Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut jotain viboja koskien elämänkulkuanne ja ovatko ne käyneet toteen?

Vierailija
22.07.2018 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo lapsena etten tule saamaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoitojen alettua tiesin alitajuisesti, että ei tule hetkeen onnistumaan. Monen yrityksen ja parin rankan keskenmenon jälkeen pidettiin pitkä tauko ja kun lähdettiin seuraavaan hoitoon, tunsin, että siitä raskaus lähtee alulle ja saadaan vauva syliin asti. Näin kävi. Samoin toisen lapsen yrittämistä lykättiin siihen asti, että lapsille tulisi vähintään 2v ikäero, koska mulla oli vahva tunne, että ensimmäinen hoitokierros tuottaa tuloksen. Näin kävi.

Olin vieraillut mummuni kuolinvuoteella päivällä ja yöllä kelloa tuijottaessani mieleeni tuli eräs kellonaika, että silloin mummu pääsee pois. Pari tuntia myöhemmin yöllä äidiltä oli tullut viesti, että mummu kuoli klo xx.xx (juuri minuutilleen se aika minkä "näin" silmissäni aikaisemmin).

Vierailija
4/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus, mutta lähinnä sellaisia, että jotain tapahtuu kohta, mutta en tiedä mitä. Ja on tapahtunutkin.

Vierailija
5/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja itse olen huomannut että ne asiat joita tapaan ajatella tai pohtia, huomata muista ihmisistä tai ylipäätään mahdollisuuksista, niin sellaisia on toteutunut omassa elämässäni..Olen saattanut ajatella vaikkapa "ajatella, jos asiat menisi x tavalla", sitten vaikkapa muutama vuosi eteenpäin huomaan että näin on tapahtunut, omassa elämässäni. Ap

Vierailija
6/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt tavallaan seuraavan asuinpaikkani ja asumismuodon. Ja tiennyt että lapsi tulee ennen uudelleenkouluttautumista. Jotenkin koin että niin se vaan menee.

Muuta: Lyypekin puukotusiskun koin pari päivää ennen, että kohta jotain sellaista tapahtuu.

Vierailija
7/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko fiboja?

Vierailija
8/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko fiboja?

Tarkoitan viboja/ajatuksia/aavistuksia/tuntemuksia.

Ap

Vierailija
9/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo 10 vuotiaana että en koskaan päädy parisuhteeseen tai saa lapsia. Oikeassa olin.

Vierailija
10/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo alle kymmenvuotiaana, etten koskaan pariudu.

Sinkkumies

Vierailija
11/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korostan että nimenomaan nämä vibat on jotenkin tahattomia ja itseasiassa esim. meditaatiota vierastan erittäin paljon enkä sitä tee.

Ap

Vierailija
12/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan