahingoittanut itsetuntoasi(?) Hymyilemällä ja katsomalla silmiin ainakin minut saa hurmattua varmaan jokainen pisamanaama.

Vierailija
17/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin se menestys parisuhdemarkkinoilla on jostain yhdestä ulkonäköpiirteestä kiinni, usein sitä vaan fiksoituu siihen asiaan mistä ei itsessään pidä ja tekee siitä isomman ongelman kuin se oikeasti on. Täälläkin on pilvin pimein kommentteja että ei löydy partneria koska on liian lyhyt/pitkä/lihava/laiha/pienitissinen/isotissinen tms. mutta silti monet tuon piirteen omaavat löytävät onnensa, eivätkä edes pidä koko asiaa millään tavalla huonona piirteenä itsessään.

Vierailija
18/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisellä kaverillani oli todella paljon pisamia, kuvailemasi mukaan. Minun mielestä hän oli todella kaunis nainen ja olin jopa kateellinen hänen pisamilleen. Sopi minusta todella paljon hänen kasvoihin ja persoonallisuuteen, oli tosi erikoisen näköinen ja tottakai kaunis. 

Vierailija
19/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvallani on pisamia.

Ihan kivan näköisiä ne ovat.

Ei hän itsekään niitä häpeä.

Vierailija
20/24 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epämuodostuma kasvoissa. Vaihtaisin heti normaalin malliseen pisamakehoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän