Kohta en jaksa enää tätä hellettä
Laitettiin just ovet ja ikkunat kaikki auki ja tuulettimet päälle kun ulkona viileni. Muuten elettiin tämä päivä kaikkia vinkkejä hyväksi käyttäen ettei sisälämpötila nousisi. Mutta 28,3 sisällä ja 31,3 ulkona. Märkä pyyhe päässä, lakana pakkasessa jota kietaisin tunnin välein hartioilla. On tämäkin elämää kun pitää mennä Prismaan kun siellä on viileätä.
Huomenna tilaan linssin hakeen osastolle tippaan. En siis tykkää tästä helteestä enää sekunttiakaan.
Kommentit (33)
Ei säät ja lämpötila valittamalla muutu. Kyllä se syksy aina tulee.
Mahtava kesä ollut, toivottavasti jatkuu pitkälle syksyyn samanlaisena. Viime kesä oli järkytys, tämän on korvausta siitä kärsimyksestä.
Ei minua haittaa. Avovaimo kulkee mukavan vähissä vaatteissa kotona. Taidan säätää talvella patterit samaan lämpötilaan ;) T: Silmänruokaileva mies.
Kiitti riitti kirjoitti:
On tämäkin elämää kun pitää mennä Prismaan kun siellä on viileätä.
Anteeks, mut tää oli niin hauskasti sanottu, että melkein tyrskähti iltajuomat näppikselle :D
Minä istuskelen pihalla terassilla ja tässä on nyt 22 astetta. Tuntuu ihan viileältä.
Tuulettimen eteen kylmäkalleja tai jääpaloja?
Mulla on ihan mukavan viileätä, kun on ollut läpiveto asunnossa koko illan. Naapurin kakarat voisivat lakata jo kiljumasta.
Vierailija kirjoitti:
Missä on 31 astetta vielä kymmeneltä illalla?
Kello 17-19 etelän puolella talooni kyllä mittarissa tollanen lukema. Maalla etelässä asutaan omakotitalossa. En narraa.
Nyt nautitaan!!! Eikä loppua näy 😎
t. hellehullu
Voi kun uakaltaisi jättää parvekkeen oven auki! Mutta eka kerros, tosin ei ihan maantasalla. Siinä on penkki ihan just sopivasti parvekkeen vieressä, jos joku jaksaa kiivetä...;(
Itse en saa juuri mitään syötyä vaikka nälkä olisi. Kaikki ruokahalut mennyt ja itsekin menee päivät sisällä kököttäessä.
Joutui jo hakemaan peiton päälle kun sisälämpötila laski alle 25:n.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti riitti kirjoitti:
On tämäkin elämää kun pitää mennä Prismaan kun siellä on viileätä.
Anteeks, mut tää oli niin hauskasti sanottu, että melkein tyrskähti iltajuomat näppikselle :D
Heh, oltiin ukon kanssa tänäänkin Rismassa. Paleli lihapuolella, ulos kun tuli niin ah, olis voinu kananmunan paistaa auton pellillä. ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa juuri mitään syötyä vaikka nälkä olisi. Kaikki ruokahalut mennyt ja itsekin menee päivät sisällä kököttäessä.
Mene töihin!
Kyllä tänne Lappiin meinaa kanssa tukehtua. Aivan armottoman kuumaa ollut jo kohta kolme viikkoa. Eilen ja tänään vähän viileämpää ja sadetta mutta huomisesta alkaen on taas luvattu kolmenkympin lukemia. Heinäkuun keskilämpötiloihin verrattuna melkein kuuden asteen poikkeama. Jokivesikin jo kaikkea muuta kuin virkistävän viileää. Ihan älytöntä. Tulisi jo talvi!
Vierailija kirjoitti:
Joutui jo hakemaan peiton päälle kun sisälämpötila laski alle 25:n.
Joo, mulla villasukat jo jalassa, klo puoli 11 illalla. Tuntuu nyt kylmälle kun meillä sisällä 22,5.
Ukko nukkuu alasti ikkunan vieressä joka on auki koko yön. Tänä aamuna oli itikat syöneet hmmmm.... sieltäkin ja voi voi kun voivotteli. Bebanteenia suosittelin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Avovaimo kulkee mukavan vähissä vaatteissa kotona. Taidan säätää talvella patterit samaan lämpötilaan ;) T: Silmänruokaileva mies.
Kuvia tai ei uskota.
Tämä helle on huonontanut ruokahalua , nestettä on kyllä nautittu. Alkaa olla väsynyt olo univajeen vuoksi. Talvea odotellessa.
Peittovinkki: Pellava pussilakana tai lakana.
Missä on 31 astetta vielä kymmeneltä illalla?