Olen naimisissa, mutta haluan lapsen toisen miehen kanssa
Olen pitkään ajatellut etten halua lapsia ja mieheni on samoilla linjoilla. Suhteemme on rakoillut jo pidemmän aikaa ja kärsin etenkin seksin puutteesta. Nyt olen myös ihastunut toiseen mieheen ja yhtäkkiä tuli ihan järjetön halu tehdä lapsi tämän toisen kanssa. Uskomatonta ja todella riistävä tilanne... Toinen mies on myös parisuhteessa enkä tiedä onko hänellä yhtään samanlaiset tunteet kuin minulla.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Eroa miehestäsi. Tuo kertoo, että biologisesti olette epäsopivat, teille saattaisi syntyä sairaita lapsia. Luonto on järjestänyt niin, että ihminen ei halua tehdä lapsia epäsopivan kumppanin kanssa.
Tällä logiikalla raiskauksesta siinnyt lapsi pitäisi olla poikeuksetta sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa miehestäsi. Tuo kertoo, että biologisesti olette epäsopivat, teille saattaisi syntyä sairaita lapsia. Luonto on järjestänyt niin, että ihminen ei halua tehdä lapsia epäsopivan kumppanin kanssa.
Tällä logiikalla raiskauksesta siinnyt lapsi pitäisi olla poikeuksetta sairas.
Miten niin? Ei raiskaaja ole välttämättä biologisesti epäsopiva. Henkisesti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että nämä, jotka selittävät näitä satuja luonnosta, pakenevat vastuun ottamista omista asioistaan.
Veikkaan että sun biologinen kello tikittää.
On kaksi eri asiaa ajatella että päätän nyt ettei lasta hommata, kuin se ettei lasta HALUA.
Kun sun suhde ei toimi, ihastut toiseen niin ehkä siinä herää myös tuntemukset lapsen hankkimisesta? Tai ehkä se mies myös olisi hyvä isäehdokas ja se on herättänyt ajatuksia vauvasta?
Minä ainakin miettisin tarkemmin ne omat tuntemukset lapsen saamisesta. Ei siihen voi se vaikuttaa mitä kumppani haluaa.
Joskus muinoin geeniperimän laajennus tai lapsettomuusongelmat mahdollisesti hoidettiin tarjoamalla satunnaiselle kulkumiehelle yösija talon emännän vuoteessa.
Tiedä sitten pitääkö paikkansa vai ei.